هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

از بین بردن چربی های شکم و پهلو در 6 هفته

وجود چربی های اضافه در اطراف شکم و پهلو موجب می شود تناسب و زیبایی اندام خود را از دست بدهید و دچار اضافه وزن شوید. ورزش کردن به همراه کاهش کالری های اضافی ناشی از چربی برای کوچک کردن شکم ضرورت دارد. در مطلب زیر راه کار هایی برای رژیم لاغری سریع برای شما آورده ایم. 

لازم است بدانید که نباید انتظار داشته باشید با سرعت نجومی چربی های اطراف شکمتان آب شود. هیچ روش سریعی برای کاهش چربی های اطراف شکم وجود ندارد. اگر رژیمی یافتید که ادعای کاهش سریع چربی های شکمی را داشت, آگاه باشید که طی انجام این رژیم تنها آب بدن را از دست می دهید تا چربی های شکم, پس از کنار گذاشتن این رژیم حتما آب بدنتان دوباره باز می گردد. 

اگر برای لاغری چربی های شکم و پهلو مصمم هستید, به رژیم خود متعهد باشید. پس از تحمل سختی ها و مشکلاتی که رژیم با خود به همراه دارد. برای آن که متابولیسم و سوخت و ساز طبیعی بدن شما تنظیم شود, لازم است رژیمی که سه وعده ی اصلی و دو تا سه تا میان وعده داشته باشید. این نوع رژیم از پر اشتهایی کاذب جلوگیری می کند. پیاده روی, دوچرخه سواری و شنا ورزش های هوازی هستند که تاثیر زیادی در کاهش چربی های شکمی دارند. 


دراز نشست:


اگر دنبال داشتن شکمی سفت و زیبا هستید باید ماهیچه های شکمی را تمرین بدهید. اگر بتوانید دراز نشست را به درستی اجرا کنید دلیلی برای ترس از ورزش های شکمی نخواهید داشت. لازم به ذکر است که دراز نشست به تنهایی تاثیر چندانی ندارد و حتی موجب بروز کمر درد در شما می شود. باید در مورد شروع و نوع فعالیت بدنی حتما با پزشک خود مشورت کنید. 


رژیم غذایی کم چربی: 


بهتر است برای آنکه احساس گرسنگی نکنید و رژیمی کم چربی داشته باشید مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه استفاده نمایید. چربی موجود در رژیم غذایی تان باید 25 تا 30 درصد از انرژی دریافتی روزان تان را تشکیل دهد که حتما باید از چربی های غیر اشباع استفاده کنید. از روغن زیتون و یا دانه های روغنی مانند خشکبار به اندازه  ی کنترل شده استفاده کنید. 

سعی کنید در طول هفته 2 تا 3 بار ماهی بخورید. 

از خوردن چه چیز های باید پرهیز کنید؟


به هیچ عنوان گوشت های پر چرب و پر نمک مثل سوسیس و کالباس نخورید. مواد قندی و شیرین نیز مصرف نکنید. 


کوچک کردن شکم بدون گرفتن رژیم سخت در شش هفته


نیازی نیست برای انجام این رژیم از خوردن همه چیز دست بکشید اما برای اب کردن شکم از ورزش نیز کمک بگیرید. در طول شش هفته این کار ها را انجام دهید. 

اول: شش هفته کلا سرخ کردنی و روغن را کنار بگذارید

دوم: از خوردن قند و شکلات و آب نبات و هر ماده ی قندی مصنوعی دیگر پرهیز کنید.

سوم: تا می توانید آب بخورید و خوردن مواد نشاسته ای همچون نان, برنج, سیب زمینی و ... را به حداقل برسانید.

چهارم: زمانی که احساس گرسنگی می کنید سعی کنید میوه و یا سبزی بخورید. 


ورزش هوازی


در این شش هفته, هفته ای 5 روز را به انجام ورزش های هوازی اتصاص بدهید. از روز های اول 15 دقیقه و با گذر زمان 5 و 10 دقیقه به آن اضافه کنید. پیاده روی تن, دویدن آرام, تردمیل و دوچرخه ثابت را فراموش نکنید. پس از آن که چربی های شکمتان با رژیم و ورزش های هوازی لاغر شد بهتر است برای پایدار ماندن عضلات شکمتان دراز نشست بروید. روی زمین بخوابید, دست ها را پست سر قرار دهید و پاها را روی هوا مثل دوچرخه تکان دهید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.