هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

معرفی هتل 5 ستاره هتل بویوک آنادولو

هتل بویوک آنادولو یکی از هتلهای پنج ستاره شهر آنکارا است که در خیابان بسیار آرام Akyurt قرار دارد. این هتل در فاصله 5 کیلومتری از فرودگاه بین المللی بویوک آنکارا است و تا مرکز شهر آنکارا نیز 27 کیلومتر فاصله دارد. گرچه فاصله ای 30 دقیقه ای تا مرکز شهر وجود دارد، آرام بودن و زیبایی منطقه قرارگیری هتل، دوری اش از مرکز شهر را کاملا پوشش می دهد. اگر به قصد سفر کاری تور آنکارا می خرید، این هتل مناسب شما نیست اما اگر برای تفریح و سپری کردن روزهایی خوش و خاطره انگیز، تور آنکارا را تهیه می کنید، این هتل بهترین گزینه برای شما است.

هتل دارای 354 اتاق و سوئیت با دکوراسیون لوکس با کلیه امکانات رفاهی مانند تلویزیون با کانال های ماهواره ، اینترنت پر سرعت، تخت های طبی، خط تلفن و حمام هایی مجهز است. همچنین هتل دارای سوئیت های لوکس ماه عسل برای زوج های جوانی است که می خواهند یک ماه عسل رویایی را تجربه کنند.
از امکانات رفاهی هتل می توان به سالن بدنسازی، پارک آبی، زمین تنیس و بسکتبال و فوتبال، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی و مرکز بولینگ اشاره کرد. همچنین هتل دارای چندین رستوران بی نظیر است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی در آنها سرو می شود. در پارک آبی،مهمانان می توانند یک تفریح حسابی داشته باشند .

اگر به هر دلیل، در این هتل اقامت کردید ، برای هر شب باید حداقل 91 دلار و برای سوئیت های لوکس 285 دلار بپردازید.

نظرات 1 + ارسال نظر
S...H...R شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 15:25 http://maloosak.69.mu

ممنون از سایت خوبتون و آفرین به حوصلتون که کامنت مارو میخونید. میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی
9851

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.