هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

اسباب بازی کودکان

دو سه سالی است که وقتی درباره اسباب بازی بچه ها صحبت به میان میاد، اولین چیزی که به ذهن می رسد تبلت و موبایل است.  این نشان می دهد که حتی بازی بچه ها هم با تغییرات در نحوه زندگی ما آدم بزرگ ها، تغییر کرده و به قول بعضی ها که "در عصر دیجیتال هستیم"، بازی ها نیز دیجیتال شده است.

تقریبا همه به دنبال یک تبلت خوب با قیمت مناسب برای کودکان خود هستند. از بین برندهای موجود در بازار، برندهای ASUS و Lenovo هم تنوع بالایی دارند و هم قیمت های مقرون به صرفه ای دارند.

قیمت تبلت های این دو برند چندان بالا نیست. می توانید با صرف هزینه ای در حدود 500 هزار تومان یک تبلت مناسب بخرید که هم صفحه ای نسبتا بزرگ داشته باشد و هم در طول بازی مداول بچه ها به راحتی خراب نشود.

جاذبه گردشگری تهران

در سفر به شهر تهران، حتما از دریاچه مصنوعی چیتگر دیدن کنید. فضای چشم نواز، هوایی دل انگیز، و برنامه های تفریحی کمترین دلایل دیدن این دریاچه زیبا هستند. این دریاچه از زمان افتتاحش در جذب توریسم، اشتغال زایی، و جذب سرمایه گذاران داخلی موفقیت چشمگیری داشته است.

دسترسی به این دریاچه بسیار آسان است؛ از شرق از طریق اتوبان همت، و از غرب از اتوبان باکری قابل دسترسی است.

از تفریحات خاصی که در چیتگر دیده می شود ورزش ها و بازی های آبی است. بدلیل منحصر به فرد بودن آن در شهر تهران، این مجموعه همه روزه شاهد گردشگران بسیاری است.





مهاجرت به استرالیا

امروزه بسیاری از مردم متقاضی مهاجرت به استرالیا هستند. تعداد زیادی هم تمایل دارند برای ادامه تحصیل به استرالیا بروند و سپس اقامت دائم استرالیا بگیرند.

آنچه میزان مهاجرت به استرالیا را بالا می برد سطح رفاهی مناسب، موقعیت های شغلی بهتر، و زندگی اجتماعی شادتری است که در این کشور وجود دارد. استرالیا کشوری چند ملیتی است با مردمی خون گرم که با اعتقادات مذهبی یکدیگر کاری ندارند.

استرالیا در بیست سال گذشته رشد اقتصادی نسبتا خوبی داشته و این مسئله کارآفرینان و متخصصان را تشویق میکند که به این کشور مهاجرت کرده تا در شرایط اقتصادی خوب و روبه ترقی کار کنند.

سبک زندگی در استرالیا نشان می دهد که مردم در این کشور بسیار شاد زندگی می کنند و زمان آزاد زیادی برای تفریح و خوش گذاری دارند. سیدنی و ملبورن از شهرهایی هستند که از نظر سطح رفاه اجتماعی در رده بالایی میان کشورهای دنیا قرار دارند.

برای انتخاب نوع پوشش، استرالیا هیچ محدودیتی ندارد و افراد آزاد به انتخاب آنچه می پسندند، هستند. این کشور برای "آزادی عقیده"ای که دارد، بین مهاجران مذاهب مختلف، زبان زد است.



هدیه روز مرد

خرید کادو چه برای زنان و چه برای مردان کار دشواری است. البته این کار برای زنان آسان تر خواهد بود زیرا اقلام متنوع تری برای خانم ها وجود دارد. در هنگام خرید برای یک مرد، باید توجه داشت چه چیز او را خوشحال می کند.

بهتر است به جای غافلگیر کردن مردها از آنها بپرسیم چه چیزی دوست دارند و همان را برای آنها تهیه کنیم. به این ترتیب مستقیم به هدف زده و رضایت آنها جل می شود.

خوشبختانه آقایان مانند خانم ها مدام هدیه نمی خواهند، و تنها با نزدیک شدن به روز مرد است که تکاپوی خرید هدیه میان خانم ها می افتد.

یکی از کادوهایی که تقریبا تمامی مردها می پسندند، ساعت مچی است.  با تنوع بالایی که برندهای مختلف ارائه می دهند، برای تمامی سلیقه ها حداقل یک انتخاب موجود است.

در برندهای متوسط موجود در بازار، قیمت ساعت مچی مردانه چندان بالا نیست و به نظر می رسد خرید ساعت به عنوان هدیه، کادویی بسیار جالب و در عین حال مقرون به صرفه باشد.

برج میلاد

برج میلاد واقع در تپه های عباس آباد، در سال 1386 افتتاح شد. این برج با کاربری های مختلف از جمله ارتباطات مخابراتی، پوشش رادیویی و تلویزیونی، کنترل ترافیک و گردشگری مشغول فعالیت است. این برج 435 متری، ششمین برج بلند رادیویی و مخابراتی در دنیا است.

در طبقه ششم این برج، تراسی 276 متری طراحی شده که بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان در ارتفاع است که بخش متحرک آن هر ۲ ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا میهمانان امکان تماشای تهران در تمام جهت ها را داشته باشند.

دیوارهای این رستوران با نقاشی هایی از شاهنامه فردوسی پوشیده شده است تا نمایی ایرانی به آن ببخشد.




 " آفتاب گردان" جز یکی از رستوران های نسبتا گران شهر تهران است. برای گردشگرانی که به شهر تهران سفر می کنند، بخش های مختلف این برج بسیار دیدنی خواهد بود.