هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

داوطلبان کنکور از فضای مجازی مشاوره نگیرند

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام آمد تا ارتباطات مجازی افراد را آسان تر کند، هزینه ها را کاهش دهد و در اطلاع رسانی کمک کند. اما همیشه استفاده ی نا به جا و نادرست از اپلیکیشن های مختلف برای همه دردسر ساز می شود.

این بار نوبت به کنکوری ها می رسد که اطاعات غلط دریافت کنند، چرا که افراد سودجویی در فضای مجازی با مشاوره های نادرست کنکوری ها را گمراه می کنند.

به همی منظور مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه ای یادآور شده است: متأسفانه افرادی سودجو، گروه هایی در فضای مجازی تشکیل داده و ادعای مشاوره و راهنمایی دارند. برخی از این گروه ها ادعاهای کذب مانند ارائه کارنامه تقلبی، ادعای تقلب در آزمون و یا ادعای راهنمای انتخاب رشته می کنند و اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربران می کنند.

این گروه ها ادعا می کنند از اطلاعاتی خارج از قوانین منتشر شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی آگاهی دارند، یا در مورد کارشناسی ارشد کلید جعلی ارائه می دهند و یا در آزمون علوم آزمایشگاهی تکمیلی اعلام کرده اند که طراحان سؤال خود شرکت کننده در آزمون هستند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی با توجه به این ادعاها، ضمن رد کلیه این موارد به اطلاع می رساند، این اخبار صحت ندارد و هر گونه اطلاع رسانی در خصوص قوانین صرفاً از طریق سایت sanjeshp.ir انجام می شود و لازم است داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سؤال از طریق سایت مرکز سنجش اموزش پزشکی در قسمت ارسال درخواست و تماس با ما مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

بهترین کار ایناست که داوطلبان بدون آگاهی در گروه هایی که از آنها اطمینان ندارند عضو نشوند و به هیچ عنوان کارنامه و کد رهگیی خود را در اختیارشان قرار ندهند.

همانطور که قبلاً اعلام شده است در آزمون پذیرش دستیار تخصصی، پس از اعلام اسامی قبول شدگان در دو رشته روانپزشکی وزنان و زایمان مصاحبه انجام خواهد شد و چنانچه داوطلبان در مصاحبه پذیرفته نشوند، رشته محل های بعدی آنان لحاظ خواهد شد . لذا هیچگونه ویرایش مجدد برای انتخاب رشته محل، بعد از مصاحبه انجام نخواهد شد.

در رابطه با حضور طراحان سوال در آزمون علوم آزمایشگاهی تکمیلی نیز مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است که قبل از دعوت از اساتید برای طراحی سوال اطلاعات آنها بررسی می شود و نه تنها طراحان سوال بلکه اقوام درجه یک آنها نیز حق شرکت در آزمون آن سال را ندارند.

لاز به ذکر است که کلید آزمو سراسری تنها از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.