هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

رستوران سنتی صفویه

احتمالا اگر یک گردشگر خارجی برای معرفی یک رستوران خوب نزد شما بیاید شما به او یک رستوران سنتی را معرفی می کنید که نمادی از فرهنگ ایرانی است.رستورانهای سنتی با فضایی کاملا ایرانی با ارائه ی غذای اصیل ایرانی می توانند معرف خوبی از فرهنگ ایرانی به یک گردشگر خارجی باشند.رستوران سنتی صفویه در پاسداران تهران می تواند بهترین رستوران سنتی ای باشد که شما به مهمان خارجی معرفی می کنید.ما هم در ادامه به معرفی رستوران می پردازیم:

معرفی رستوران صفویه

رستوران سنتی صفویه در خیابان پاسداران تهران یکی از بهترین رستورانهای منطقه بحساب می آید.در دکوراسیون این رستوران سنتی هم از المانهای سنتی ایرانی مانند کاشی کاری نگارگری و تختهای سنتی بهره برده اند تا فضایی ناب را فراهم کنند.
میزهای غذاخوری چوبی در فضایی دلباز و با فاصله مناسب از هم چیده شده و با پارچه ترمه مزین شده اند. فضای رستوران صفویه دارای ظرفیت پذیرایی از 80 نفر مهمان است و فضای زیبا و  صمیمی  آن برای برگزاری جشنها  بسیار مناسب است.

اما همراه با دکوراسیون سنتی  رستوران صفویه  غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب  ماهی و دیزی با تزئینات زیبا سرو می شود.بوفه سالاد هم با انواع متنوع سالاد برای پذیرایی فراهم است.درباره قیمت باید گفت چکوکباب ممتاز دو نفره با قیمت 60000 تومانی اش، گران ترین غذا در منو بحساب می آید. قیمت یک پرس چلوکباب برگ مخصوص 29 هزار تومان و سلطانی 37 هزار تومان است. قیمت منو تقریبا معقول است و در سطح متوسط قرار دارد.لازم به ذکر است در منوی این رستوران سنتی غذاهای فرنگی نیز به چشم می خورد.در آخر باید گفت تمامی غذاها در رستوران سنتی صفویه با بهترین مواد اولیه تهیه شده و رعایت تمام نکات بهداشتی در پخت رعایت می شود.
آدرس رستوران سنتی صفویه: خیابان پاسداران، نبش خیابان نگارستان ششم  – 

جاذبه های گردشگری جزیره کیش

در فاصله 90 کیلومتری خلیج فارس، مقصد ایرانگردی بسیار زیبایی، یعنی جزیره ی کیش واقع شده است. سفر به جزیره ی کیش می تواند بسیار نزدیک به سفرهای خارجی در کشورهای همسایه و به خصوص کشورهای حاشیه ی خلیج فارس باشد.
جزیره ی زیبا و پر امکانات کیش دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد.
شهر باستانی حریره که در دل غارها و کوه ها ساخته شده و یکی از معروف ترین آثار باستانی ایران زمین قلمداد می شود.
روستای باغو در جنوب غربی جزیره که به دلیل داشتن خاک حاصل خیز از نعمت سرسبزی و درختان متعدد و سر به فلک کشیده بسیار بهره برده است.


شهر زیرزمینی کاریز که با 2500 سال قدمت یکی از جالب ترین و شگفت آورترین شهرهای زیرزمینی دنیاست. مساحت شهر زیرزمینی کاریز چیزی در حدود 10 هزار متر مربع می باشد.


کشتی یونانی کیش نیز که برای همه آشنا می باشد. این کشتی در سال 1345 در حالی که راهی یونان شده بود، در این نقطه به گل نشست.



نمایشگاه خزندگان کیش که بیش از 100 گونه ی مختلف از خزندگان و انواع مارها را در خود دارد، یک مرکز بسیار قوی برای علاقه مندان به تماشای این گونه جانواران می باشد.

