هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

کافه لندن، کافه ای در تهران

هوا هنوز سرد است و هنوز هم رفتن به مکانی سرپوشیده و گرم برای دور همی ها و گپی دوستانه گزینه ی مناسب خواهد بود.

اگر بخواهیم به معرفی یک کافی شاپ خوب  در تهران بپردازیم، کافه لندن اولین گزینه ایست که خیلی ها از آن نام می برند. کافه لندن، کافی شاپی مدرن است که با فضای منحصر به فردی که دارد، جایی هیجان انگیز  و البته دنج برای قرار های دوستانه است.
کافه لندن
ویژگی خاص کافه لندن بدلیل چیدمان میزهای کافی شاپ در فضایی پر از پوسترها و تزییناتی است  که به آن حال و هوای لندن را داده است. ضمنا استفاده از مبلمان کافی شاپ آن هم با رنگهای مختلف، جلوه ای ویژه به آن بخشیده است.

منوی کافه شامل انواع نوشیدنی های گرم با کافئین و بی کافئین، نوشیدنی های سرد، بستنی ها، وافل، ماکتل، دسر و آب میوه های طبیعی است. البته چند مدل ساندویچ ساده نیز به عنوان عصرانه در منو جای داده شده است.
کافه لندن
کافه لندن

آدرس کافه لندن:

کافه لندن در خیابان شیراز جنوبی، خیابان شهید علیخانی، مجتمع ونک پارک ، برج الوند، جنب موسسه ثامن قرار دارد. برای رزرو میز و استفاده از این تخفیف فوق العاده با شماره زیر تماس بگیرید.
۸۸۶۱۳۸۲۶

بیمه بدنه بیمه پارسیان

در میان فهرست شرکتهای بیمه، شرکت بیمه پارسیان یکی از بهترین گزینه های برای بیمه بدنه می باشد.

به منظور استعلام قیمت بیمه بدنه، می توانید به بیمه بازار مراجعه کرده و قیمت بیمه بدنه بیمه پارسیان را همزمان با دیگر بیمه ها نیز مقایسه نمایید.



تعهدات بیمه بدنه بیمه پارسیان


-    حادثه به صورت برخورد خودرو با یک جسم ثابت یا متحرک و یا برخورد اجسام دیگر به خودرو
-    سقوط و یا واژگون شدن خودرو
-    حریق شامل آتش سوزی، صاعقه و انفجار
-    سرقت کلی خودرو




علاوه بر این ها بیمه گذار می تواند با خرید پوشش های اضافی چون سرقت جزئی قطعات و لوازم، شکست شیشه، سیل، زلزله، آتشفشان، طوفان، تگرگ و گرباد، پاشیده شدن مواد شیمیایی و اسیدی و نوسانات قیمت، بیمه بدنه ی خودروی خودرو را تکمیل سازد.


همین طور در صورتی که در طول یک سال و یا چندین سال از بیمه بدنه ی خودروی خود استفاده نکرده و خسارتی دریافت نکنید، تخفیفاتی به شرح زیر مشمول مبلغ پرداختی برای پوشش بیمه سال بعدی خواهد شد.



یک سال عدم خسارت در بیمه بدنه : 25 درصد تخفیف
دو سال عدم خسارت در بیمه بدنه : 35 درصد تخفیف
سه سال عدم خسارت در بیمه بدنه : 45 درصد تخفیف
چهار سال و بیشتر عدم خسارت در بیمه بدنه: 60 درصد تخفیف

کتاب برگ برنده در فروش بیمه های عمر

تا به حال اقدامات گوناگونی در کشور برای تشویق مردم نسبت به خرید بیمه عمر و تحت پوشش بیمه های زندگی قرار گرفتن، شده است. و این که تا چه پیشرفت آمار فروش بیمه های عمر مربوط به این تبلیغات و آموزش ها بوده را باید در تحقیقات و مراکز آماری جستجو کرد.

اما در اقدامی بسیار جالب و هوشمندانه شرکت بیمه رازی برای توسعه فروش بیمه های زندگی و به ویژه بیمه عمر کتابی با عنوان "برگ برنده در فروش بیمه های عمر" چاپ کرده و در اختیار مردم قرار داده است.



