هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

رستوران های شمال کشور

رستوران های شهرهای شمالی کشور، عمدتا حال و هوای خاصی داشته و با رستوران های تمام نقاط دیگر کشور متفاوت هستند. اما اگر واقعا دلتان می خواهد پا به یک رستوران کاملا متمایز از هر جایی که تاکنون رفته اید، بگذارید؛ به رستوران خاور خانم در چابکسر رفته و لذت میل کردن یک وعده ی غذایی شمالی واقعی را با بهترین طعم احساس کنید.
البته انتظار نداشته باشید که به محض رسیدن به روستای سرولات در چابکسر و رستوران خاور خانم، میز خالی برای نشستن و سفارش غذا نصیبتان شود. زیرا این رستوران به حدی معروف بوده و از جای جای ایران به عنوان یک جاذبه در چابکسر به این نقطه سفر می کنند، که معمولا صف طویلی از علاقه مندان و طرفداران منوی رستوران خاور خانم را مقابل رستوران خواهید دید.

اما زمانی که بالاخره نوبت شما رسیده و سر میز خود بروید، هر غذایی که از منوی رستوران خاور خانم انتخاب کنید، طعم غذا شگفت زده تان خواهد کرد.
رستوران خاور خانم متعلق به بانوی خوش ذوق و هنرمند ایرانی ست که در این خطه از کشور دست به راه اندازی یک رستوران محلی کرد و به سرعت رونق به سراغ رستوران وی آمده و هر روز بر تعداد کارکنانی که در اینجا کار می کنند، افزوده می شود.

رستوران خاور خانم شهرت بسیاری پیدا کرده و محبوبیت آن مرزها را درنوردید. علت این شهرت و محبوبیت را پس از یک بار رفتن به این رستوران چابکسر درخواهید یافت.

فضای داخلی رستوران خاور خانم
توقع نداشته باشید که فضای داخلی رستوران خاور خانم چیز خیلی خاصی باشد و یا از ظروف چندان شیک و گران قیمتی در پذیرایی از شما استفاده شود. این جا همه چیز کاملا معمولی ست و تنها چیزی که گران قیمت به نظر می رسد، صفا و صمیمیتی ست که در اتمسفر رستوران احساس می شود.
میز و صندلی های رستوران، چوبی بوده و ظروف نیز سبک سنتی دارند.
برای این که رستوران خاور خانم را بهتر شناخته و با فضای آن و همین طور روستای سرولات در چابکسر بیشتر آشنا شوید، به آدرس زیر مراجعه کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.