هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

سفر دریایی با کشتی کروز یونان

تندیس تراول: یونان کشوری زیبا و توریستی در جنوب شرقی اروپا ست که با طبیعت و معماری زیبا گردشگران را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند.این کشور زیبا با دریای اﮋه و یونان احاطه شده است و همین موضوع طبیعت زیبایی را برای این کشور رقم می زند.تورهای یونان نیز با بهره گیری از همین دریاها جذاب تر می شود.

تور  کشتی کروز یونان سفری با کشتی از میان دریای اﮋه با کشتی گردشگری و لوکس کروز یونان است.این تورهای ویﮋه سوار بر کشتی 6شب و 7روز به طول می انجامKد و از ازمیر در ترکیه شروع شده و از طریق دریا نوری به سواحل یونان ختم می شود.



تشویق برای خروج تاکسی فرسوده با تاکسیهای هیبریدی

حتما در سطح شهر با تاکسیهای فرسوده بسیاری روبه رو می شوید که هنوز هم که هنوزه راهی مراکز اسقاط خودرو نشده اند و به جای کاهش آلودگی هوا در استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی باعث افزایش آلودگی هوا می شوند.این خودروهای فرسوده آزادانه در حال تردد هستند و مالکین از اسقاط آنها سرباز می زنند.در هرصورت طرههای بسیاری برای نوسازی این ناوگان عمومی فرسوده پیاده می شود و نوسازی 8هزار تاکسی فرسوده در لیست برنامه های کشور قرار دارد.

در ادامه ی طرحها طی برنامه ی پنج ساله هدف ورود تاکسیهای هیبریدی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور است.خودروهای هیبریدی از ترکیب چند منبع انرﮋی به حرکت درمی آیند و به طور کلی به خودروهای دوگانه ی برقی گفته می شود که موتور احتراق داخلی توسط بنزین در کنار چند موتور الکتریکی کار می کند. خودرو هیبریدی برای بهره‌وری بالاتر در مصرف سوخت، قدرت بیشتر، مسافت طولانی‌تر حرکت با یک بار سوخت‌گیری یا کاهش انتشار گازهای گلخانه ای طراحی شده اند.این خودروها به خودروهای سبز نیز معروفند.

شاید با آمدن هر چه بیشتر خودورهای هیبریدی مالکین خودرو فرسوده بیشتر برای راهی کردن تاکسی فرسوده ی خود به مراکز اسقاط خودرو تشویق شوند.


هتل آتلانتیس، دور و گران، اما لوکس

یکی دیگر از بهترین هتلهای دبی که بسیاری از مسافران تور دبی خواستار رزرو آن هتل هستند، هتل آتلانتیس است.


این هتل در جزیره ی جمیرا ساخته شده است و یکی از بزرگترین و لوکس ترین هتلهای جهان به شمار میرود. در این رستوران امکانات رفاهی بسیاری وجود دارد، به گونه ای که مسافران مدت زمان تورهای خریداری شده را حتی برای دیدن از تمام نقاط این هتل بسیار اندک میدانند.


در این هتل انواع رستوران های ایتالیایی، فرانسوی و غیره وجود دارد تا هر مسافری با هر ملیتی بتواند غذای مورد علاقه ی خود را انتخاب کند. پارک آبی بسیار بزرگ و هیجان انگیز آن همیشه طرفداران زیادی دارد و سازنده ی لحظات بسیار خوشی بوده است.


درست است که این هتل 5 ستاره از فاصله ی بسیار دوری از فرودگاه دبی قرار دارد و جز گرانترین هتلهای دبی قرار دارد، اما این موارد به ثبت خاطرات دلنشین می ارزد.



صندلی بار

با کوچکتر شدن متراج خانه ها به دلیل بالا بودن قیمت های مسکن ،استفاده از وسایل جمع و جور دربین مردم به خصوص زوج های جوان باب شده است.

استفاده از میز غذاخوری کوچک و یا چند صندلی بار در کنار اپن آشپز خانه به گونه ای است که مبلمان ها و نهار خوری های بزرگ دیگر جایگاه خود را از دست داده اند
.
با وجود تنوع مدل که در صندلی بارچوبی و فلزی است سهولت انتخاب در این امر حاصل شده است. البته صندلی های بار در رستوران هایی که فضای کمی دارند نیز مناسب است تا بتوانند به مشتریان بیشتری سرویس دهند.

بهترین رنگ برای لباس جشن نامزدی

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب لباس نامزدی رنگ آن است. این مورد کاملا سلیقه ای است اما بهتر است انتخابتان از میان رنگ های روشن باشد.

رنگ هایی مانند صورتی ملایم،آبی روشن، طلایی، کرم و... می توانند انتخابهای مناسبی باشند. برای جشن نامزدی بهتر است لباس سفید انتخاب نکنید چون مانند لباس عروس می شود و اصلا جالب نیست.

نکته ای که باید به آن توجه کنید، تناسب رنگ لباس با رنگ پوست تان است. می توانید لباس تان را از بین طیف رنگ های تیره هم انتخاب کنید تا با لباس داماد متناسب باشد.

این نکته را فراموش نکنید که رنگ های تیره مانند سبز کله غازی و انتخاب آن به عنوان لباس نامزدی ممکن است جالب باشد و توجه ها را جلب کند اما با گذشت مدتی دل را خواهد زد.