هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

چینی ها گوشی بی حاشیه می سازند

پیشرفت تکنولوژی و لمسی شدن صفحه ی نمایش گوشی ها، سازندگان و طراحان تلفن های همراه را بر آن داشت که خلاقیت بیشتری را خرج دهند و به این موبایل هایی که تنها یک صفحه نمایش مانده است، تفاوتی ایجاد کنند. در اخبارهای تکنولوژی از حرکت سازندگان چینی به سوی موبایل هایی بدون حاشیه خبرهای زیادی به گوش می رسد.

بنا بر این گزارشات، شیائومی گوشی های هوشمند بدون حاشیه ی خود به نام Mi Mix را به بازار وارد که که اتفاقا از استقبال گسترده ای بهره مند شد.

به همین دلیل طراحان بسیاری در پی آن هستند که موبایل های هوشمند بدن حاشیه ای را وارد بازار کنند. به نظر می رسد الفون S8 اولین تلفن همراهی خواهد بود که از طراحی بدون حاشیه بهره برده و هم اکنون تصویری از آن فاش شده است.

در اواسط آذر ماه، تصاویر رندر شده از الفون منتشر شد که هم اکنون تصاویر جدید این تلفن همراه با تصاویر قبلی متفاوت است.

برای  مثال در تصاویر رندر شده ی قدیمی دیدیم که در زیر نمایشگر نام الفون به چشم می خورد در حالی که در تصویر فاش شده دکمه هوم مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.


از الفون S8 انتظار می رود که مجهز به چیپست ده هسته ای هلیو X27 و 4 گیگابایت حافظه رم، به همراه  128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی باشد. ضمنا قرار است این تلفن همراه با صفحه ی نمایشی با سایز بین 5.5 تا 6 اینچ به بازار ارائه شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.