هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

قابلیت های جدید اینستاگرام

اینستاگرام, شبکه ای اجتماعی که جهت به اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که کاربران توسط این اپلیکیشن می توانند عکس ها و ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند. طبق این برنامه می توانید دوستان  و آشناهای خود را دنبال کنید تا بتوانید در لحظات جذاب و دیدنی آن ها شریک باشید.



در آخرین آپدیت و به روز رسانی اینستاگرام قابلیت های جالبی به آن اضافه شده است که طبق یکی از آن ها ارسال مستقیم لینک در بخش پیام های دایرکت می باشد که تا به امروز کاربران این اپلیکیشن پر طرفدار نمی توانستند این کار ار انجام دهند. جالب است بدانید تمامی شماره ها و آدرس هایی را که در قسمت دایرکت می فرستید را به صورت اتومات به صورت لینک ارسال می نماید. 

پشتیبانی از عکس های عمودی و افقی در قسمت پیام های دایرکت یکی دیگر از امکانات خوب اینستاگرام است. قبل این که آخرین نسخه ی اینستاگرام منتشر شود, هنگام ارسال عکس ها اینستاگرام آن ها را به شکل های بدی برش می زد و این مسئله موجب می شد که قسمت زیادی از عکس هایی که در ابعاد بزرگ بودند از بین بروند و دیده نشوند. اما در این اخرین آپدیت با عمودی و افقی کردن تصاویر در قسمت دایرکت موجب شده تا همه ی تصاویر در کادری کامل قرار بگیرند.

این قابلیت ها و امکاناتی که در بالا توضیح دادیم تنها برای نسخه های آی او اس اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده و هنوز برای کاربران اندروید راه اندازی نشده است و مدتی به طول خواهد انجامید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.