هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

شاخص تعیین اجاره بها


زمانی که برای رهن و اجاره خانه به یکی از بنگاه های مشاور املاک شهر مراجعه می کنید، حتما همیشه این سوال را در ذهن خود دارید که شاخص تعیین اجاره بها از کجا مشخص شده و بر چه مبنایی می باشد!
به گفته ی حسام عقبایی، رئیس اتحادیه ی مشاوران املاک اصلی ترین شاخص تعیین اجاره بها، قیمت مسکن است.
وی در این خصوص توضیح می دهد: بهترین راهکار برای مقابله با افزایش بیش  از حد اجاره‌بها احداث و افزایش عرضه واحدهای مسکونی متوسط و کوچک است.
در اینجا این پرسش به وجود می آید که با وجودی که طی چهار سال گذشت قیمت خانه در تهران، افزایشی نداشته چرا اجاره بها همچنان سیر صعودی خود را طی کرده است. عقبایی در این باره پاسخ می دهد: اصلی‌ترین شاخص تعیین اجاره بها قیمت مسکن است و حال که قیمت مسکن رشد نکرده و ثابت است نباید نرخ اجاره‌بها نیز افزایش یابد.



وی افزود:‌ متأسفانه رشد نرخ اجاره از سال ۹۲ تا سال ۹۶ سالانه ۱۵ درصد بوده اما در سال جاری این نرخ تا حدودی بالاتر است.

عقبایی ادامه داد: نبود توازن میان عرضه و تقاضا که ناشی از کاهش ساخت و ساز در دو سال گذشته بوده است باعث شده تا عرضه مسکن از تقاضا عقب بماند، بنابراین این نبود توازن باعث شده تا مؤجران برای مستأجران طاقچه بالا گذاشته و نرخ‌ها را به صورت یک طرفه بالا ببرند.


سود بانکی و تورم

رئیس اتحادیه ی مشاوران املاک تغییر نرخ سود بانکی و تورم را از دیگر عوامل موثر در تعیین شاخص اجاره بها دانسته و گفت: سود بانکی و تورم عوامل دیگری به بازار اجازه مسکن هستند و وقتی مؤجران می‌بینند نرخ سود بانکی بالا است تلاش می‌کنند نرخ اجاره‌بها را نیز براساس همان سودی که بانک‌ها پرداخت می‌کنند، تعیین کنند.



عقبایی خاطر نشان ساخت: تورم نیز اگرچه به طور متوسط رشد چندانی نداشته است اما متأسفانه برخی مؤجران با این تصور که چون نرخ حمل‌ونقل، نان، برنج و حتی روغن افزایش یافته است فکر می‌کنند باید نرخ اجاره‌بها نیز افزایش یابد.

وی تأکید کرد: کاهش قدرت خرید و افزایش تعداد مستأجران از یک سو و کاهش عرضه مسکن از سوی دیگر باعث شده است تا واحدهای مسکونی موردنظر برای اجاره سریعاً به اجاره داده شوند.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اظهار داشت: به هر حال این روزها مؤجران برای مستأجران طاقچه‌ بالا می‌گذارند و حتی در برخی بافت‌ها رقابت‌ میان مستأجران به قدری بالا می‌رود که هر مستأجری که قیمت بالاتر ارائه می‌کند آن واحد مسکونی مورد نظر را اجاره می‌کند.

ملاحظات کار در منزل

زمانی که تصمیم می گیرید کار در منزل را پیش گرفته و حرفه ی خود را از داخل خانه پی بگیرید، می باید نکاتی را جهت حفظ سلامتی خود و اجتناب از خمودگی و افت نشاط در نظر داشته باشید.

به واقع شما با هر حرفهای که در خانه مشغول شوید، از قبیل برنامه نویس موبایل، کارشناس سئو و یا تحت عنوان استخدام نویسنده کار کنید، ساعات زیادی را نشسته و مقابل لپ تاپ یاکامپیوتر خانگی خود به سر خواهید برد.


چیزی که قصد داریم در اینجا توجه شما را به آن جلب نماییم، فرسودگی بدن و عدم تحرکی ست که بر اثر یکجا ماندن و بیرون نرفتن از خانه به آن دچار خواهید شد.


کار در منزل حتما مزایای بسیاری دارد؛
اما شما می باید در قبال هر نیم ساعت یا یک ساعت کار، ده دقیقه نرمش و استراحت برای خود در نظر بگیرید.


در این نرمش ها سعی کنید حرکت های کششی را چندین بار تکرار کرده و عضلات خود را از کوفتگی و سکون بیرون بیاورید.

تنها در این شرایط است که می توانید بگوید با کار در منزل شرایط مساعد تری برای خود رقم زده اید. با دوری کردن از آلودگی خیابان ها و اجتناب از قرار گرفتن در ترافیک های سنگین و البته انجام دادن ورزش های منظم برای حفظ سلامتی فیزیکی و نشاط روحی خود، می توانید یک فریلنسر موفق باشید.

معرفی هتلی پنج ستاره در قلپ تپنده روسیه


مسکو تنها پایتخت روسیه نیست بلکه پرجمعیت ‌ترین شهر این کشور و یکی از مهمترین مراکز اقتصادی و سیاسی اروپا است. می خواهیم یکی از هتل های لوکس و پنج ستاره این شهر را برای کسانی که قصد خرید تور روسیه و سفر به مسکو را دارند، معرفی کنیم.


