هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

جذب اینترنتی مشتریان


آیا تا به حال دقت کرده اید که وقتی یک کلمه مشخص مثل "تور آنتالیا" را سرچ می کنید، نام بعضی سایت ها اکثرا در صفحه اول بوده و بیشتر دیده می شوند؟

رتبه یک سایت یا رنکینگ آن، به دو عامل وابسته است. یک طراحی وب سایت خوب و دو سئو آن سایت. سئو مفهومی ساده و به معنای بهینه کردن موتور جستجوگر است.

رقابت تنگاتنگ میان شرکت های تجاری باعث می شود جذب مشتری از راه های مختلف امتحان شود. در دنیای دیجیتال امروز که اکثر افراد از اسمارت فون شان برای دیدن کالاهای موجود در بازار استفاده می کنند، جذب اینترنتی راهی آسان و بهتر به نظر می آید.

بالا بردن کیفیت وب سایت ها و ایجاد اطمینان برای مشتریان از خریدی ایمن و آسان، به راحتی می تواند مشتریان زیادی را به فروشگاه های اینترنتی روانه کند.

دلهره آورترین هتل جهان


اخبار گردشگری جهان، از این هتل به عنوان دلهره آورترین هتل نام می برد. هتل کف شیشه ای بالی، به مسافرانش این اجازه را می دهد تا از دنیای آبی زیر پایشان لذت ببرند.

Udang House که به آن خانه میگو هم می گویند، بر روی دریاچه آب شیرینی پر از میگو بنا شده است.  این هتل ساخته شده از ساج، می خواهد تداعی کننده یک تجربه شیرین از ماهیگری را ایجاد کند.

در بیرون این هتل کلبه ای شکل، چراخ هایی ساخته شده از غلاف میگو روشن هستند. با خروج از ایم کلبه، یک قایق کوچک و تور ماهیگیری دیده می شود.



به لطف استخری با سقف شیشه ای، مهمانان می توانند در طول روز از نور خورشید و در شب از نور ماه لذت ببرند. مکان این هتل در دل طبیعت و در نزدیکی دریاچه، آرامش وصف ناپذیری را برای مسافران ایجاد می کند.

این هتل کلبه ای توسط جواهرساز معروف کانادایی John Hardy ساخته شده و سپس به بالی و در مکان کنونی انتقال داده شده است.

این هتل تنها چند دقیقه با شهر Ubud فاصله دارد. در اطراف هتل، منظره رودخانه Ayung River، معبد Hindu، و قله های آتشفشانی Mount Batu Kau وجود دارد.

بی اعتمادی به کارخانجات؟

اینقدر تقلب در محصولات زیاد شده است که با شک و تردید باید خرید کرد. حتی خیلی از برندهای معتبر مواد غذایی در بازار هم دیگر کیفیت سابق خود را ندارند.

اکثر کارخانجات، بدنیال سود مود هستند تا مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده. اگر در بازارهای بالای شهر قدمی بزنید و سراغی از اجناس ایرانی بگیرید، جنس های جدیدی به چشم تان می خورد که در فلان محله پایین شهر جور دیگری است.

بسته بندی بهتر یا مال بالا شهر است و برای صادرات. اغلب اجناس صادراتی در سوپرمارکت های بالا توزیع می شوند.

همه این ها به کنار، کیفیت هم کم شده است. هر از چند گاهی در رسانه ها می گویند فلان کارخانه تقلب کرده است و فلان جنسش مشکل دارد؛ نخرید و نخورید. البته همه هیاهوها ماله یکی دو هفته است و بعد می خوابد و  در یکی از جشنواره ها یا همایش ها از مدیر آن کارخانه تجلیل می کنند!!

اگر می خواهیم تا حدی از جنسی که می خریم مطمئن باشیم، باید هم برند آن مدنظرمان باشد و هم ببینیم گواهی ایزو دارد.

آیا دچار لکنت زبان موقت شده اید؟


گاهی تصور می کنیم کودکان با لکنت زبان به دنیا می آیند. درحالی که لکنت زبان عارضه ای اکتسابی است. مهم ترین نکته در این زمینه آنست که علت لکنت نقص عضوی مغز، زبان و دهان نیست.


بیشترین علت بروز لکنت زبان، استرس های محیطی و عدم خودشناسی و عدم داشتن اعتماد به نفس کافی است.  این عارضه درمان دارویی ندارد. اصلاح و بازسازی ذهنی، بهترین راه درمان لکنت زبان است. برنامه های متداوم گفتار درمانی در کنار مشاوره، درمان را تسهیل می کند.


گاهی مواقع با بروز استرس های شدید، فرد دچار لکنت موقت می شود. معمولا لکنت زبان باعث کم شدن اعتماد به نفس فرد، افسردگی، اضطراب، گوشه گیری، خودخوری، ترس، حساسیت، پرخاشگری و حس انتقام می شود.

لکنت زبان در هر سنی که درمان شروع شود، قابل بهبودی کامل خواهد بود.


پارک ژوراسیک در تهران

پارک ژوراسیک پارکی تفریحی است که در ضلع شمالی فاز دوم بوستان پرواز یا پردیس کوهستانی احداث شده است . در این پارک مجسمه دایناسورها، شیوه زندگی و غذایشان، دشمنان آنها و دوره ای که در آن می زیستند به طور کامل توضیح داده شده است.

طراحی این دایناسورها بسیار طبیعی است؛ آنها پلک می زنند، دست و پای خود را تکان می دهند. همچنین تخم دایناسوری ساخته شده است که یک بچه دایناسور از آن بیرون می آید و دوباره داخل آن می شود. این پارک در سال 1993 افتتاح شد.

پارک ژوراسیک به قطب گردشگری شمال غربی تهران نبدیل شده است و شهروندان تهرانی علاقه زیادی به بازدید از این پارک و البته اتراق در پارک پرواز بخصوص در ایام آخر هفته و تعطیلات نشان می دهند.

این پارک در سعادت آباد، میدان بهرود، بلوار شقایق، بعد از پارک پرواز واقع شده است.