هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

پوکمون گو ،جذاب تر از کلش آف کلنز

شما از گوشی موبایلتان چه استفاده هایی میکنید؟ آیا تنها از این گوشی برای برقراری تماس و ارسال پیام استفاده میکنید؟ یا اینکه از دوربین گوشی هم برای ثبت لحظات کمک میگیرید؟ یا اصن گوشی های همراهتان را مملو از اپلیکیشن های موبایل کرده اید و با آنها سرگرم میشوید؟
مسلما در بین شما افرادی هستند که بازیگوشند و علاقه ی زیادی به بازی های رایانه ای و بازی های موبایل دارند. اگر از بازی کردن با اپلیکیشن کلش آف کلنز که خیلی درگیرتان کرده است خسته شده اید، به شما بازی اعتیاد آور دیگری را معرفی میکنیم که مدت زمان اندکیست که منتشر شده است. بازی بسیار جالبی که ممکن است برای شما تحرکاتی نیز در پی داشته باشد. نام آن، بازی Pokemon GO  است.
احتمالا با بازی پوکمون که خیلی قبل تر عرضه شده بود آشنایی دارید، اما این سری جدید متفاوت تر از سری های قبلیست. مکانیزم عملکرد این بازی به اینگونه است که شما جی پی اس موبایل خود را روشن میکنید و با استفاده از دوربین موبایلتان در اطرافتان پوکمون ها را پیدا میکنید. این جالب نیست؟ در اتاقی که فکر میکردید در آن خبری نیست، به وسیله ی این بازی مملو از پوکمون خواهید یافت.
این بازی از واقعیت مجازی استفاده میکند، گرافیک آن خیره کننده است و گیم پلی منحصر به فردی دارد. در هنگام بازی، با استفاده از دوربین موبایلتان، در هر محله به دنبال پوکمون ها میگردید، آنها را پرورش میدهید و برای جگیدن آماده میکنید. جالب اینجاست که گاهی پیش می آید که برای پیدا کردن یک پوکمون مجبورید به خیابان بروید.

در خبری آمده است که ین بازی در شهر نیویورک توانسته است تعداد زیادی را دور هم جمع کند، درست مانند مردگانی متحرک که گوشی موبایل را به دست گرفته اند و با دوربین آن در خیابان به دنبال پوکمون میگردند.
برای اینکه بتوانید این بازی را انجام دهید، نیار به گوشی موبایلی دارید که توانایی استفاده از اینترنت داشته باشد و حداقل دو گیگابایت حافظه داخلی رم داشته باشد. این بازی از پردازنده ی اینتل اتم پشتیبانی نمیکند و البته برای اینکه موفق به اجرای آن شوید، میبایست یک آی پی از کشور استرالیا یا ایالات متحده یا نیوزیلند داشته باشد.
اگر قصد دارید تا در طولانی مدت از این بازی استفاده کنید، حتما برای خود یک حساب کاربری پوکمونی ایجاد کنید تا هر از گاهی به حساب شما ایمیلی ارسال شود که حاوی کدهایی برای بازی است.
در ابتدای بازی شما سه انتخاب از میان پوکمون ها دارید تا یکی را برای خود برگزینید و بازی را شروع کنید.
اولین کار این است که پوکمون ها را پیدا کنید. همنطور که گفتیم پوکمون ها هر جایی میتوانند باشند، خوب نگاه کنید، شاید کنار دستتان، شاید گوشه ی اتاقتان یا شاید در خیابان محل زندگیتان. اگر از امروز به بیرون از خانه رفتید و فردی را گوشی به دست مشاهده کردید که به دنبال چیزی میگردد، شک نکنید که او در تلاش برای یافتن پوکمون است.
برخی از این پوکمون ها ممکن است همان پوکمونی باشد که همسایه کناریتان در صدد جنگیدن با آن است. پوکمون ها همکن است همیشه یک جا نمانند و از دست شما فرار کنند، برخی از آنها بسیار باهوش هستند و به محض اینکه احساس کنند به آنها نزدیک شده اید، پا به فرار میگذارند. برای اینکه بهتر از پس جنگ با پوکمون ها برآیید، به روش زیر عمل کنید:

