هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

خانه هایی که در عجیب ترین موقعیت های مکانی قرار گرفته اند

در سراسر جهان به طور پیوسته خانه های قدیمی خراب شده و به جایشان برج و ساختمان های بلند و نوساز ساخته می شود. اما برخی از صاحبخانه ها به قدری به ملک خود علاقه مند و پایبند و وفادار هستند که با وجود تخریب تمام ساختمان های اطراف، همچنان به نگه داشتن خانه ی خود پافشاری می کنند.


برخی از این خانه ها در مسیر جاده سازی قرار داشته و یا اطراف آن ها ساختمان های بلندی کاملا ناهمگون ساخته شده است، اما همان طور که در تصاویر می بینید مالکین این خانه ها همچنان بنای خود را باقی نگه داشته و تسلیم شهرداری ها و حتی دولت ها برای تخریب بنای قدیمی نشده اند.






































اپلیکیشن همراه من

یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد که روی گوشی موبایل بیشتر کاربران سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول دیده می شود، اپلیکیشن همراه من می باشد.


با دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من روی گوشی های اندروید یا آی او اس می توانید به خدمات فوق العاده ای که توسط این برنامه ارائه می شود، دست پیدا کرده و از آن ها بهره مند شوید.



دانلود برنامه ی همراه من به صورت رایگان بوده و از طریق آن به کلیه ی خدمات سایت همراه اول دسترسی خواهید داشت.


ثبت نام در اپلیکیشن همراه من

زمانی که این برنامه را دانلود و نصب کردید، می باید با ورود شماره ی تلفن اعتباری یا دائمی همراه اول خود نسبت به ثبت نام در این اپ اقدام نمایید. پس از وارد کردن شماره ی تلفن یک کد فعالسازی برای شما پیامک می شود که با وارد کردن آن، می توانید رمز عبور 8 رقمی را نیز انتخاب کرده و به نوعی برنامه را برای خود شخصی سازی نمایید.


در این برنامه موبایلی شما می توانید صورتحساب میان دوره یا پایان دوره ی سیم کارت دائمی خود را مشاهده نموده، و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.


همین طور دیگر خدمات و امکاناتی که در این اپلیکیشن ارائه می شود، به شرح زیر هستند:

انتخاب آوای انتظار

با استفاده از اپلیکیشن همراه من می توانید آوای انتظار مورد سلیقه ی خود را انتخاب کرده و از این طریق آن را فعال کرده و یا تغییر دهید.


خرید بسته های اینترنتی
خرید بسته های اینترنتی همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من میسر بوده و علاوه بر این می توانید تست سرعت، گزارش میزان مصرف و تغییر بسته را نیز از همین اپلیکیشن صورت دهید.


پیام گیر صوتی

اگر زمانی مایل به پاسخ دادن به تماس های ورودی خود نبوده و بخواهید یک پیام گیر صوتی، از مخاطبین شما پیغام صوتی دریافت نماید، پیام گیر صوتی همراه من این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. تنها کافی ست که گزینه ی پیام گیر صوتی در اپلیکیشن همراه من را فعال نمایید.


ردیابی گوشی
این گزینه برای زمانی که گوشی شما گم شده یا سرقت شود، کاربرد داشته و برای ردیابی آن کافی ست که کد IMEI را از روی جعبه ی گوشی موبایل خود به این اپلیکیشن وارد نمایید. از آن پس همیشه امکان ردیابی گوشی تلفن همراهتان وجود خواهد داشت.

سخت ترین و آسانترین زبانهای خارجی برای یادگیری

یادگیری زبانهای خارجی یکی از ضرورتهای زندگی انسانها از گذشته تا به امروز بوده است. گرچه افراد در ترجمه های تخصصی به استخدام فریلنسر ترجمه و مترجم و یا شرکتهای تخصصی ترجمه پناه می برند، اما دانستن زبان در مواقع بسیاری ضروری است.
در این میان مرسوم ترین زبانی که مردم در سراسر دنیا یاد می گیرند، زبان انگلیسی است. به عبارتی زبان انگلیسی زبانی بین المللی است که مردم دنیا از طریق آن با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.
گاهی افراد بنا به علاقه ی شخصی و یا شرایط کاری و زندگی روی به یادگیری زبان دیگری به غیر از انگلیسی می آورند. باید گفت در میان زبانهای مختلفی که در دنیا وجود دارد یادگیری برخی بسیار آسان و برخی بسیار سخت است.
در ادامه اینفوگرافیک سخت ترین و آسانترین زبانهای خارجی را برای یادگیری قرار می دهیم:


انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث به خودروی دیگر شخص

تا پیش از اصلاح قانون انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث، تنها مالک جدید خودرو  می توانست از تخفیف عدم پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث بهره ببرد و خود راننده ی قانون مند از این تخفیف بی نصیب می ماند.


