هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه

وقتی بحث راه اندازی یک سایت اینترنتی در میان باشد، اولین خشتی که گذاشته می شود، قالب بندی و طراحی مناسب به محتوای سایت می باشد. خشت بعدی یا گام بعدی سئوی زیر بنایی و تخصصی سایت مورد نظر باید باشد.

در بازار سئو با دو گروه سئوکاران کلاه سفید و سئوکاران کلاه سیاه روبرو هستیم. باید دقت داشت که سئوی سیاه و سریع مدت زمان طولانی موثر نخواهد بود.



سئوکار کلاه سفید

سئوکاران کلاه سفید در طی یک برنامه و روند بر طبق قوانین موتورهای جستجو و با پایبندی به اصول پیش می روند. از این جهت شاید دیرتر به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنند، اما ترقی به هر رتبه در سئوی کلاه سفید ماندگارتر خواهد بود.



سئوکار کلاه سیاه

اگر کار را به دست سئوکاران کلاه سیاه بدهید، در زمانی کوتاه با استفاده از کلید واژه های زیاد از حد و متن های سخیف شما را به نتیجه ی دلخواه خواهند رساند. اما به زودی الگوریتم های گوگل تقلب را شناسایی کرده و سایت را به عنوان اسپم شناسایی خواهند کرد. نتیجه ی سئوی سیاه یک جهش بی منطق، کوتاه مدت و گذرا خواهد بود.
بدین ترتیب اگر در قصد راه اندازی یک سایت پر محتوا هستید و برای بودن در میدان رقابت برنامه ی دراز مدت دارید، حتما به دنبال سئوی کلاه سفید بروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.