    در مسیر مستقیم حرکت کنید، اگر تعداد رد پا ها کاهش یافت به حرکت در همین مسیر ادامه دهید.
    هر کجا دیدید که تعداد رد پاها زیاد می شود 180 درجه بچرخید و جهت مخالف قبل حرکت کنید.
    دو مرحله بالا را تکرار کنید تا به نقطه میانه ای برسید. حال 90 درجه به چپ یا راست بچرخید.
    مجددا مراحل یک و دو را تکرار کنید تا در مسیر درست به سمت پوکمون تان قرار بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر درباره ی استراتژی این بازی، بر روی لینک زیر کلیک کنید:
راهنمای استراتژی های موثر Pokemon GO 

چند جاده زیبا

در دنیای پیرامون ما، بشر دست به ساخت برخی از مکان هایی زده است که به شدت حیرت انگیز هستند. این مکان ها گرچه نمیتوانند عنوان جاذبه های گردشگری در آن شهر و کشورها را به خود بگیرند، اما میتوانندیکی از نقاط جذاب آنها محسوب شوند.

گاهی مسیر و جاده هایی که در این کره ی خاکی به وجود می آید و یا ساخته میشود، آنقدر زیبا هستند که همه ی افراد میبایست با آنها آشنا شوند. در ادامه ی مطلب تصویر تعدادی از این جاده های زیبا را قرار داده ایم.



هند


آفریقای جنوبی


آرژانتین


کالیفرنیا


اسکاتلند


هاوایی

ترابرد پذیری شماره تلفن همراه

طبق طرحی که به تازگی توسط سازمان تنظیم مقررات تصویب و اجرایی شده است، تمامی سیم کارت های سه اپراتور اول کشور، یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل، امکان ترابردپذیری شماره تلفن همراه را پیدا کرده اند.
بدین معنا که شما به عنوان یک مشترک صاحب سیم کارت هر یک از اپراتورهای سه گانه ی کشور باشید، می توانید با جابه جا کردن اپراتور خود، با همان شماره تلفن و همان پیش شماره به یک اپراتور دیگر نقل مکان کنید.


به طور مثال اگر شما مشترک اپراتور همراه اول باشید، برای استفاده از خدمات ایرانسل می توانید، با صرف تنها پنج هزار تومان سیم کارت خود را با حفظ همان شماره به اپراتور ایرانسل انتقال داده و زین پس جزء مشترکین ایرانسل شوید.
این امکان جابه جایی برای هر یک از مشترکین تنها دو بار در سال وجود دارد و به دلیل هزینه های جا به جایی  که به اپراتورها تحمیل می گردد، ترابرد سیم کارت ها بیش از دو بار در سال امکان پذیر نمی باشد.
اجرایی شدن طرح ترابرد پذیری سیم کارت های اپراتورهای تلفن همراه کشور، نیازمند زیر ساخت ها قوی و آماده سازی امکانات کافی می باشد. زیرا مشترکین پس از درخواست جا به جایی نمی باید مدت زمان زیادی معطل بمانند.
تمامی سه اپراتور آمادگی خود را برای شرکت در اجرای این طرح اعلام کرده و هر یک از مشترکین می توانند با حفظ شماره ی خود، اپراتور دیگری را به عنوان سرویس دهنده ی خود انتخاب کنند.


