هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

رنوکوئید ارزان ترین کراس اوور در دنیا

 این مقاله می خواهیم شما را با ارزان ترین ماشین دنیا آشنا کنیم. رنو کوئید ارزان ترین کراس اوور در دنیا شناخته شده است. کراس اوور همان ماشین های نیمه شاسی هستند. بنا بر اظهارات پیمان کارگر نماینده رنو خاورمیانه و ایران، قرار نیست این خودرو با همان مشخصاتی که درهند تولید می شود، در ایران نیز تولید شود. البته کارگر بیشتر روی ایمنی این خودروی نا امن صحبت کرده و افزوده که این خودرو قرار است در تست های جدید  Euro NCAP بتواند سه ستاره ایمنی را کسب کند. این در حالی است که رنو کوئید تولید شده در هند از تست ایمنی Global NCAP موفق به دریافت هیچ ستاره ای نشد.


هتل جهانگردی میگون

اقامت در منطقه ی کوهستانی, ذهن شما را از شلوغی های پایتخت رها می سازد. هتل جهانگردی میگون, هتلی 3 ستاره است که از امکانات و خدمات رفاهی زیادی برخوردار است.

هتل سه ستاره ی میگون در اتوبان شهید بابایی تهران، جاده ی لواسانات، فشم، میگون واقع گردیده است. هنگام اقامت در این هتل می توانید به گردش در روستاهای اطراف، گشت و گذار در باغات و کوهنوردی بپردازید. همین طور اگر سفرتان به تهران در فصل زمستان باشد، امکان استفاده و تفریح در پیست اسکی و شرکت در دیگر تفریحات و ورزش های زمستانی را خواهید داشت.



آرزو های بزرگ اثر چارلز دیکنز

چارلز دیکنز یکی از معروف ترین نویسنده های انگلیسی می باشد که اثرات زیادی را از خود بر جای گذاشته است این نویسنده ی نامدار در سال 1812 متولد شد و در سال 1870 در گذشت. 

دیکنز 24 ساله بود که نویسندگی را آغاز کرد و طی سال های نویسندگی اش، آثاری از خود به جای گذارد که هنوز مورد توجه و علاقه ی بسیاری از ادب دوستان است. این نکته در زندگی دیکنز قابل توجه است که او به علت فقر ناگزیر می شود از سنین کودکی به کار بپردازد و این دو مسأله در روحیه ی او اثر به جای می گذارد. شاید به همین خاطر باشد که وقتی قهرمان داستان او کودک یا نوجوانی فقیر باشد، نوشته ی دیکنز از جذابیت بیشتری برخوردار می شود. مانند داستان آرزوهای بزرگ “Great Expectations” که به راستی می توان آن را اوج خلاقیت ادبی دیکنز به حساب آورد و بیشتر او را به عنوان نویسنده ی همین اثر می شناسند.

معمای مثلث برمودا

مرموز ترین مکان در دنیا مثلث برمودا می باشد. این مکان در غربی ترین قسمت در اقیانوس اطلس قرار دارد. همواره مثلث برمودا معمایی ععجیب در سراسر جهان می باشد. چارلز برلیتز که بیش از دیگران تلاش هایش مورد توجه قرار گرفته، چنین می نویسد:

« این اتفاقات همانقدر برای دنیای کنونی ما ناشناخته است، که قدرت رادیوم برای کیمیا گران قرن پانزدهم مبهم بود»

و در جای دیگر می گوید:

« با وجود اینکه بشر اکنون به بسیاری از ابهامات فضا پی برده و به گونه ایی زیرکانه جهان هستی را در اختیار دارد و به تمام رازهای گیتی دست یافته، هنوز سه پنجم کره زمین، یعنی ژرفای دریاها، همچون آتشفشان های برایش ناشناخته است.»

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه به این آدرس http://www.xeer.ir/%D9%85%D8%AB%D9%84%D8%AB-%D8%A8%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%AF%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%AF/  مراجعه نمایید.



هتل گراند سنترال در اسپانیا

اروپا یکی از سرسبزترین و زیبا ترین قاره ی دنیا است. کشور اسپانیا به دلیل وجود مکان های توریستی زیاد, هتل های لوکس و مجلل زیادی دارد تا رفاه و آسایش توریست های این کشور را فراهم آورند. هتل گراند سنترال اسپانیا یکی از هتل های مجلل در اسپانیا می باشد. 

 روی بام این هتل یک استخر بسیار بزرگ قرار دارد که هنگام شنا در آن می توانید چشم اندازی از بافت قدیم بارسلونا یا همان Gothic Quarter و کلیسای جامع شهر را مشاهده کنید.

هتل گراند سنترال علاوه بر اتاق های معمولی خود یک سری اتاق های ویژه با عنوان های اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های خالی از حساسیست و اتاق های خانوادگی داراست.

در اتاق ها و سوئیت های هتل گراند سنترال امکاناتی از قبیل تلویزیون ماهواره ای، حمام مجهز به جکوزی، سیستم تهویه ی مطبوع، شبکه اینترنت وای فای، نمایشگر DVD، جایگاه ipod و استریو و… دارا می باشد.