هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

تابستان است و فصل آب بازی. در کشور خومان مقاصد گردشگری فوق العاده ای برای این منظور وجود دارد اما چنانچه قصد این را دارید تا در یک شهری خارج از کشورمان کمی تفریح کنید، باید یه کم دست تو جیبتان کنید و یک تور گردشگری خریداری کنید. حتما تا به الن متوجه شده اید که مقصود ما تور گردشگری آنتالیا است.

هنگامی که پای سفر به آنتالیا به میان آید، مناطق مختلفی ظاهر می شوند که برای سفر مناسبند. در میان این مناطق، لارا یک گزینه ی مناسب است.

در تور هیجان انگیز آنتالیا، گردش در منطقه ی لارا از زیباترین گردشگری های این شهر ساحلی خواهد بود. شهر آنتالیا دارای هتل های درجه ی یک بسیار متعددی ست که اقامت در هر یک می تواند تجربه ای جالب به شمار رود.
از میان تمام هتل های شهر آنتالیا به معرفی هتل زیبای لیماک لارا دی لاکس این شهر می پردازیم. هتلی که دنیایی از تفریح و سرگرمی ست.

لیماک لارا یک هتل 5 ستاره ی  UALL با شمار زیادی از امکانات و تفریحات در فضای داخلی خود می باشد.
هتل لیماک دارای ساحل اختصاصی برای مسافران خود در منطقه ی لارا می باشد و همان طور که می دانید ساحل لارا از زیباترین و معروف ترین سواحل آنتالیا و به طور کل کشور ترکیه قلمداد می شود.

لیماک لارا دی لاکس دارای استخر روباز، سونا، وان آب گرم، استخر سرپوشیده، بولینگ، اسکواش، بیلیارد، زمین بازی تنیس، کتابخانه مجهز، زمین بازی مخصوص کودکان، اسنک بار، صرافی، پرستاری کودک، سرویس واکس، اتاق مخصوص زوج های جوان، وای فای رایگان، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، محوطه ساحلی اختصاصی، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق ویژه استعمال دخانیات، دارت، اسپا، تفریحات آبی در محوطه و همچنین امکاناتی خاص ویژه معلولین می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.