با اجرای این طرح، اپراتورهای سه گانه می باید برای جذب و نگهداری مشترکین خود، به ارائه ی خدمات هر چه بهتر و کاهش تعرفه های تماس و ارسال پیامک بپردازند.
طبیعی ست که زین پس هر مشترک با مقایسه ی اپراتورها و برآورد هزینه ای که می باید ماهیانه برای میزان تراکنش خود پرداخت کند، انتخاب خود را انجام می دهد.
اجرای طرح ترابردپذیری شماره تلفن های همراه، باعث کاهش قیمت سیم کارت ها در بازار شده و دیگر شاهد برتری قیمت سیم کارت های همراه اول نسبت به دیگر سیم کارت ها نمی باشیم.
البته سیم کارت های با شماره ی رند همچنان دارای قیمت های گزافی در بازار می باشند و با کاهش قیمت سیم کارت های معمولی، ممکن است شاهد صعود قیمت سیم کارت های رند بیش از پیش باشیم.
لازم به ذکر است یادآوری کنیم که از زمانی که درخواست تغییر اپراتور توسط مشترک ثبت و تکمیل می شود، اپراتور مقصد موظف است تا ظرف مدت تنها 5 دقیقه سیم کارت مشترک جدید را در سیستم مخابراتی خود فعال سازی کند. سه اپراتور تلفن همراه، ایرانسل- همراه اول- رایتل زیرساخت های خود را به نحوی آماده سازی کرده اند، تا در این زمینه با هیچ مشکلی روبرو نباشند.
یکی از معایبی که اجرای این طرح وجود دارد را می توان مشکل در شناخت تماس های درون شبکه ای و یا برون شبکه ای برای مشترکین دانست. همان طور که می دانید، هنگام برقراری تماس درون شبکه ای تعرفه ی هزینه ی موبایل برای مشترکین کمتر خواهد بود. اما پس از اجرای این طرح، دیگر هنگام برقراری تماس نمی توانید از این که شماره ی مقصد در چه اپراتوری قرار دارد، اطمینان داشته و میزان مکالمه ی خود را با در نظر گرفتن آن تنظیم کنید.
این نوید را هم می توانیم بدهیم، که اگر در محل زندگی خود با مشکل آنتن دهی تلفن همراه روبرو هستید و هنگام برقراری تماس، صدای شما قطع و وصل می شود؛ امکان این را دارید که با تغییر اپراتور خود از سرویس دهی بهتری در محل برخوردار شوید. چرا که برخی اپراتورها پوشش دهی بهتری در مناطقی خاص نسبت به دیگری دارند.

سرزمین سردسیر روسیه

همسفر شدن با تور گردشگری روسیه، سفری به یاد ماندنی و پر از دیدنی ها و مناظر شگفت انگیز برایتان به ارمغان می آورد. کشور روسیه فرهنگ و تمدن کهن را به همراه بناهای مدرن و خیابان های دیدنی در  کنار هم جمع کرده است. روسیه پهناورترین کشور جهان با حدود 17000000 کیلومتر مربع مساحت می باشد. روسیه کشوری سردسیر است و در مناطقی از آن چون سیبری کسی زندگی نمی کند. اما شهرهایی از آن چون مسکو که پایتخت این کشور است و شهر سن پطرزبورگ، شهرهای بسیار جذاب و تماشایی هستند و هر ساله توریست های بسیاری را در خود می بینند.
روسیه دارای پنج مرز آبی با دریای خزر، دریای سیاه، دریای بالتیک، اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی ست.


جاذبه های گردشگری روسیه

حقیقت جالبی درباره ی موزه ی Hermitage سن پطرزبورگ یعنی بزرگترین موزه ی روسیه وجود دارد. در این موزه برای حفظ آثار تاریخی از حمله ی جوندگان، هفتاد گربه زندگی می کنند. مسئولیت این گربه های خوش شانس حفاظت از آثار موزه ی Hermitage در برابر حیوانات موذی می باشد.



جالب است بدانید که در کنار تمام جاذبه های گردشگری روسیه، متروی مسکو نیز مکانی بسیار دیدنی و جذاب است. در همه جای دنیا سالن های مترو تنها مکانی برای انتظار مسافران می باشد. حداکثر چند بنر تبلیغاتی در دیوارهای مترو دیده می شود اما متروی مسکو مکانی بسیار مجلل و تماشایی ست. در دیوارهای سالن انتظار آن نقاشی های گران قیمت و فوق العاده ای قرار داده شده است و گچ بری های آن بی نظیر می باشد.



از جاذبه های گردشگری بسیار معروف کلیسای سنت باسیل است. این کلیسای زیبا و رنگارنگ در تمام جهان شهرت دارد و بسیاری از مردم این کلیسا را نماد روسیه می دانند. طبق اظهارات تاریخ، پس از اتمام ساخت این کلیسا، ایوان مخوف سازنده ی آن را نابینا ساخت تا بنای هم طرازی با این بنا در هیچ کجا ساخته نشود.



