هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

بستنی های میهن چه استانداردهایی را یدک می کشند؟

با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان میزان گرایش مردم به خرید بستنی افزایش پیدا می کند. یکی از برترین برندهای بستنی و محصولات لبنی در ایران برند میهن به شمار می رود.


میهن در تولیدات محصولات لبنی و خط تولید بستنی های خود دارای ISO 9001، HACCP و ISO 22000 می باشد.


این گواهینامه ها در کنار محصولات باکیفیت و جذاب و متنوع برند میهن توانسته این نام تجاری را در بازار ایران و همین طور کشورهایی از جمله عراق، کویت، امارات، بحرین و بریتانیا محبوب سازد.



اخیرا کارخانه ی میهن، شهر لبنیات را نیز تاسیس کرده که در آن انواع ماست های میهن، دوغ و پنیر در تنوع بالایی تولید شده و هم در کشور ایران پخش گردیده و نیز به چندین کشور همسایه از جمله قطر صادر می شود.


بستنی های تکی میهن


بستنی های تکی برند میهن شامل بستنی چوبی قهوه، بستنی سالار، بستنی پریما، بستنی سوپر کارنیلو، بستنی ایتالیایی، بستنی سنتی زعفرانی، بستنی ویفرنا، بستنی کارنیتا، بستنی کارنیوال، بستنی سنتی زعفرانی، بستنی پریماس، بستنی بیسکورول، گز بستنی اصفهان، سوهان بستنی، بستنی موزی، بستنی نون خامه ای، بستنی بیسکو استار، بستنی 3D، بستنی اسکیمو، بستنی فالوده شیرازی، بستنی Cola، بستنی میرکس، بستنی قیفی گردباد، بستنی فروتاره، بستنی حلوا ارده، فالوده بستنی زعفرانی و... هستند.



محصولات خانواده میهن


محصولات خانواده میهن شامل بستنی فالوده شیرازی، کیک بستنی، بستنی رویا، بستنی قیفی سنتی، بستنی نون خامه ای، بستنی پذیرایی خانواده، بستنی قیفی بسته بندی چند عددی، بستنی پریما سمفونی، و... هستند.


تمامی این بستنی ها در خط تولید با گواهینامه های ایزو ذکر شده، همراه هستند و مشتری های مصرف کننده می توانند با اطمینان خاطر این محصولات را خریداری کرده و مصرف نمایند.

به جز شرکت میهن تمامی کارخانه های تولید کننده و نیز شرکت های خدماتی نیازمند دریافت چنین گواهینامه های استاندارد جهت ارتقا سطح کیفی خود هستند و با داشتن این استانداردها اعتماد بالاتری از بازار هدف خود به دست می آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.