هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل طلوع خورشید اصفهان

تا وقت باقیست یک بلیط هواپیما به اصفهان را خریداری کنید و در تعطیلات نوروزی به اصفهان، نصف جهان ،شهر تمدن سفر کنید و از اثار باستانی آن لذت ببرید.




هتل طلوع خورشید اصفهان

یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی ایران شهر اصفهان است. برای رزرو هتل در اصفهان، دامنه انتخاب بسیار گسترده است و می توان از میان هتلهای شهر، با هر سلیقه و بودجه ای، یک هتل خوب و باب میل انتخاب کرد. یکی از هتل های سه ستاره و مقرون به صرفه شهر اصفهان، هتل طلوع خورشید است. هرچند که قیمت هتل در سطح متوسط است اما باز هم می توان با خرید تورهای لحظه آخری، اقدام به رزرو هتل با تخفیف نمود.

معرفی یکی از بهترین هتلهای سه ستاره اصفهان :

هتل طلوع خورشید اصفهان در قدیمی ترین محله اصفهان و در نزدکی دو جاذبه گردشگری مهم شهر یعنی مسجد جامع اصفهان و میدان عتیق واقع شده است. ساختمان هتل بیش از یک قرن عمر دارد و متعلق به دوران قجر است. این بنا با بازسازی، تبدیل به هتلی سنتی شد. از آنجا که بافت بنا قدیمی است و برای حفظ اصالت معماری و قدمت آن، هیچ بخش جدیدی به آن اضافه نشده و در فضای موجود، 12 اتاق ایجاد شده است.

تمامی اتاق ها با سبک و سیاق سنتی اصفهانی آراسته شده اند اما امکاناتشان به روز است. از پنجره اتاق ها می توان حیاط مستطیلی شکل هتل که در وسطش حوضی بزرگ با فواره خروشان قرار دارد را تماشا کرد. اتاق ها با تخت هایی راحت، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خط تلفن تجهیز شده اند. در هتل یک رستوران، با دو بخش سنتی و فرنگی وجود دارد. چایحانه سنتی هتل نیز می تواند جای خوبی برای استراحت و خوردن یک دمنوش آرام بخش باشد.


موقعیت قرارگیری هتل بسیار عالی است. می توان با پیاده روی به مراکز توریستی و مراکز خرید رفت. هتل نیز تاکسی سرویس دارد و مکان های دورتر را می توان به راحتی طی کرد.  با پرداخت هزینه اضافی، هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد.
هتل طلوع خورشید اصفهان
هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل طلوع خورشید اصفهان

یک خبر خوب برای مسافران اصفهان:

شما هم اکنون می توانید با مراجعه به لینک زیر، این هتل را با تخفیف 17 درصدی رزرو هتل سایت پین تا پین رزرو کرده و در هزینه ی خود صرفه جویی کنید:

https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%B9-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF

گرند هتل، هتلی در قلب پایتخت

کمتر از یک هفته به شروع سال جدید مانده است، برای سفر برنامه ریزی کرده اید؟


اگر ساکن شهر تهران نیستید، سفر به تهران خالی از لطف نخواهد بود. پایتخت در تعطیلات نوروز خلوت است و گشت و گذار در ان بدون ترافیک صورت می گیرد.



جاذبه های گردشگری متفاوتی دارد، از انواع پارک ها و جنگل های درختی گرفته تا دریاچه مصنوعی و آبشار مصنوعی و انواع مراکز خرید.




برای رزرو هتل تهران، انتخاب های بسیاری وجود دارد، اما اگر با سفر به این شهر میخواهید در یکی از هتلهای قدیمی اما خوب تهران اقامت کنید، ادامه ی مطلب را مطالعه فرمایید، قصد داریم یکی از هتلهای خوب تهران را به شما معرفی کنیم.



گرند هتل


یکی از هتل های قدیمی تهران، که سالانه پذیرای گردشگران زیاد داخلی و بخصوص خارجی است، هتل بزرگ تهران یا همان گرند هتل است. این هتل در منظقه قدیمی تخت طاووس(مطهری) واقع است. هتلی بزرگ که در خود مرکز خرید، طلا فروشی، شیرینی و خشکبار، و مغازه ظروف نقره را جای داده است.


