هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

پروژه آنلاین و سیستم مدیریت پروژه آنلاین

اصلا فکرش را می کردید یک زمانی کارها آنلاین شوند، یعنی این سر دنیا پشت کامپیوتر بنشینید و از طریق اینترنت به صورت آنلاین با یک نفر دیگر در آن سر دنیا کار کنید؟ به لطف فناوری دنیای کسب و کار هم متحول شده است و افراد به جای اینکه کارمند ثابت یک شرکت بشوند، پروژه آنلاین می گیرند و کلی از بابت آن کسب درآمد می کنند.
امروزه کسب و کار تحت تاثیر پیشرفت فناوری قرار گرفته است و شما با اصطلاحات بسیاری روبه رو می شوید که همگی به کسب و کارهای نوین امروزه مرتبط هستند. برونسپاری، دور کاری، فریلنسینگ، پروژه آنلاین، آنلاین مارکتینگ و بسیاری دیگر مرتبط با کارهای مدرن امروزه هستند که بازار بسیار داغی پیدا کرده اند.

اگر در دنیای نت جستجو کرده باشید حتما با عبارت پروژه آنلاین و مدیریت پروژه آنلاین روبه رو شده اید. امروزه به لطف فناوری افراد متخصص به صورت آنلاین و از طریق اینترنت پروژه می گیرند و یا کارفرمایان با مراجعه به سایتها به صورت آنلاین نیروی متخصص جذب می کنند. یک شرکت ممکن است چندین و چند متخصص در اقصی نقاط شهر یا کشور داشته باشد که به صورت آنلاین با شرکت در ارتباط هستند و پروژه را پیش می برند. به این سیستم پروژه آنلاین گفته می شود.
اما اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، چندین نیرو در جاهای مختلف داشته باشید که به صورت آنلاین برای شما کار می کنند، احتیاج به سیستمی دارید که آنها را به خوبی مدیریت کنید. همین موضوع ساده سیستم مدیریت پروژه آنلاین را ایجاد کرده است.
با پیدایش کسب و کارهای آنلاین، نرم افزارهای مدیریت پروژه آنلاین نیز ظهور کرده اند. طراحان دست به کار شده و سیستمهایی را طراحی کرده اند که بتوان یک تیم بزرگ که دور از هم به سر می برند را مدیریت کرد. برخی از این سیستمها رایگان بوده و برخی با پرداخت هزینه قابل استفاده هستند. از جمله سیستمهای مدیریت پروژه آنلاین می توان به Google Docs/Drive ، OneNote، Appear.in، Trello، Zenkit، Slack و بسیاری دیگر اشاره کرد که همگی در راستای مدیریت کسب وکارهایی که به صورت غیرحضوری صورت می گیرند طراحی شده اند. این برنامه ها به صورت رایگان و متن باز بوده و استفاده از آنها بسیار راحت است. این نوع سیستمهای مدیریتی، برای مدیریت آنلاین پروژه ها و هماهنگی بهتر کارمندان مورد استفاده قرار می گیرند و کسب و کار شما را با نظم بیشتری پیش می برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.