هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

رستوران سنتی صفویه

احتمالا اگر یک گردشگر خارجی برای معرفی یک رستوران خوب نزد شما بیاید شما به او یک رستوران سنتی را معرفی می کنید که نمادی از فرهنگ ایرانی است.رستورانهای سنتی با فضایی کاملا ایرانی با ارائه ی غذای اصیل ایرانی می توانند معرف خوبی از فرهنگ ایرانی به یک گردشگر خارجی باشند.رستوران سنتی صفویه در پاسداران تهران می تواند بهترین رستوران سنتی ای باشد که شما به مهمان خارجی معرفی می کنید.ما هم در ادامه به معرفی رستوران می پردازیم:

معرفی رستوران صفویه

رستوران سنتی صفویه در خیابان پاسداران تهران یکی از بهترین رستورانهای منطقه بحساب می آید.در دکوراسیون این رستوران سنتی هم از المانهای سنتی ایرانی مانند کاشی کاری نگارگری و تختهای سنتی بهره برده اند تا فضایی ناب را فراهم کنند.
میزهای غذاخوری چوبی در فضایی دلباز و با فاصله مناسب از هم چیده شده و با پارچه ترمه مزین شده اند. فضای رستوران صفویه دارای ظرفیت پذیرایی از 80 نفر مهمان است و فضای زیبا و  صمیمی  آن برای برگزاری جشنها  بسیار مناسب است.

اما همراه با دکوراسیون سنتی  رستوران صفویه  غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب  ماهی و دیزی با تزئینات زیبا سرو می شود.بوفه سالاد هم با انواع متنوع سالاد برای پذیرایی فراهم است.درباره قیمت باید گفت چکوکباب ممتاز دو نفره با قیمت 60000 تومانی اش، گران ترین غذا در منو بحساب می آید. قیمت یک پرس چلوکباب برگ مخصوص 29 هزار تومان و سلطانی 37 هزار تومان است. قیمت منو تقریبا معقول است و در سطح متوسط قرار دارد.لازم به ذکر است در منوی این رستوران سنتی غذاهای فرنگی نیز به چشم می خورد.در آخر باید گفت تمامی غذاها در رستوران سنتی صفویه با بهترین مواد اولیه تهیه شده و رعایت تمام نکات بهداشتی در پخت رعایت می شود.
آدرس رستوران سنتی صفویه: خیابان پاسداران، نبش خیابان نگارستان ششم  – 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.