این هتل که در قلب تهران قرار دارد، می تواند دسترسی آسانی به مراکز تجاری و اداری اصلی شهر داشته باشد و به همین دلیل اکثر مسافرانی که برای تجارت به تهران سفر می کنند، این هتل را انتخاب می کنند.


مانند تمامی هتل های برتر، گرند هتل به ارائه خدماتی مانند آرایشگاه زنانه و مردانه، سالن ورزش، اتاق سیگار، استخر سرپوشیده و سالن سونا، روم سرویس 24 ساعته، خشک شویی و صرافی می پردازد. یکی دیگر از ویژگی های این هتل، آژانس هواپیمایی است که در طبقه دوم قرار دارد و مهمانان می توانند از بلیت های داخلی و خارجی و تورهای ویژه آن استفاده کنند.


رزرو این هتل از طریق سایت این هتل هم ممکن است و در برخی مواقع سال، تخفیفاتی برای مشتریان در نظر گرفته می شود.


گراند هتل تهران





تهرانگردی و رستوران کوهسار دربند

اگر با خرید تور گردشگری نوروز 96 عازم تهران شدید، حتما سری به ارتفاعات تهران بزنید.

یک صبح جمعه در  نوروز 96 را به تهرانگردی اختصاص دهید و راهی ارتفاعات کوهستانی دربند شوید. حال و هوای بهاری دربند بسیار لذت بخش خواهد بود. برف هایی که در حال آب شدن هستند، رودهای جاری، سبزهی های خوش رنگ و نسیمی که از سمت کوه ها می وزند بسیار لذت بخش خواهد بود.
در مسیر برگشت رستوران کوهسار دربند را از دست ندهید. پس از پیاده روی در کوهستان صرف یک ناهار لذیذ در این رستوران بسیار دلچسب است.در ادامه به معرفی رستوران می پردازیم:
دربند

معرفی رستوران کوهسار دربند

منطقه ی دربند در این فصل از سال بسیار خوش آب و هوا است از این روی مقصد تهرانگردی بسیاری از شهرهای دور و نزدیک است. دربند برای تهرانیها هم محیطی با صفا برای گردهماییهای آخر هفته ی دوستانه است، از این روی در این منطقه رستورانهای سنتی بسیاری از گردشگران و کوهنوردارن پذیرایی می کنند که یکی از آنها همین رستوران کوهسار دربنه است.

رستوران کوهسار که درواقع یکی از قدیمی ترین کافه رستورانهای دربند به حساب می آید با محیطی زیبا و غذاهای لذیذ از گردشگران پذیرایی می کند.

اگر بخواهیم از فضای این رستوران به شما بگوییم باید گفت میز و صندلهای رستوران در بخشهای مختلفی از قبیل سالن و فضای آزاد چیده شده اند که تنوع خاصی را ایجاد کرده اند.
رستوران کوهسار دربند

با ورود به محوطه ی رستوران، تعدادی میز و صندلی زیبا را میبینید که در حیاط رو به  کوه قرار گرفته اند. در وسط حیاط حوض آبی وجود دارد که اطراف آن با بوته و گلدانهایی زیبا تزئین شده است. در انتهای حیاط، فضای سر بسته ای وجود دارد که عنوان رستوران سنتی کوهسار نام دارد. در این قسمت مهمانان میتوانند شام خود را به همراه موسیقی زنده صرف کنند.

اما رستوران را کادری بسیار مجرب و مودب اداره می کنند که با غذاهای لذیذ از مشتریها پذیرایی می کنند.به علاقه مندان به تجربه ی ساعاتی دلپذیر پیشنهاد می کنیم که به این رستوران مراجعه کرده و از منوی متنوع، فضای صمیمی و مهمان نوازی گرم لذت ببرند.

