هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

رستوران فست فود پیپل

اگر میخواهید عصر پاییزی خاطره انگیزی را تجربه کنید، یا اینکه برای قرار ملاقات کاری و یا ویژه ی خود به دنبال یک مکان مناسب و شیک هستید، پیشنهاد ما فست فودی در محله ی سعادت آباد است. در این فست فود شمابا فضای مدرنی رو به رو میشوید که در هیچ کجای دیگر مشابهش را ندیده اید. حوالی آن برای پارک ماشین محل مناسبی وجود دارد و لازم نیست زمان خود را صرف گشتن به دنبال جای مناسب کنید. نام این فست فود چیست و آدرس دقیق آن کجاست؟ همراهمان شوید.


معرفی فست فود پیپل:



رستوران پیپل در سعادت آباد، میدان کاج است. این رستوران در نوع خود خاص است. این رستوران پاتوق گاه و بی گاه هنرمندان نیز هست و در حواشی دنیای هنر، خبر حضور هنرمندان در این رستوران را می شنویم.

رستوران فست فود پیپل از دکوراسیونی مدرن بهره برده است. میز و صندلی های جمع و جور رستوران با شمع های کوچک و معطر تزیین شده اند. در کل، نمای داخلی رستوران ساده انتخاب شده و همین سادگی باعث شیک بودنش است.




تور ماه عسل و هتل ولاسارو مالدیو

آبهای صاف و زلال،صدای روح بخش و رویای امواج دریا،سواحل زیبا با شنهای سفید و براق،ورزشهای آبی لذتبخش،ویلاهای روی آب و کنار دریا با ساختار بومی،طبیعت بکر و سبز و آب و هوای مطبوع همگی فراهم است برای یک تور ماه عسل رویایی.جزایر رویایی مالدیو در اقیانوس هند میزبان عروس و دامادهای خوشبختی هستند که می خواهند زندگی خود را عاشقانه و رویایی آغاز کنند.در مالدیو همه چی فراهم است تا سفری آرام و لذتبخش را تجربه کنید.
در مالدیو هتلها به همراه ویلاهای روی آب با حال و هوای استوایی از گردشگران این جزایر استقبال می کنند.تماشای مناظر اطراف با صدای روح بخش و آرامش بخش دریا بسیار لذت بخش است.در مالدیو هر هتل بر روی جزیره ای کوچک واقع شده است و این موضوع رزرو هتل را تبدیل به یک جاذبه ی گردشگری کم نظیر می کند.اقامت در این ویلاها در میان آبهای فیروزه ای با صدای امواج دریا بسیار لذتبخش است.

هتل ولاسارو هتلی رویایی در میان آبهای فیروزه ای
یکی از هتلهای مالدیو که از چنین ساختاری برخوردار است هتل ولاسارو است.این هتل دارای ویلاهایی بر روی آب و کنار دریا است که در عین ساختار بومی و حال و هوای استوایی از کلیه ی امکانات رفاهی برخوردار هستند.چوب در ساختار هتل قالب است و این حس خوبی را به ساکنین هتل منتقل می کند.ویلاها از کلیه امکانات رفاهی مدرن نظیر مبلمان شیک،تخت خوابهای راحت،تلویزیون ال سی دی به همراه دی وی دی،سیستم تهویه ی مطبوع، سیستم خنک کننده و حمام خصوصی برخوردار هستند.با اقامت در این هتل می توانید از کلیه ی تفریحات دریای مانند شنا،قایق سواری،آفتاب گیری و غواصی بهره ببرید و تور ماه عسل خود را همراه با هیجان به پیش ببرید.


در مسابقه عکاسی با موبایل دیجیاتو و سونی شرکت کنید

به زودی برای علاقه مندان به هنر عکاسی مسابقه عکاسی با موبایل با همکاری شرکت سونی و دیجیاتو برگزار می شود. کاربران گوشیهای هوشمند موبایل سونی را با گوشیهایی با کیفیت دوربین خود می شناسند،همین موضوع بهانه ای برای شکل گیری این مسابقه شده است.

