هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

معرفی هتل آرت سیتی استانبول

شاید به جرات بتوان یک از ارزان ترین تورهای گردشگری خارجی را تورهای استانبول دانست، مخصوصا اگر زمینی سفر کنید و در هتل سه ستاره اقامت کنید.

خب با وجود نا امنی ها سفر به ترکیه به خصوص استانبول اصلا پیشنهاد نمی شود، به خصوص اگر بخواهید زمینی سفر کنید. حتما از اخبار مربوط به واژگونی اتوبوس ها و حملات توریستی خبر دارید.

با این وجود اگر قصد سفر به استانبول را دارید و به دنبال کاهش هزینه هستید، مطلب زیر را دنبال کنید، چرا که در ادامه به معرفییکی هتل سه ستاره اما خوب در استانبول خواهیم پرداخت.

هتل سه ستاره آرت سیتی استانبول
آرت سیتی، هتلی سه ستاره در شهر استانبول است و برای کسانی که به دنبال تور استانبول ارزانی هستند، این هتل را می توان پیشنهاد کرد. در کمترین حالت، هزینه رزرو 80 هزار تومان است اما با اضافه شدن خدمات و غیره، هزینه رزرو هتل تا 400 هزار تومان هم میرسد.

هتل در بهترین منطقه شهر‌ استانبول و نزدیکی جاذبه‌ های تاریخی و توریستی مهم شهر مانند مسجد کبود (Blue Mosque)، کلیسای جامع (Cistern)،مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia)، بازار ادویه‌ جات مصری ‌ها (Spice Market)، کاخ توپ ‌کاپی (Topkapi) ، کلیسای ایرن مقدس (St. Irene) ، بازار بزرگ (Grand Bazaar) ، میدان سلطان ‌احمد (Hippodrome) و مسجد ایاصوفیه‌ کوچک (St. Sergius and Bacchus) قرار دارد.
هتل سه ستاره آرت سیتی استانبول
هتل آرت سیتی در منطقه‌ شهر قدیمی (Old City) است و می ‌توان در اطراف آن تعداد رستوران، فروشگاه های زیادی و ایستگاه وسایل نقلیه‌ عمومی را پیدا کرد. ایستگاه قطار سیرکچی (Sirkeci) در فاصله پیاه روی حدود 10 دقیقه ازهتل است و میدان تقسیم (تکسیم Taksim ) هم با ماشین‌ تقریباً 10 دقیقه ای از هتل فاصله دارد.

این هتل مجموعا 16 اتاق و سوئیت خانوادگی دارد و در سال 2009 ساخته شده است. هتل مجهز به سیستم تهویه‌ مطبوع ، رسپشن 24 ساعته ، اینترنت بی‌ سیم نامحدود، آسانسور، صرافی، روزنامه، پارکینگ و با پرداخت هزینه‌ اضافی، سرو غذا در اتاق و لاندری است.

اتاق‌ های هتل با کارهای هنری دست‌ ساز تزئین شده‌ اند و تمام آنها دارای حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت دونفره طبی، پنجره ‌های دوجداره ، گاوصندوق دیجیتالی، خط تلفن، مینی ‌بار، اینترنت بی ‌سیم رایگان، تلویزیون LCD با شبکه ‌های محلی و بین‌المللی و تهویه‌ مطبوع مجزا هستند. در هتل سیتی آرت، صبحانه‌ به صورت بوفه سرو می‌ شود اما ناهار و شام به صورت انتخابی از منو هستند. 
هتل سه ستاره آرت سیتی استانبول
هتل سه ستاره آرت سیتی استانبول
هتل سه ستاره آرت سیتی استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.