پس از اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، امکان انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث به خودروی دیگر تحت شرایطی فراهم شده است. در این قانون خودروی دیگر می تواند خودروی دیگر شخص یا خودروی یکی از بستگان درجه ی یک باشد.

حال با اصلاح قانون اگر سالها از بیمه شخص ثالث خود استفاده نکرده باشید و تخفیف عدم استفاده از بیمه شخص ثالث شامل حال شما بشود، در صورت فروش خودرو امکان انتقال تخفیف بیمه به خودروی جدید شما وجود دارد.
حتی اگر خودرو را فروخته و قصد خرید خودروی دیگری هم نداشته باشید، می توانید این تخفیفات را به خودروی یکی از بستگان درجه ی خود انتقال بدهید. اما این کار شرایطی دارد که در ادامه ذکر می کنیم:
شرایط انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث
بر اساس ماده ی ۶ بیمه شخص ثالث مصوبه شورای نگهبان، چند شرط اساسی برای انتقال این بیمه به فرد دیگر وجود دارد:
۱-    انتقال بیمه شخص ثالث تا زمانی امکان پذیر است که تاریخ انقضای آن نگذشته باشد.
۲-    شما به عنوان دارنده ی بیمه شخص ثالث، می توانید بیمه را به افراد درجه ب یک از بستگان خود و یا برای خودروی دیگری که متعلق به خودتان است انتقال دهید. بنابراین انتقال برای افراد دیگر امکان پذیر نیست.
۳-    انتقال بیمه بین خوردروهای مشابه امکان پذیر است.
۴-    انتقال سند مالکیت حتما باید به صورت قطعی باشد و انواع قولنامه ای یا وکالتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
۵-    شرکتهای بیمه توجه داشته باشند که در زمان انتقال بیمه شخص ثالث باید هر گونه تخفیف که به این بیمه تعلق گرفته است را در زمان جابجایی، لحاظ نموده و انتقال دهند.
مدارک لازم جهت بررسی احراز شرایط انتقال تخفیف
۱-    سند خودروی جدید
۲-    سند خودروی قدیم
۳-    بیمه نامه خودروی جدید
۴-    بیمه نامه خودروی قدیم
۵-    در صورت خرید اقساطی خودرو باید اصل و کپی گواهی اقساط را به همراه داشته باشید. در غیراین صورت باید اصل الحاقیه حذف سوابق خودروی قدیمی در دست باشد.

اپل تولید آیفون 8 را کاهش می دهد

با در نظر گرفتن رده ی قیمتی سه گوشی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 اپل، انتظار می رفت که فروش آیفون 10 به دلیل گران قیمت بودن این گوشی لوکس اپل کمتر از دیگر مدل های عرضه شده باشد. اما با گذشتن مدتی از عرضه ی این گوشی های جدید اپل به بازار موبایل جهانی دیدیم که ماجرا برعکس شد.


گوشی موبایلی که فروش کمتری را تجربه کرد، آیفون 8 بود. فروش کم آیفون 8 موجب شد تا کمپانی اپل تصمیم بگیرد، تا با کاهش تولید آیفون 8؛ بخشی از خط تولید این گوشی را به تولید بیشتر آیفون 10 اختصاص دهند.



آیفون 8 پلاس به جای آیفون 8
آنالیز این ماجرا که چرا مردم چندان به خرید آیفون 8 علاقه نشان نداده و ترجیح دادند گوشی اپل جدید خود را از میان آیفون 8 پلاس یا آیفون ایکس انتخاب کنند، چندان پیچیده به نظر نمی رسد.


طبیعی هم هست، با توجه به تفاوت قیمت کم میان دو گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بیشتر مردم ترجیح می دهد آیفون 8 پلاس با صفحه ی نمایش بزرگتر را خریداری کنند.


آن دسته از خریدارانی هم که جیب پرپول تری دارند، به راحتی سراغ آیفون 10 رفته و به طور کلی چالشی برای انتخاب میان آیفون 8 و آیفون 8 پلاس ندارند.


طبق گزارش دیجیاتو به نقل از موسسه ی Canalys، این برای اولین بار است که یک گوشی پلاس اپل از مدل معمولی تر آن فروش بیشتری داشته است. این بار برای اپل آیفون 8 فروش 5.4 میلیونی در مقابل فروش 6.3 میلیونی آیفون 8 پلاس قابل توجه می باشد.