هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

اقامت در هتل ارزان ملیتا

اگر قصد خرید تور ترکیه را دارید و می خواهید از میان هتلهای ترکیه، هتلی ارزان و مقرون به صرفه و یا به عبارت دیگر "جایی برای خواب" ، پیدا کنید، هتل ملیتا را به شما پیشنهاد می دهیم.
این هتل سه ستاره تمام آنچه برای استراحت چند ساعته نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک 2.2 کیلومتر و فرودگاه بین المللی Sabiha Gökçen ، 32 کیلومتر فاصله دارد.
همچنین فاصله هتل تا ایستگاه متروی Aksaray حدود 3 دقیقه پیاده روی است. بازار بزرگ و بازار Kapalı Çarşı استانبول در فاصله پیاده روی 17 دقیقه ای، موزه هنرهای اسلامی و ترکی فاصله و پل گالاتا پیاده روی 26 دقیقه ای از هتل ملیتا قرار دارند.
این هتل اتاق ها و سوئیت های مدرن و شیکی دارد. تمامی اتاق ها دارای دستگاه هوشمند تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، روم سرویس و وای فای پرسرعت هستند. همچنین اتاقی مخصوص افراد سیگاری وجود دارد. برای کسانی که بخواهند، تاکسی سرویس هتل با قیمت های منصفانه تری نسبت به تاکسی های آزاد، مهمانان را به مقاصد تفریحی و گردشگری مدنظرشان می رساند.
استفاده از باشگاه هتل و استخر آن برای تمامی مهمانان امکان پذیر است. رستوران این هتل در کنار غذاهای مشهور ترکی، غذاهای بین الملل مشهور را نیز سرو می کند. همچنین بار و کافه هتل، تقریبا تمام طول روز سرویس دهی دارد.
هزینه رزرو این هتل برای یک اتاق تک تخته، شبی 41 دلار است. اگر به سایت آن مراجعه کنید، می توانید از تخفیف رزرو آنلاین بهره مند شوید.
هتل ملیتا

هتل ملیتا

هتل ملیتا

هتل ملیتا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.