به گزارش همهمه، معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی در مراسم اهدای جوایز برندگان قرعه کشی بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در کشور علاوه بر فعالیت جدی و تاثیرگذار در بازار بیمه کشور، به منظور ارتقای فرهنگ بیمه و توسعه بیمه‌های زندگی در کشور و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود اقدامات گسترده‌ای را در عرصه‌های مختلف انجام داده که برگزاری پنجمین جشنواره‌های مختلف بیمه عمر و سرمایه‌گذاری و چاپ کتاب "برگ برنده در فروش بیمه‌های عمر" از آخرین اقدمات این شرکت در این باره است.

وی توسعه فروش انواع بیمه های زندگی و از جمله بیمه عمر را در شمار اهداف اصلی این شرکت بیمه دانسته و ادامه داد: با برنامه‌های پیش‌بینی شده و طرح‌های متنوع بیمه‌ای شرکت بیمه رازی، بیمه‌های زندگی بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

بخشودگی 100 درصدی جریمه های موتورسیکلت ها

100 درصد مبلغ جریمه موضوع بند (ب) ماده 24 قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب سال 1395 برای موتورسیکلت های فاقد بیمه شخص ثالث، بخشیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، شرکت های بیمه مکلف شده اند که از تاریخ 1395.12.01 لغایت 1395.12.30 نسبت به اعطای بخشودگی معادل 100 درصد مبلغ جریمه موضوع بند (ب) ماده 24 قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب سال 1395 به صدور بیمه نامه شخص ثالث برای موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش در ماده 24 قانون بیمه اجباری شیوه تامین منابع مالی صندوق تامین خسارتهای بدنی تعیین شده است که بر اساس بند ب این ماده: "مبلغی معادل حداکثر یک سال حق بیمه اجباری از دارندگان وسیله نقلیه ای که از انجام بیمه موضوع این قانون خودداری کنند وصول شود".

دامیز: تغذیه برای مبتلایان به سرطان

گروه نویسندگان کارولین لمرزفلد، کریستینا تورستر لوگایدس و موری مارکمن کتاب دامیز: تغذیه برای مبتلایان به سرطان را نوشته و به عنوان یک راهنمای بسیار خوب در اختیار بیماران سرطانی و به ویژه خانواده ی آن ها قرار داده است.

زمانی که شخصی به یکی از سرطان های خطرناک مبتلا می شود و تحت درمان های سخت و سنگین شیمی درمانی قرار می گیرد، اصول و رژیم تغذیه می تواند کمک بسیاری به حفظ قوای بدن کرده و در مسیر شیمی درمانی به بیمار استقامت بیشتری بخشیده و نیز تاثیر شیمی درمانی را افزایش دهد.


در کتاب دامیز برای تغزیه مبتلایان به سرطان به مباحث زیر پرداخته شده است:


راهنمایی‌هایی برای مقابله با آثار جسمانی و روانی روش‌های درمانی سرطان
نقش مواد غذایی در مبارزه با سرطان
مواد غذایی، ادویه‌جات و گیاهان دارویی ضد سرطان
راه‌های پذیرفتن شیوه‌ی سالم‌خوری و رسیدن به آن
چگونگی خواندن برچسب‌های مواد غذایی و پر کردن آشپزخانه‌ی ضد سرطان
نکاتی درباره‌ی آشپزی با استفاده از ابزارها و تکنیک‌‌‌های مناسب
بیش از ۸۰ نوع غذای مقوی و مورد پسند خانواده


استفاده از سبزیجات و میوه ها می باید با شستشوی بسیار دقیق و با نظارت بیشتری از آن چه انسان های معمولی میل می کنند همراه باشد.



گوشت چرخ کرده و فرآورده های گوشتی قدغن هستند. مواد غذایی قرمز، بنفش و نارنجی بسیار مفیدند. و هزاران آموزه و نکته ی دیگر که می تواند به یک بیمار سرطانی و کسی که از وی مراقبت می کند، مفید باشد.


برای خرید نسخه ی الکترونیک کتاب می توانید به آدرس زیر مراجعه نموده و این کتاب را با تخفیف استثنائی به جای 24.500 تومان با تنها 6.200 تومان دانلود نمایید.

http://fidibo.com/book/65543-%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B2:-%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%B7%D8%A7%D9%86-(%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-PDF)