آدرس:دربند، میدان سربند، رستوران کوهسار
شماره تماس: ۲۲۷۰۹۹۹۱

هتل شایان کیش

برخی از شهرهای توریسی در فصل گرم تابستان تعدادی از گردشگران خود را از دست میدهند و از سوی دیگر در فصول خنک تعداد بیشتری را به خود جذب میکنند. حال که به تعطیلات عید نزدیک میشویم، فرصت مناسبی پیش از گرم شدن هوا نصیب مسافران می شود تا به خطه ی جنوبی کشور سفر کنند. یکی از این مناطق توریستی جزیره ی زیبای کیش است.


ممکن است برای رزرو هتل دچار سردرگمی شوید، چرا که تعدد و تنوع هتلهای کیش زیاد است. هتلهای بسیار لوکس کیش که در حوزه ی خلیج فارس زبانزد عام  خاص است، آماده ی پذیرایی از مهمانان خویش در تمام فصول از سال است. هنوز فرصت باقیست ، شاید تصمیمتان بر آن شد تا به کیش سفر کنید.  در ادامه به معرفی یکی از بهترین هتلهای کیش میپردازیم


هتل شایان کیش


نگاهی به هتل شایان کیش


هتل شایان کیش را به جرات میتوان یکی از بهترین هتلهای ایران دانست. این هتل در مساحتی به وسعت 55 هزار متر مربع ساخته شده است و با فرودگاه کیش تنها 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 195 است که در هرکدام امکاناتی تعبیه شده است. این هتل که در بهترین منطقه ی کیش ساخته شده است، بزرگترین اسکله ی تفریحی جزیره را رو به روی خود دارد. درست است که رزرو این هتل هزینه ی بالایی در بر دارد، اما امکانات آن شما را از پرداخت هزینه ها پشیمان نخواهد کرد.



خبر خوب این است که شما با مراجعه به لینک زیر می توانید از تخفیف 20 درصدی رزرو هتل سایت رزرواسیون پین تا پین بهره مند شوید.


https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%DA%A9%DB%8C%D8%B4/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86

هتل شایان کیش






رستوران اجاق تبریز

نوروز 96 در راه است و بسیاری از افراد با خرید بلیط هواپیما به تبریز، و یا حتی رانندگی در جاده ی زیبایی که به این شهر می رسد، از شهر زیبای تبریز دیدن می کنند.

به تبریز که بروید، علاوه بر جاذبه های فوق العاده ی آن می توانید در آب و هوای مطبوع شهر نیز لذت ببرید، آب و هوای بهاری که شما را برای رفع خستگی برای شروع یک سال پر از فعالیت آماده می کند.

 اگر یک راهنمای خوب در این شهر داشته باشید حتما در  معرفی رستوران های برتر شهر تبریز به رستوران اجاق تبریز اشاره می کند، صرف غذا در این رستوران سفر لذت بخش شما را در این شهر دو چندان می کند.
رستوران اجاق تبریز

یکی از بهترین رستوران های شهر تبریز، رستوران اجاق می باشد. این رستوران در واقع فاقد آشپزخانه است و برای هر میز یک اجاق جداگانه تعبیه شده است. به این شکل که وقتی وارد رستوران اجاق شده و سر میز خود بنشینید؛ پس از سفارش غذا آشپز سر میز خودتان روی یک اجاق مخصوص سفارش شما را آماده می کند. در این شیوه علاوه بر لذت بردن از طعم مخصوص غذا می توانید شاهد مراحل تهیه غذای خود نیز باشید و از تماشای پخت آن لذت ببرید. آشپزهای اجاق این کار را به شیوه ای ماهرانه و خاص انجام  می دهند که برای مشتریان رستوران بسیار هیجان انگیز است.
رستوران اجاق تبریز

به همچنین میز اردور رستوران اجاق نیز مملو از انواع سوپ و سالاد و دسرهای متنوع است. و از آن جایی که روال آماده شدن غذا در این رستوران بیشتر طول می کشد، می توانید با پیش غذاها خود را سرگرم سازید تا غذای اصلی مقابل چشمانتان حاضر شود.