هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

امکانات رفاهی خودرو پژو 2008

گذشته از این که مشخصات فنی پژو 2008 این خودرو را به عنوان یک خودروی لوکس و جوان پسند معرفی ساخته است، در بخش امکانات رفاهی نیز کراس اوور پژو 2008 حرف های زیادی برای گفتن دارد.

امکاناتی چون صندولی الکترونیکی راننده، کروز کنترل، کنترل ارتفاع صندلی راننده، سوکت برق 12 ولتی، پورت های یو اس بی و 3.5 میلی متری، بلوتوث، کامپیوتر سفری، 6 اسپیکر (2 عدد جلو، 2 عدد عقب و 2 توییتر)، باربند، قفل مرکزی، نمایشگر وضعیت دنده، دماسنج، سانروف و چراغ رانندگی در روز از جمله امکانات رفاهی هستند که در بین تمام تیپ های پژو 2008 مشترک هستند.

به جز امکانات رفاهی پژو 2008، که در بالا قید شد برخی امکانات دیگر نیز روی تیپ های مختلف این خودروی فرانسوی به صورت سفارشی اضافه می شوند. از جمله دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه با گرمکن برقی، شیشه‌ی دودی، سیستم ناوبری، صفحه نمایش لمسی، صندلی‌های تمام چرم، سیستم کمکی پارک، بالابر خودکار پنجره‌ها، نورپردازی ال‌ای‌دی‌ کابین و تنظیم ارتفاع صندلی سرنشین.

ایمنی پژو 2008
تجهیزات ایمنی پژو 2008 شامل مواردی چون  سیستم‌های کمکی راننده  ABS، EBFD،EBA  هستند و می‌توان در این بخش به فقدان TCS اشاره کرد که البته به نوعی از نقاط ضعف یک کراس اوور به شمار می رود.

علاوه بر این ها خودرو پژو 2008 دارای امکانات ایمنی اعم از ایربگ‌های کنسول جلو، ایربگ‌های کناری برای سرنشینان جلو و عقب، قلاب ISOFIX، سنسور نشانگر فشار باد لاستیک، نشانگر اخطار کمربند ایمنی و ایموبلایزر نیز هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.