هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تصویب طرح فروش اینترنت نامحدود

سرانجام انتظارها برای به نتیجه رسیدن طرح فروش اینترنت نامحدود به پایان رسیده و این طرح در جلسه ی دیروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسید.

به گزارش همهمه به نقل از دیجیاتو، محمود واعظی در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه ملی اطلاعات و در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت:
"تاکنون بارها شاهد گلایه مردم و رسانه ها درباره نحوه محاسبه حجم مصرفی کاربران بوده ایم که در مطالب نادرستی تصور کم فروشی می کردند و بارها اعلام کرده بودیم که اینطور نیست. به این دلیل تصمیم جدیدی اتخاذ شده که سنت قبلی فروش اینترنت در کشور را تغییر می دهد.



در گذشته به عنوان مثال کاربر اول ماه 8 هزار تومان برای اینترنت می پرداخت و در ادامه یک بار 8 هزار تومان، و یک بار دیگر نیز 5 هزار تومان اضافه پرداخت می کرد.
در روش جدید کسی که برای مثال کارش با اینترنت 512 راه می‌افتد 10 هزار تومان با 3 گیگ اینترنت بین الملل و دو برابر (6 گیگ) اینترنت داخلی پرداخت می‌کند. کسی که سرعت بیشتری نیاز دارد برای مثال 20 هزار تومان با سرعت بالاتر و دو برابر حجم داخلی خریداری می‌کند.
اگر بخواهیم همان 8 هزار تومان که اول ماه می پرداختند را در نظر بگیریم، اکنون قیمت 10 هزار تومان می شود اما محدودیت سرعت در شبکه ملی اطلاعات برداشته شده و مردم می توانند از محتوای داخلی با پول کمتر، سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر استفاده کنند.
متقاضیان بسته به نیاز می‌توانند سرویس‌های 512، یک مگ، 2 مگ و 16 مگ دریافت کنند. این مصوبه امروز تصویب شده و یک ماه تا یک ماه و نیم دیگر اجرا می شود."
باید منتظر ماند و دید اجرای این طرح تصویب شده به چه شکلی صورت می پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.