هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

استراتژیهای مختلف سامسونگ برای فروش بیشتر گلکسی نوت 8

سامسونگ در پی آن است تا با استفاده از روش های مختلف، فروش سامسونگ گلکسی نوت 8 را به حداکثر برساند.

اینبار سامسونگ برای فروش هرچه بیشتر فبلت پرچمدار جدیدش، هدایای گرانقیمتی همانند داک DeX و پد سارژ بی سیم را به کاربران عرضه کند.
پس از تجربه ی تلخ سامسونگ در عرضه ی گلکسی نوت 7 و البته احتمال معرفی آیفون 8 در نیمه دوم شهریور ماه، سامسونگ بر آن است تا بازار خود را از دست ندهد و با شرایط دشواری که ممکن است پیش رو داشته باشد، مبارزه کند.

آیفون 8 با تغییرات گسترده‌ای نسبت به آیفون‌های قبلی عرضه خواهد شد و به همین جهت، بسیاری برای عرضه پرچم‎دار جدید اپل به بازار لحظه‌شماری می‌کنند.

با در نظر گرفتن موارد فوق، کمپانی سامسونگ با استفاده از بازاریابی و تبلیغات گسترده، بر آن است تا کاربران را مجاب به خرید گلکسی نوت 8 کند. محصولی که بزرگ‌ترین عضو از سری «گلکسی نوت» خواهد بود و هم‎چنین، قیمت بسیار بیشتری در مقایسه با محصولات دیگر این سازنده دارد.
چنانچه اطلاعات فاش شده از این فبلت صحت داشته باشد، گلکسی نوت 8 عنوان گرانقیمت ترین گوشی سامسونگ را به خود اختصاص خواهد داد.

به همین جهت، ایوان بلس در توئیتر خود اعلام کرده است که شرکت سامسونگ برای ترغیب خریداران به گلکسی نوت 8، تصمیم دارد تا هدایایی را به افرادی که فبلت جدیدش را پیش‌خرید نمایند؛ ارائه دهد.

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که پیش‌فروش گلکسی نوت 8 از 24 اوت (2 شهریور) آغاز خواهد شد و هدایای درنظر گرفته شده، تنها برای افرادی است که در مهلت تعیین شده، این فبلت رده‌بالا را پیش‏خرید کنند.

بنا بر اعلام ایوال بلیس، سامسونگ به افرادی که گلکسی نوت 8 را پیش‌خرید نمایند، یک کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 256 گیگابایت هدیه می‎دهد و هم‌چنین، خریداران می‌توانند بین پد شارژ بی‌سیم (و قابل تبدیل آن) و دوربین Gear 360، یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

این در حالیست که برای خرید جداگانه کارت میکرو اس دی، باید زیاد هزینه کنید ، برای مثال، قیمت کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 256 گیگابایت در آمازون، نزدیک به 150 دلار است و اگر به دنبال یک دوربین Gear 360 سامسونگ باشید، باید 180 دلار دیگر به صورت جداگانه هزینه کنید.

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 را با دو پردازنده مختلف و شش گیگابایت رم عرضه خواهد کرد؛ البته، کاربران می‌توانند بین مدل‌های مختلف آن با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه انتخاب نمایند. قیمت پایه گلکسی نوت 8 نزدیک به 950 دلار خواهد بود و در صورتی‌که مایل به خرید نسخه قدرت‏مند آن با 256 گیگابایت حافظه باشید، باید بیشتر از 1100 دلار هزینه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.