هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تهرانگردی و رستوران کوهسار دربند

اگر با خرید تور گردشگری نوروز 96 عازم تهران شدید، حتما سری به ارتفاعات تهران بزنید.

یک صبح جمعه در  نوروز 96 را به تهرانگردی اختصاص دهید و راهی ارتفاعات کوهستانی دربند شوید. حال و هوای بهاری دربند بسیار لذت بخش خواهد بود. برف هایی که در حال آب شدن هستند، رودهای جاری، سبزهی های خوش رنگ و نسیمی که از سمت کوه ها می وزند بسیار لذت بخش خواهد بود.
در مسیر برگشت رستوران کوهسار دربند را از دست ندهید. پس از پیاده روی در کوهستان صرف یک ناهار لذیذ در این رستوران بسیار دلچسب است.در ادامه به معرفی رستوران می پردازیم:
دربند

معرفی رستوران کوهسار دربند

منطقه ی دربند در این فصل از سال بسیار خوش آب و هوا است از این روی مقصد تهرانگردی بسیاری از شهرهای دور و نزدیک است. دربند برای تهرانیها هم محیطی با صفا برای گردهماییهای آخر هفته ی دوستانه است، از این روی در این منطقه رستورانهای سنتی بسیاری از گردشگران و کوهنوردارن پذیرایی می کنند که یکی از آنها همین رستوران کوهسار دربنه است.

رستوران کوهسار که درواقع یکی از قدیمی ترین کافه رستورانهای دربند به حساب می آید با محیطی زیبا و غذاهای لذیذ از گردشگران پذیرایی می کند.

اگر بخواهیم از فضای این رستوران به شما بگوییم باید گفت میز و صندلهای رستوران در بخشهای مختلفی از قبیل سالن و فضای آزاد چیده شده اند که تنوع خاصی را ایجاد کرده اند.
رستوران کوهسار دربند

با ورود به محوطه ی رستوران، تعدادی میز و صندلی زیبا را میبینید که در حیاط رو به  کوه قرار گرفته اند. در وسط حیاط حوض آبی وجود دارد که اطراف آن با بوته و گلدانهایی زیبا تزئین شده است. در انتهای حیاط، فضای سر بسته ای وجود دارد که عنوان رستوران سنتی کوهسار نام دارد. در این قسمت مهمانان میتوانند شام خود را به همراه موسیقی زنده صرف کنند.

اما رستوران را کادری بسیار مجرب و مودب اداره می کنند که با غذاهای لذیذ از مشتریها پذیرایی می کنند.به علاقه مندان به تجربه ی ساعاتی دلپذیر پیشنهاد می کنیم که به این رستوران مراجعه کرده و از منوی متنوع، فضای صمیمی و مهمان نوازی گرم لذت ببرند.

آدرس:دربند، میدان سربند، رستوران کوهسار
شماره تماس: ۲۲۷۰۹۹۹۱
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.