هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل رینو

هتل رینو بلغارستان

تابستان 96 در راه است، بسیاری از مسافران با مراجعه به سایت های خرید آنلاین بیط هواپیما و آژانس های مسافرتی، مقاصد سفر خود را تعیین کرده اند. شما عازم کدام شهر و کشور هستید؟

سفر به بلغارستان و اقامت در هتل رینو

برای اقامت در بلغارستان، هتل رینو را به شما پیشنهاد می دهیم . این هتل سه ستاره علاوه بر موقعیت مکانی خوب و در دسترس بودن ساحل، برای اقامت راحت و بدون دغدغه نیز مناسب است. تور بلغارستان هتل رینو، یکی از تورهای ارزان این کشور است و می توان با اقامت در این هتل، در هزینه های سفر صرفه جویی کرد.

هتل رینو(Rino) در یکی از زیبا ترین تفریحگاه های ساحلی شهر وارنای بلغارستان، بنام St. Constantine and Elena ، قرار دارد و فاصله اش تا ساحل و دریا تنها 400 متر است.

در این ساحل شما دسترسی خوبی به بازی ها و تفریحات آبی، رستوران ها و بارهای متعدد و مغازه ها و مراکز خرید مدرن دارید. هتل رینو در مرز میانی وارنا و ساحل معروف گلدن سندز قرار دارد. فرودگاه بین المللی وارنا در 15 کیلومتری و ایستگاه قطار در 7 کیلومتری هتل است.

هتل رینو دارای چند استخر سرباز، کازینو، چند رستوران بلغاری و بین المللی، کافه/بار، سالن بولینگ و بیلیارد، تاکسی سرویس، خدمات تور گردشگری داخلی، خدمات لاندری، دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت، مرکز ماساژ و تهویه مطبوع سراسری است.

اتاق های این هتل با تخت های راحت دونفره، دسترسی به اینترنت(با پرداخت هزینه جداگانه) ، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، روم سرویس 24 ساعته، حمام مجهز و سرویس بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند از مهمانان پذیرایی می کنند.

از شما دعوت می کنیم که با مراجعه به صفحه خرید تور بلغارستان آژانس پارمیس، بهترین تورهای بلغارستان را خریداری کنید و آسوده خاطر سفر کنید.

هتل رینو بلغارستان

هتل رینو بلغارستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.