مسابقه عکاسی با موبایل سونی و دیجیاتو

این مسابقه دارای دو بخش است،یکی بخش مردمی است که هر شخص می تواند با در دست گرفتن گوشی موبایل خود از جذابیتهای اجتماعی و طبیعی کشورمان عکس تهیه کند و در این مسابقه شرکت کند.بخش دیگر مربوط به تصاویری می شود که توسط عکاسان حرفه ای با استفاده از گوشی موبایل اکسپریا زد5 تهیه می شود.گوشی موبایل سونی اکسپریا زد از دوربین 23 مگاپیکسلی بسیار با کیفیتی برخوردار است که 14نفر از برترین عکاسان موبایل ایران با استفاده از دوربین این مدل گوشی موبایل سونی از جذابیتهای اجتماعی و طبیعی کشور عکس تهیه می کنند و در این مسابقه شرکت می کنند.
این تصاویر در سایت دیجیاتو منتشر شده و علاقه مندان می توانند به آنها رای بدهند.در آخر  هفته ی اول دی ماه تصاویر برگزیده در گالری خانه هنرمندان تهران به نمایش گذاشته می شوند.تصاویر برگزیده ی مردمی نیز در کنار آثار هنرمندان در این گالری نمایش داده می شوند.در ضمن به سه نفر از برگزیدگان مردمی گوشی موبایل Xperia Z5 Dual  اهدا می شود.در پست "گوشی موبایل Sony Xperia Z5"درباره ی این مدل گوشی ارزشمند از سونی مطلب نوشته ایم.حال اگر علاقه دارید این مدل گوشی را هدیه بگیرید در مسابقه شرکت کنید و تصاویر ارزشمند خود را ارسال کنید.

خودرو فرسوده ما کجا و خودرو ضد گلوله جناب رئیس جمهور کجا


هیچ پیش خودتان تصور کرده اید که فرد مهمی مانند رئیس جمهور آمریکا چه خودرویی سوار می شود.قطعا خودرویی که جناب رئیس جمهور سوار می شود با خودروی فرسوده ای که ما سوار می شویم فرقهایی دارد.اما این فرقها زمین تا آسمان است.خودروی فرسوده ی ما کجا و خودروی یک و نیم میلیون دلاری جناب رئیس جمهور کجا؟

خودرو ضد گلوله یک و نیم میلیون دلاری رئیس جمهوری آمریکا

تا سالهای 1930 شاید روسای جمهور از خودروهای معمولی ای برای جابه جاییشان استفاده می کردند.اما در آن زمان به فکر این افتادند تا خودروهای مقاوم و ایمن تری را برای آنها بسازند.شاید این ایده زیاد جدید گرفته نشد تا اینکه در سال 1963 رئیس جمهور وقت آمریکا جان اف کندی ترور شد. خودروی رئیس جمهور در آن زمان در حالت کروک بود و شدت لایه های امنیتی آن ضعیف بود.آن زمان بود که فکر ساخت یک خودروی مقاوم ضد گلوله شدت گرفت.


