هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

بوتیک هتل آلمینا

در این ایام میتوانید تور استانبول را با قیمت بهترین خریداری کنید، چرا که فصل داغ سفر به پایان رسیده است و کمتر کسی وقت ازاد برای سفر رفتن دارد و بیشتر ظرفیت هتلها خالیست.

اما در سفر به استانبول یک بوتیک هتل خوب را پیشنهاد می کنیم که در ادامه از شما دعوت می کنیم با ما همراه شوید.
بوتیک هتل آلمینا
بوتیک هتل چهارستاره و لوکس آلمینا، در مرکز قدیمی و تاریخی شهر استانبول و  در نزدیکی بازار آراستا (Arasta Bazaar) واقع شده است. مرکز سلطان ‌احمد (Sultanahmet) تنها به اندازه 8 دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد و جاذبه‌ های توریستی مانند مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia)، مسجد کبود (Blue Mosque)، کلیسای جامع (Cistern)، کاخ توپکاپی (Topkapi Palace) و پارک گلحانه (گولهانه Gulhane Park) هم  حدود 10 دقیقه از هتل هستند.

با وسایل حمل و نقل عمومی می‌ توان در 10 دقیقه‌ از هتل به بازار بزرگ استانبول (Grand Bazaar) رفت. زندگی شبانه‌ میدان تقسیم (تکسیم Taksim) نیز در پانزده‌ دقیقه ‌ای هتل است. برای دسترسی به ایستگاه وسایل نقلیه‌ عمومی سلطان احمد کافی است ده دقیقه پیاده روی داشته باشید. فاصله هتل تا فرودگاه بین ‌المللی آتاتورک (Ataturk) 18 کیلومتر و تا فرودگاه بین ‌المللی سابیها گوچن (Sabiha Gökçen) حدودا 55 کیلومتر است. این هتل قدیمی و زیبا می تواند اقامتگاه خوبی برای شما باشد.   با توجه به اینکه برای هر شب تنها 100 هزار تومان باید بپردازید، در خرید تور استانبول این هتل تردید نکنید.


این هتل در سال 2009 بازسازی شده است و روی هم 29 اتاق دارد. این هتل برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است و امکانات آن عبارتند از دسترسی به اینترنت ، تهویه‌ مطبوع، رسپشن 24ساعته، صرافی، رستوران، بار و پارکینگ. لاندری نیز با هزینه اضافی انجام می شود. تمام اتاق ‌ها به تلویزیون صفحه ‌تخت LCD با ماهواره، سیستم تهویه‌ مطبوع و سیستم گرمایش، خط تلفن مستقیم، حمام اختصاصی با دوش، سشوار، دسترسی به اینترنت بی‌سیم (در تمام اتاق‌ها و طبقات)، گاو صندوق، و مینی‌ بار مجهز هستند. حمام ترکی، سونای خشک، اتاق بخار و سالن استراحت با پرداخت هزینه‌ی اضافی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

بوتیک هتل آلمینا
بوتیک هتل آلمینا
بوتیک هتل آلمینا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.