معرفی هتل هالیدی این ساچفسکی


هتل هالیدی این ساچفسکی یکی از هتل های بسیار مجلل و لوکس شهر مسکو است.  این هتل در ۲۰ طبقه با ۳۱۲ اتاق ساخته شد. اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد، سوئیت های لوکس، اتاق های وی آی پی و اتاق هایی برای مسافران با معلولیت جسمی است. تمامی اتاق ها بزرگ و دلباز هستند و دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، حمام، تلفن، گاوصندوق، تخت های راحت و دسترسی به اینترنت هستند.


هتل هالیدی این ساچفسکی در مرکز شهر مسکو بوده و ۴ ایستگاه مترو در نزدیکی آن واقع شده است. ایستگاه مترو Rizhskaya تنها ۳۰۰ متر تا هتل فاصله دارد.


رستوران شیک هتل هالیدی این ساچفسکی ، غذاهای بین المللی سرو کرده و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. خدمات این هتل پنج ستاره شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، بیلیارد، تنیس، زمین گلف، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، اتاق جلسات ، اینترنت بی سیم پر سرعت، نگهداری اطفال و کودکان، کافی شاپ می شود.


به شما پینشهاد می کنیم برترین تورهای روسیه ویژه مرداد را از آژانس مسافرتی پارمیس بخرید و یا راحت تر آنکه با مراجعه به لینک زیر تور خود را خریداری کنید:


تور روسیه ویژه مرداد






هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

تابستان است و فصل آب بازی. در کشور خومان مقاصد گردشگری فوق العاده ای برای این منظور وجود دارد اما چنانچه قصد این را دارید تا در یک شهری خارج از کشورمان کمی تفریح کنید، باید یه کم دست تو جیبتان کنید و یک تور گردشگری خریداری کنید. حتما تا به الن متوجه شده اید که مقصود ما تور گردشگری آنتالیا است.

هنگامی که پای سفر به آنتالیا به میان آید، مناطق مختلفی ظاهر می شوند که برای سفر مناسبند. در میان این مناطق، لارا یک گزینه ی مناسب است.

در تور هیجان انگیز آنتالیا، گردش در منطقه ی لارا از زیباترین گردشگری های این شهر ساحلی خواهد بود. شهر آنتالیا دارای هتل های درجه ی یک بسیار متعددی ست که اقامت در هر یک می تواند تجربه ای جالب به شمار رود.
از میان تمام هتل های شهر آنتالیا به معرفی هتل زیبای لیماک لارا دی لاکس این شهر می پردازیم. هتلی که دنیایی از تفریح و سرگرمی ست.

لیماک لارا یک هتل 5 ستاره ی  UALL با شمار زیادی از امکانات و تفریحات در فضای داخلی خود می باشد.
هتل لیماک دارای ساحل اختصاصی برای مسافران خود در منطقه ی لارا می باشد و همان طور که می دانید ساحل لارا از زیباترین و معروف ترین سواحل آنتالیا و به طور کل کشور ترکیه قلمداد می شود.

لیماک لارا دی لاکس دارای استخر روباز، سونا، وان آب گرم، استخر سرپوشیده، بولینگ، اسکواش، بیلیارد، زمین بازی تنیس، کتابخانه مجهز، زمین بازی مخصوص کودکان، اسنک بار، صرافی، پرستاری کودک، سرویس واکس، اتاق مخصوص زوج های جوان، وای فای رایگان، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، محوطه ساحلی اختصاصی، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق ویژه استعمال دخانیات، دارت، اسپا، تفریحات آبی در محوطه و همچنین امکاناتی خاص ویژه معلولین می باشد.

جزئیات قرارداد بیمه ای، شرکت بیمه پارسیان با بزرگترین شرکت بیمه ارمنستان

طبق آن چه در پورتال شرکت بیمه پارسیان آمده، توریست های ایرانی که به کشور ارمنستان سفر می کنند، تحت سه پوشش بیمه ای به قرار بیمه نامه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه درمان مسافرتی قرار خواهند گرفت.
این سه پوشش بیمه نامه در تمام شعب و مراکز بیمه پارسیان در داخل خاک ایران و نیز در مرز دو کشور ایران و ارمنستان قابل دریافت و صدور خواهد بود.

جزئیات بیمه سه گانه ی ایران و ارمنستان به شرح زیر می باشد:
- بیمه خودرو : در صورتی که خودرو گردشگرانی که با وسیله نقلیه شخصی به ارمنستان مسافرت می کنند دچار سانحه گردد این بیمه نامه تمام پوشش های بیمه نامه بدنه و همچنین مزایایی از قبیل حمل رایگان و اعزام به تعمیر گاه و پرداخت خسارت بیمه های بدنه خودرو را شامل می گردد.
- بیمه شخص ثالث اجباری خودرو کشور ارمنستان: شامل پوشش های بیمه شخص ثالث طبق قوانین کشور ارمنستان بوده و گردشگران ایرانی می توانند قبل از  ورود به کشور ارمنستان از طریق شعب و نمایندگان بیمه پارسیان در سراسر کشور و یا در مرز آن را خریداری و از مزایای آن در هنگام مسافرت خود بهرمند گردند.
- بیمه درمان مسافرت هوایی و بیمه درمان مسافرتی : براساس  قرارداهایی که بیمه پارسیان با مراکز درمانی و بیمارستان هایی درجه اول ارمنستان منعقد نموده گردشگران ایرانی در این کشور در صورتی که قبل از خروج از کشورمان این بیمه نامه را از بیمه پارسیان دریافت نمایند می توانند در صورت لزوم از تمام مزایای آن درکشور ارمنستان بهرمند گردند.