در حال حاضر رئیس جمهور آمریکا سوار یک خودروی عجیب و غریب گرانقیمتی می شود تا از جان خود محافظت کند.این خودرو محصول شرکت جنرال موتورز آمریکا یک کادیلاک لیموزین است که شباهت بسیاری به کادیلاک DTS دارد.اما ضخامت بدنه ی این خودروی غول پیکر و قدرتمند 100میلی متر است و از موادی مانند استیل،آلومینیوم،تیتانیوم و سرامیک برای تقویت آن بهره برده اند.درهای نیز 20 سانتی متر قطر تقویت شده دارند.این خودرو در مقابل هر نوع گلوله ای مقاوم است و خم به ابرو نمی آورد.
در این خودرو تمامی شیشه ضد گلوله هستند.صندلیهای عقب  به وسیله ی شیشه از قسمت جلو جدا می شوند که تنها توسط سرنشینان عقب قابل کنترل هستند.شیشه ی راننده فقط به میزان 7سانتی متر پایین می آید و آن هم به منظور پرداخت عوارض،دادن اطلاعات و اسم رمز است.
به علاوه این خودرو مجهز به امکاناتی است که فقط رئیس جمهور می تواند از آنها بهره ببرد.این امکانات شامل کامپیوتر،لپ تاپ،اینترنت پر سرعت وای فای،اتصال به ماهواره،خط ویژه ی تماس با پنتاگون و مجلس سنا، خط امن برای تماس های اضطراری و محرمانه،مواد خوراکی،نمایشگر چند کاره و ارتباط با گارد حفاظت است.
شاسی این خودرو نیز خاص است.جنس شاسی از انواع فلزهای تقویت شده است که گفته می شود یک لایه استیل به قطر 12.7سانتی متر است.تایرها هم مانند سایر بخشهای خودرو ضد گلوله هستند.
حداقل دو مامور امنیتی رییس جمهور را در این خودروی ضد گلوله همراهی می کنند. آنها مجهز به سلاح کمری و مسلسل های سبک هستند.اما این سلاح ها تنها تجهیزات این ماموران نیستند.اسلحه های دید در شب،گاز اشک آور و دود زا و یک اسلحه سنگین نیز در دسترس این نیروها هستند. در صندوق عقب خودرو تجهیزاتی مانند ضد آتش،یک واحد خون از نمونه خون رییس جمهور،تجهیزات پزشکی کامل،مخزن اکسیژن،تجهزات تماس و غیره تعبیه شده است.
معلوم است با این همه امکانات و امنیت باید هم قیمتی به اندازه ی یک و نیم میلیون دلار داشته باشد.حالا خودرو فرسوده ی ما کجا و این خودروی ضد گلوله ی جناب رئیس جمهور کجا؟

ابرک را بشناسید و آنرا نصب کنید!

حرف حدیثها برای فیلتر کردن اپلیکیشن محبوب تلگرام زیاد است.این اپلیکیشن موبایل در ایران بیش از 13میلیون کاربرد دارد و فیلتیر شدن آن به معنی ناامید شدن کاربران مشتاق آن است.اما کاربران تلگرام مانند قضیه ی وایبر که تلگرام را برای آن جایگزین کردند باید به دنبال یک اپلیکیشن پیام رسان قوی جایگزین برای آن باشند.من در این پست یک اپلیکیشن پیام رسان ایرانی را به شما معرفی می کنم تا شاید در آینده ای نه چندان دور جایگزین تلگرام شود.

ابرک یک اپلیکیشن موبایل کاملا ایرانی

"ابرک" یک اپلیکیشن پیام رسان ایرانی است که به تازگی قدم در دنیای اپلیکیشنهای موبایل نهاده است.ابرک مانند تلگرام رایگان قابل دانلود است و در گوشیهای اندرویدی قابل نصب است.این اپ مانند سایر اپهای مشابه با استفاده از کد فعال سازی که پیامک می شود فعال می شود.از محیط ابرک باید گفت که هم به عنوان یک شبکه ی اجتماعی عمل می کند.یعنی در تایم لاین آن می توانید پستهایتان را به اشتراک بگذارید،پست دیگران را لایک کنید و کامنت بگذارید و هم می توانید از پیام رسانی آن به صورت گروهی و انفرادی بهره ببرید.امکان تشکیل گروه و ارسال پیامهای صوتی،تصویری و ویدئو نیز فراهم است.ابرک همچنین دارای استیکرهای کارتنی با نمک است.

ابرک
از زیباترین، مدرن ترین و کم اشکال ترین رابط کاربری برخوردار است تیم طراحی آن قدم اول برای جلب مخاطب را به درستی برداشته اند.
از نقاط ضعف ابرک می توان به حجم زیاد آن اشاره کرد که چیزی در حدود 100 مگابایت و بیشتر از فضای رم موبایل را اشغال می کند.خوب با این مشخصه نصب برنامه قطعا برای دستگاه های دارای رم پایین مشکل ساز خواهد شد.اما در هر صورت این اپلیکیشن موبایل نو پا جای پیشرفت زیادی دارد.تا دیر نشده آنرا نصب کنید و با محیط جذاب آن آشنا بشوید و به دوستانتان معرفی کنید.