گذرگاه Sky Bridge در روسیه با داشتن 439 متر ارتفاع یکی از وحشتناک ترین پل های معلق جهان است. اگر به این منطقه سفر کردید، می باید شجاعت بسیار زیادی برای عبور از روی این پل داشته باشید.



به میدان سرخ که معروف ترین و مهم ترین میدان شهر مسکو و حتی کشور روسیه می باشد، می رویم. کاخ کرملین نیز که بنایی از قرن پانزدهم است در این مکان واقع شده. کاخ کرملین در اصل مجموعه ای از کاخ های بسیار زیبا می باشد. در بازدید از این کاخ متوجه زیبایی معماری روسی و فرهنگ و تمدن این سرزمین خواهید شد.



دیگر بنای دیدنی، طاق پیروزی مسکو می باشد که در پارک پیروزی بنا شده است. این طاق یادآور پیروزی روسیه بر لشکر قدرتمند ناپلئون بناپارت، امپراطور بزرگ کشور روسیه می باشد.
زمانی که قدرت ناپلئون بر کل اروپا سایه افکنده بود، وی تصمیم به لشکر کشی به روسیه گرفت اما تزار شهر را آتش زد و لشکر ناپلئون را بدون آذوقه در پشت سر جا گذاشت. سپس کاری کرد تا لشکر ناپلئون به سیبری کشانده شده و آن جا عده ی زیادی در برف و یخبندان جان سپردند. بدین سان ناپلئون شکست خورده از روسیه عقب نشینی کرد. شکست ناپلئون در مسکو مقدمات شکست کلی وی و کناره زده شدنش از تخت امپراطوری فرانسه را فراهم ساخت.



سیرک بزرگ مسکو نیز یک مکان دیدنی و سرگرم کننده مناسب برای غروب یکی از روزهای سفر شما به این کشور زیبا می باشد. در سیرک مسکو انواع نمایش ها و هنرنمایی حیوانات را مشاهده خواهید کرد.
در سفر به روسیه تنها بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری آن نیست که ارزشمند است، بلکه گشت در خیابان ها و کوچه پس کوچه های مسکو و سن پطرزبورگ نیز بسیار دیدنی و به یاد ماندنی خواهد بود.

ترسناک ترین ترن هوایی دنیا ساخته شد

کسانی که استطاعت خرید تورهای خارجی نظیر تور اروپا را دارند، علاوه بردید از جاذبه های گردشگری در این قاره، میتوانند از هیجان انگیز ترین پارک ها و هتلها نیز دیدن کنند. امروز شما را با وحشتناک ترین ترن هوایی در جهان آشنا میکنیم که در آلمان ساخته شده است. به نظر میرسد کشور آلمان قصد دارد تا با این عنوان، شجاع ترین توریست ها را از سراسر جهان به خود دعوت کند. با ما همراه شوید.

حتما تا کنون درباره ی فراری پارک دبی چیزی شنیده اید، ترنی که سرعت آن آنقدر زیاد است که احساس میکنید تمام اجزای بدنتان در حال جدا شدن هستند. حال قرار است این ترن هوایی از فراری پارک هم فراتر عمل کند. گفته میشود که این ترن با سرعتی بالا در میانه راه متوقف میشود و ناگهان آن هم بدون انتظار داشتن سرنشینانش دوباره با سرعت بالایی به حرکت در می آید. در لظات پایانی و درست در زمانی که سرنشینان از اتمام سواریشان اطمینان حاصل کردند، این ترن دوباره شروع به حرکت میکند، انگار که هرگز قصد ایستادن ندارد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره سرعت حرکت این ترن در دسترس نیست، اما از آنجایی که سه ترن برتر دیگر در دنیا سرعتی معادل 112.7 کیلومتر بر ساعت را دارند، مسلما سرعت این ترن بالاتر از این خواهد بود.

این ترن در روز 5 شنبه ی هفته ی گذشته در شهر بازی  بزرگ فَنتزی آیلند آلمان  که سالیانه گردشگران زیادی را به خود جلب میکند، افتتاح شد.
برای خرید تور اروپا و کسب اطلاعات به لینک زیر مراجعه کنید
آژانس مسافرتی پارمیدا مجری تور اروپا