هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل ساتورن پالاس آنتالیا

اگر قصد دارید تعطیلاتی بینظیر را تجربه کنید ، آنتالیا هتلهای بی نظیری برای اقامت دارد . با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد آنتالیا ویا خرید تور آنتالیا  شما می توانید  با اقامت در یکی از بهترین مناطق و بهترین هتل های آنتالیا به یک سفر به یاد ماندنی تبدیل کنید. برای رزرو هتل در آنتالیا ما به شما هتل ساتورن پالاس را پیشنهاد می کنیم، با همهمه همراه شوید.

هتل ساتورن پالاس آنتالیا  در منطقه توریستی و خوش آب و هوای لارا  واقع شده است. این هتل یکی از با شکوه ترین هتل های پنج ستاره لارا بحساب می آید. ساحل و پلاژ اختصاصی با امکانات ویژه جهت شنا و حمام آفتاب ، اتاق هایی لوکس و امکاناتی فوق مدرن ، همه در هتل ساتورن آنتالیا به گردشگران ارائه می شود.

اتاق های هتل  ساتورن پالاس آنتالیا  شامل ۲۲۱ اتاق استاندارد و خانوادگی و سوئیت جکوزی دار می باشد . که برای هر سلیقه و سطح مالی در اندازه های مختلف سرویس ویژه ای ارائه می کند . اتاق های مجلل هتل ساتورن پالاس با به کارگیری لوازمی لوکس ، امکانات به روز و چشم اندازی منحصر به فرد از مناظر طبیعی ، برای هر گردشگری ایده آل و جذاب است . محیط اتاق ها دنج و آرام هستند و دارای تلویزیون ماهواره ای ، تلفن ، حمامی مدرن و سشوار ،  مینی بار ، صندوق امانات ، سیستم حرارتی و برودتی و سیستم تهویه مطبوع  نیز می باشند.

امکانات هتل ساتورن پالاس آنتالیا  در زمینه های تفریحی و رفاهی بی نظیر است و برای هر سنی مناسب می باشد . امکانات این هتل عبارتند از ساحل اختصاصی ، تفریحات ساحلی ، ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس ، دو رستوران ، تجهیزات پزشکی ، خدمات لاندری ، پرستارو سرویس نگه داری از کودک ، و صندوق امانات ،  استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش و غیره.
هتل ساتورن پالاس آنتالیا | خرید تور آنتالیا

هتل ساتورن پالاس آنتالیا | خرید تور آنتالیا

هتل ساتورن پالاس آنتالیا | خرید تور آنتالیا

هتل ساتورن پالاس آنتالیا | خرید تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.