هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

معرفی هتلی پنج ستاره در قلپ تپنده روسیه


مسکو تنها پایتخت روسیه نیست بلکه پرجمعیت ‌ترین شهر این کشور و یکی از مهمترین مراکز اقتصادی و سیاسی اروپا است. می خواهیم یکی از هتل های لوکس و پنج ستاره این شهر را برای کسانی که قصد خرید تور روسیه و سفر به مسکو را دارند، معرفی کنیم.


معرفی هتل هالیدی این ساچفسکی


هتل هالیدی این ساچفسکی یکی از هتل های بسیار مجلل و لوکس شهر مسکو است.  این هتل در ۲۰ طبقه با ۳۱۲ اتاق ساخته شد. اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد، سوئیت های لوکس، اتاق های وی آی پی و اتاق هایی برای مسافران با معلولیت جسمی است. تمامی اتاق ها بزرگ و دلباز هستند و دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، حمام، تلفن، گاوصندوق، تخت های راحت و دسترسی به اینترنت هستند.


هتل هالیدی این ساچفسکی در مرکز شهر مسکو بوده و ۴ ایستگاه مترو در نزدیکی آن واقع شده است. ایستگاه مترو Rizhskaya تنها ۳۰۰ متر تا هتل فاصله دارد.


رستوران شیک هتل هالیدی این ساچفسکی ، غذاهای بین المللی سرو کرده و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. خدمات این هتل پنج ستاره شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، بیلیارد، تنیس، زمین گلف، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، اتاق جلسات ، اینترنت بی سیم پر سرعت، نگهداری اطفال و کودکان، کافی شاپ می شود.


به شما پینشهاد می کنیم برترین تورهای روسیه ویژه مرداد را از آژانس مسافرتی پارمیس بخرید و یا راحت تر آنکه با مراجعه به لینک زیر تور خود را خریداری کنید:


تور روسیه ویژه مرداد






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.