هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

معرفی هتل راش این (Rush Inn)

هتل Rush Inn بهترین اقامتگاه برای مسافرانی است که با خرید تور دبی تابستان 96به دنبال مکانی کم ‏هزینه در قلب شهر دبی هستند. هتل Rush Inn در بر دبی (Bur Dubai)، قلب منطقه‌ تجاری و مالی دبی، واقع شده است. شعب بانک های مختلف، چندین آژانس‏ مسافرتی هوایی، تعداد زیادی مرکز خرید و همچنین بازار معروف مینا (Meena Bazar) در نزدیکی هتل هستند و به راحتی با پیاده روی چند دقیقه ای در خیابان های این شهر لوکس قابل دسترسی می باشند.
به علاوه از هتل تا مرکز نمایشگاه بین‏المللی دبی (International Exhibition Centre) ۱۰ دقیقه با ماشین و کمتر از 10 دقیقه تا مرکز خرید برجمان (Burjman Shopping Mall) فاصله است. فرودگاه بین‏المللی دبی نیز تنها ۱۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.
هتل دارای ۱۴۰ اتاق است.  تسهیلات اتاق ‏ها شامل مینی ‏بار، حمام با وان و سشوار، تلویزیون، گاوصندوق، اتو و میز اتو، اینترنت با پرداخت هزینه جداگانه و سیستم تهویه‌ مطبوع است. کافه‌ کوچکی روبه‌ روی هتل قرار دارد که مهمانان می توانند نوشیدنی های خوشمزه را در آن میل کنند. رستوران هتل نیز منویی بین المللی کوچک و مختصری دارد و غذاهای خوشمزه ای را سرو می کند. گرچه این هتل امکانات متعدد ندارد و چندان مجلل نیست اما برای تور دبی ارزان و مقرون به صرفه ، مناسب است. هزینه رزرو هتل برای یک شب، 200 هزار تومان است.

برای خرید تور دبی تابستان 96 با بهترین قیمت اینجا کلیک کنید.
هتل راش این
هتل راش این
هتل راش این
هتل راش این

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.