جزیره ی کیش دارای جاذبه های گردشگری زیاد دیگری نیز می باشد که در مطالب بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

انتخاب برچسب برای مطلب در سایت و وبلاگ



از دیگر اصولی که در بهبود و افزایش رتبه گوگل مورد استفاده قرار میگیرد، دسته بندی کردن و برچسب گذاری مطالب است. دسته بندی به کابرانی که به سایت شما مراجعه میکنند این امکان را میدهد تا به راحتی به موضوع مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، توصیه میشود که دسته بندی ها بیش از حد معمول نباشد تا از سردرگمی کاربران جلوگیری شود.

موضوع دیگر برچسب گذاری یا همان تگ مطالب است که همانند دسته بندی،.....


ادامه در لینک زیر:


چگونه برچسب مناسب برای مطالب خود انتخاب کنیم؟

یک ماکارونی به سبک ایتالیایی

به رستورانهای ایتالیایی که بروید، با منویی رو به رو میشوید که انواع غذاها با پاستا سرو میشود. اما اگر میخواهید یک غذای ایتالیایی میل کنید اما خودتان آشپز یک غذای حرفه ای ایتالیایی باشید، در ادامه ی مطلب با ما همراه شوید، چرا که قصد داریم دستور پخت یک غذای خاص ایتالیایی را آموزش دهیم، با ما همراه شوید.


اورزو نام سبکی از ماکارانی است که کمی شبیه به برنج است اما با اندازه ای بلند تر. آموزش آشپزی اورزو همراه با مرغ را می خواهیم با شیوه ایتالیایی که بسیار ساده تر از دم کرد ماکارانی است، یاد دهیم. این روش هم ساده است و هم بسیار سریع غذای شما آماده می شود. برای تهیه این غذا بیشتر از 20 دقیقه زمان نیاز ندارید.

مواد لازم:
روغن مایع 1 ق غ
پیاز خرد شده  نصف فنجان
مرغ پخته و مکعبی خرد شده  2 فنجان
پاستای اورزو  نصف فنجان
سوپ قارچ غلیظ  300 گرم
برگ کوچک اسفناج  2 فنجان
آب لیمو ترش  1 ق چ
پنیر پارمزان رنده شده یک چهارم فنجان

ادامه ی مطلب را در لینک زیر بخوانید:


ساخت عکس های کلاژ با اپلیکیشن Fuzel Collage


با گشتی در میان اخبار فناوری اپلیکیشن های محبوب موبایل، اپلیکیشن‌های ساخت عکس های Collage از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند. اپلیکیشن‌های Collage به شما این اجازه را می دهد تا ب عکس ‌های خود را ترکیب کرده و کلاژ بسازید. چنین برنامه هایی با استفاده از قاب ‌های زیبا و بسیار جذاب، از عکس ‌های شما یک تصویر واحد می ‌سازند تا امکان نمایش چند عکس مختلف در یک قاب را در اختیار کاربر قرار دهند.
یکی از اپلیکیشن های مورد توجه این روزها، Fuzel Collage است.  در Fuzel Collage شما به صد‌ها حالت مختلف برای ترکیب تصاویر دسترسی خواهید داشت. بعد از انتخاب عکس‌ های مورد نظر که تعداد آن ‌ها می‌ تواند از ۱ تا ۱۰۰ عکس باشد، Fuzel Collage اقدام به ساخت خودکار تصاویر کلاژ ‌کرده و شما قادر خواهید بود تا با یک لمس، به حالت ترکیب بعدی بروید و در نهایت با انتخاب حالت ترکیب مورد نظرتان گزینه Save To Device را زده و گلاژ ساخته شده را در گوشی خود ذخیره کنید. 
علاوه بر امکان ساخت تصاویر کلاژ، قابلیت های دیگری همچون اضافه کردن افکت به عکس‌ ها، وجود استیکرهای مختلف برای چسباندن به عکس و ... نیز در برنامه وجود دارد. اپلیکیشن Fuzel Collage با حجم ۲۸ مگابایت برای اندروید ۴.۴ یا بالاتر و با حجم ۶۰ مگابایت برای آی او اس ۸ به بالا منتشر شده است . 
لینک دانلود برای آندورید
لینک دانلود برای ios