هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل فورسیزنز ، شاهکار معماری

هتل فورسیزن فلورانس


ایتالیا بدون شک یکی از زیباترین کشورهایی است که مسافران با خرید تور اروپا به آن سفر می کنند. شهرهای رم و ونیز در این کشور جز پر گردشگر ترین شهرها محسوب می شوند. اما امروز به فلورانس خواهیم رفت و هتلی را معرفی می کنیم که شاهکاری است از معماری.


فلورانس کجاست؟


فلورانس شهریست زیبا، تاریخی و البته بسیار خوش آب و هوا که در شمال ایتالیا قرار گرفته است. جالب است بدانید که فلورانس از میلان دیدنی تر است و از رم زیبا تر حتی غذاهایی که در این شهر سرو می شود از ونیز هم خوشمزه تر است.


زیباترین ساختمان ها که همگی از معماری فوق العاده ای بهره مند شده اند در فلورانس قرار گرفته اند. صومعه معروف دومو که توسط فیلیپو برونلسکی در این شهر قرار دارد.


اکنون نوبت آن است که به معرفی معروفترین هتل این شهر بپردازیم


 


معرفی هتل فوسیزنز فلورانس


یکی از بهترین هتل های ساخته شده در ایتالیا، هتل فورسیزنس (Four Seasons Hotel) است. این هتل که به شاهکار معماری در فلورانس شهرت یافته است، برای هر شب چیزی در حدود 400 دلار هزینه دارد.



ساخت این هتل ترکیبی از معماری دوره رنسانس و مدرنیته کنونی است که با دقت و ظرافت و به گونه ای که تداخلی نداشته باشند، در کنار هم قرار گرفته اند. در تمام قسمت های هتل، گچبری های زیبا، آثار هنری، نقاشی ها و ظروف منحصر به فرد دیده می شود. وقتی وارد این هتل می شویم، گویی وارد یک موزه زیبا شده ایم با این تفاوت که می توانیم در آن اقامت داشته و از نزدیک ترین فاصله ممکن آثار هنری را ببینیم.



رزرو این هتل در فصل بهار، کاری دشوار است. با جوانه زدن درختان و سرسبز شدن فضای اطراف هتل، زیبایی بنا چند برابر می شود و بازدید از  Four Seasons در این فصل، طرفداران زیادی دارد.

هتل فورسیزن فلورانس

هتل فورسیزن فلورانس



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.