هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

آسان ترین روش ترک سیگار

آیا سعی دارید سیگار را ترک کنید؟ آیا از این که بارها تلاش کرده اید سیگار را ترک کنید و به نتیجه نرسیده اید، خسته شده اید؟

آیا می خواهید تغییراتی دائمی در زندگی تان به وجود آورید؟ اگر پاسخ به هر کدام از این پرسش ها مثبت است، دانلود کتاب آسان ترین روش ترک سیگار را توصیه می کنیم.


آسان ترین روش ترک سیگار نوشته ی آلن کار می باشد که خود یک سیگاری حرفه ای و قهار محسوب می شد که حتی آمار سیگار کشیدن وی به روزی 100 نخ نیز می رسید.



پس از 33 سال سیگار کشیدن، آلن کار موفق به ترک این عادت غلط شده و در پس آن اقدام به نوشتن کتاب آسان ترین روش ترک سیگار کرد تا به دیگر سیگاری های جهان نیز نوید رها شدن از این آسیب رفتاری را بدهد.


به علاوه آلن کار چندین کلینیک ترک سیگار نیز در سراسر جهان تاسیس کرده و نتایج بسیار درخشانی نیز از این کلینیک ها دریافت شده است.


اما در کتاب آسان ترین روش ترک سیگار چه انتظارمان را می کشد؟
به هیچ وجه انتظار نداشته باشید که در این کتاب جمله های تکراری و نصایح بارها شنیده شده درباره ی مضرات سیگار و ترسیم غول ترسناک عوارض را بخوانید. روشی که آلن کار در این کتاب به کار گرفته در مسیری کاملا مخالف است. و همین دلیل عمده ی موفقیت وی به شمار می رود. وی باورهای شما را که سال ها در مسیر غلط شکل گرفته تغییر داده و آن ها را در مسیر صحیح قرار می دهد تا نگاهتان به سیگار کشیدن به طور کلی تغییر یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.