هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

حیوانات خانگی عجیب چینی ها

چینی ها عادات عجیب و غریبی دارند که برخی از آن ها به راستی حیرت آور بوده و اگر در تور چین پاییز 96 به نحوه ی زندگی مردم شهری مانند پکن دقیق شوید، به موارد جالب توجهی برخورد خواهید کرد.


به طور مثال بسیاری از مردم پکن عادت به نگهداری حیوانات عجیب و غریبی به عنوان حیوان خانگی در منزل را دارند که شاید دیگران و مردم دیگر کشورها حتی از دیدن این حیوانات مشمئز شوند.


تب نگهداری از حیوانات عجیب و غریب خانگی به حدی در شهر پکن بالا گرفته که موج اعتراض سازمان های حفاظت محیط زیست نیز به گوش می رسد و توجهات رسانه ای به این موضوع در چین جلب شده است.































این دهکده شکل کد است

چین سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است، چرا که در این کشور جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارد.


اما یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری چین که برای مسافران بسیار جذاب خواهد بود، دهکده ایست که به شکل کد QR ساخته شده است.





دهکده ای به شکل کد QR در چین

دهکده ای به شکل کد QR در چین

دهکده QR کجاست؟


اگر با خرید تور چین، به استان هبی این کشور سفر کنید، جایی در حوالی روستای Xinlinshui واقع در نزدیکی شهر Baoding، به دهکده ای رمز آلود خواهید رسید که اگر از بالا و ارتفاع به آن نگاه کنید ،شبیه به کد QR است.


برای آنکه این دهکده به این شکل درست شود، از 130 هزار درخت استفاده شده است، این درختان به گونه ای کاشته شده اند که به شکل کد QR عظیم در آمده است.


البته این تنها جایی نیست که این کد در کشور چین کاربرد دارد. جالب است بدانید که مردم چین از این کد استفاده ی زیادی می کنند، برای مثال کد QR در مراکز خرید و برای معاملات پولی و برای دریافت اطلاعات گردشگری و بسیاری موقعیتهای دیگر استفاده می شود.


کد QR

کد QR

دهکده ای به شکل کد QR در چین

دهکده ای به شکل کد QR در چین


هتل لوکس لوشاتو پرستیژ

چنانچه قصد دارید تا با خرید تور آنتالیا در یک هتل 5 ستاره اقامت کنید، باید به شما بگوییم که انتخاب سختی پیش روی خود خواهید داشت.


چرا که تعداد هتلهای 5 ستاره آنتالیا که اتفاقا بسیار لوکس هستند، آنقدر زیاد است که حتما دچار سردرگمی می شوید که کدام را انتخاب کنید.


اگر می خواهید در یک هتل فوق لوکس Ultra Inclusiveاقامت کنید، هتل لوشاتو پرستیژ را نیز مد نظر داشته باشید.



چنانچه به گردشگری در آنتالیا علاقه مند باشید، حتما میدانید که هتلهای لوکسی در منطقه ی کمر آنتالیا ساخته شده است که هتل لوشاتو پرستی نیز یکی از همین هتلهاست.



این هتل دارای ساحل اختصاصی است و با بیش از 400 اتاق و سوئیت مجلل با وسایل و امکانات رفاهی در حد بسیار عالی، اقامت بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.


در ادامه از شما دعوت می کنیم به تصاویری از این هتل زیبا توجه کنید:

هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا



هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


هتل لوشاتو پرستیژ آنتالیا


چگونه مخاطبان حذف شده از تلگرام را بازیابی کنیم؟

آیا برای شما اتفاق افتاده است که به اشتباه یا آگاهانه برخی از مخاطبین خود را از تلگرام حذف کرده باشید و بعد از مدتی از کرده ی خود پشیمان شده باشید؟




اگر تعداد مخاطبان حذف شده اندک باشد چندان وقتی برای ورود تک تک آنها از شما گرفته نمی شود اما اگر تعداد مخاطبان حذف شده زیاد باشد چه؟ آن وقت است که می گویید کاش دستم میشکست و این کار را نمی کردم!


بازیابی مخاطبان تلگرام



جای نگرانی نیست، در ادامه ی مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه مخاطبان پاک شده از تلگرام را بدون استفاده از هیچ گونه برنامه جانبی دیگری بازیابی کنید.


نکته: آموزش موبوگرام و تلگرام یکی است.


-    در ابتدا لازم است تا پیام رسان تلگرام را باز کنید و به قسمت تنظیمات یا همان setting بروید.

-    سپس به انتهای صفحه تنظیمات بروید و عبارت Telegram for…را لمس کنید تا شکلک نمایان شود.
-    پس از ظاهر شدن شکلک، انگشت خود را بردارید.
-    سپس مجددا عبارت Telegram for…را لمس کنید.
-    در این مرحله گزینه هایی در مقابل شما ظاهر می شوند. که برای بازیابی مخاطبان تلگرام بر روی گزینه Import Contacts کلیک نمایید.

به این راحتی تمام مخاطبانی که در لیست تلفن شما ذخیر هستند بازیابی می شود. البته گفتنیست که چنانچه مخاطبان را از تلفن همراه خود حذف کرده اید، هیچ کارایی ندارد.


برای آموزش تصویری بازیابی مخاطبان تلگرام اینجا کلیک کنید.



خبر جدید از اکسپریای جدید سونی

بعد از رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ، نوبت به آیفون 8 اپل رسید. اما اکنون نوبت به اکسپریای جدید سونی می رسد.




مدت هاست که کاربران سونی از ظاهر اسمارت فون های سونی که طی سالهای گذشته تغییرات آنچنانی نداشته است، گله مندند و خواهان تغییراتی در ظاهر این تلفن های هوشمند هستند.


بنا بر گزارش های منتشر شده یا بهتر است بگوییم بنا بر شایعات قرار است کمپانی سونی به این گله گذاری ها پایان دهد و با تغییراتی در اکسپریای جدید سونی کاربرانش را خوشحال کند. همچنین گفته می شود که سونی در نظر دارد متد طراحی همیشگی اش به نام آمنی بالانس را کنار بگذارد و از آغاز سال جدید رویه دیگری را در پیش بگیرد.


کمپانی سونی در دو برهه ی متفاوت در سال از پرچمدارانش رونمایی می کند ، یکی در ابتدای سال در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون و دیگری در اواخر تابستان و نمایشگاه IFA.


اخبار منتشر شده حاکی از آن است که قرار است شاهد رونمایی از اکسپریای جدید سونی در جریان MWC 2018 باشیم.



البته پیش تر نیز اخباری مبنی بر عرضه ی اسمارت فون بی حاشیه به بازار موبایل جهانی منتشر شده بود که البته میبایست تا برگزاری MWC 2018 صبر کرد.