هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

اختلاس 20 میلیارد ریالی از شرکت بیمه

همان قدر که استعلام اعتبار بیمه برای بیمه گذاران مهم بوده و نسبت به آن نگرانی دارند، شرکت های بیمه در اندازه ی بزرگ تری نسبت به کلاه برداری ها و درخواست خسارت های ساختگی نقطه ضعف دارند.به عنوان نمونه در شهرستان ایلام، یک باند کلاه بردار با پرونده سازی خسارت جانی اقدام به دریافت خسارت از شرکت بیمه کرده است.خوشبختانه این موضوع با دقت و ذکاوت یکی از کارکنان شرکت بیمه و همیاری پلیس منطقه، برملا شده و کلاه برداران دستگیر شدند.

مدیر این شرکت بیمه می گوید: کارشناسان بیمه پس از آگاهی از چندین فقره پرونده ی خسارت جانی مشکوک ضمن بررسی دقیق پرونده ها موفق به کشف باندی از جاعلین شدند.وی افزود: این باند 20 نفره در شهرهای ایوان و دهلران با صحنه سازی، جعل اسناد قضایی، پزشکی قانونی و ثبتی به صورت حرفه ای اقدام به دریافت خسارت از شعبه ایلام کرده بودند که با همکاری پلیس امنیت شناسایی و بازداشت شدند.بدیهی ست که این اولین و آخرین کلاه برداری باندهای خلافکار از شرکت های بیمه نخواهد بود و متاسفانه مدتی ست که این رویه رواج بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل کارشناسی های شرکت های بیمه با دقت و وسواس بیشتری صورت گرفته و مقام قضایی مجازات سنگینی برای کلاه برداران در نظر گرفته است.

استراتژیهای مختلف سامسونگ برای فروش بیشتر گلکسی نوت 8

سامسونگ در پی آن است تا با استفاده از روش های مختلف، فروش سامسونگ گلکسی نوت 8 را به حداکثر برساند.

اینبار سامسونگ برای فروش هرچه بیشتر فبلت پرچمدار جدیدش، هدایای گرانقیمتی همانند داک DeX و پد سارژ بی سیم را به کاربران عرضه کند.
پس از تجربه ی تلخ سامسونگ در عرضه ی گلکسی نوت 7 و البته احتمال معرفی آیفون 8 در نیمه دوم شهریور ماه، سامسونگ بر آن است تا بازار خود را از دست ندهد و با شرایط دشواری که ممکن است پیش رو داشته باشد، مبارزه کند.

آیفون 8 با تغییرات گسترده‌ای نسبت به آیفون‌های قبلی عرضه خواهد شد و به همین جهت، بسیاری برای عرضه پرچم‎دار جدید اپل به بازار لحظه‌شماری می‌کنند.

با در نظر گرفتن موارد فوق، کمپانی سامسونگ با استفاده از بازاریابی و تبلیغات گسترده، بر آن است تا کاربران را مجاب به خرید گلکسی نوت 8 کند. محصولی که بزرگ‌ترین عضو از سری «گلکسی نوت» خواهد بود و هم‎چنین، قیمت بسیار بیشتری در مقایسه با محصولات دیگر این سازنده دارد.
چنانچه اطلاعات فاش شده از این فبلت صحت داشته باشد، گلکسی نوت 8 عنوان گرانقیمت ترین گوشی سامسونگ را به خود اختصاص خواهد داد.

به همین جهت، ایوان بلس در توئیتر خود اعلام کرده است که شرکت سامسونگ برای ترغیب خریداران به گلکسی نوت 8، تصمیم دارد تا هدایایی را به افرادی که فبلت جدیدش را پیش‌خرید نمایند؛ ارائه دهد.

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که پیش‌فروش گلکسی نوت 8 از 24 اوت (2 شهریور) آغاز خواهد شد و هدایای درنظر گرفته شده، تنها برای افرادی است که در مهلت تعیین شده، این فبلت رده‌بالا را پیش‏خرید کنند.

بنا بر اعلام ایوال بلیس، سامسونگ به افرادی که گلکسی نوت 8 را پیش‌خرید نمایند، یک کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 256 گیگابایت هدیه می‎دهد و هم‌چنین، خریداران می‌توانند بین پد شارژ بی‌سیم (و قابل تبدیل آن) و دوربین Gear 360، یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

این در حالیست که برای خرید جداگانه کارت میکرو اس دی، باید زیاد هزینه کنید ، برای مثال، قیمت کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 256 گیگابایت در آمازون، نزدیک به 150 دلار است و اگر به دنبال یک دوربین Gear 360 سامسونگ باشید، باید 180 دلار دیگر به صورت جداگانه هزینه کنید.

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 را با دو پردازنده مختلف و شش گیگابایت رم عرضه خواهد کرد؛ البته، کاربران می‌توانند بین مدل‌های مختلف آن با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه انتخاب نمایند. قیمت پایه گلکسی نوت 8 نزدیک به 950 دلار خواهد بود و در صورتی‌که مایل به خرید نسخه قدرت‏مند آن با 256 گیگابایت حافظه باشید، باید بیشتر از 1100 دلار هزینه کنید.

اهمیت بیمه آتش سوزی و این بار آتش سوزی در پاساژی دو طبقه

هر وقت خبر یک آتش سوزی را می شنویم بیشتر پی به ارزش بیمه آتش سوزی می بریم. حریق می تواند هر ملکی را در هر شرایطی تهدید کند، اما برخی املاک با شرایط خاصی که دارند ممکن است بیشتر در خطر آتش سوزی قرار بگیرند. حتما ساختمان قدیمی پلاسکو را میلیاردها سرمایه ی کسبه که در خود جای داده بود به یاد دارید. در این میان کسبه ای از این حادثه بیشترین زیان را دیدند که ملک و اموال خود را تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار نداده بودند.
با توجه به اهمیت بیمه آتش سوزی شما می توانید همین حالا برای استعلام بیمه کلیک کنید و خیلی سریع ملک و اموال خود را تحت پوشش بیمه آتش سوزی در بیاورید.
اما خبرهای آتش سوزی هر چند وقت یک بار به گوش می رسند. روز گذشته
بار دیگر حریق به جان یک پاساژ قدیمی در خیابان حافظ تهران افتاد و خبر آتش سوزی پاساژ دو طبقه رو به رو تالار بورس تهران شهروندان تهرانی را شوکه کرد.  در این حادثه یک پاساز دو طبقه ی قدیمی طعمه ی حریق شد که خوشبختانه با اقدامات به موقع آتش نشانی تهران تحت کنترل در آمد.


سید جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران، در این رابطه گفت: ساعت 19:30 امروز آتش‌سوزی در خیابان حافظ، بعد از پل، روبه‌روی تالار بورس به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌ نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته ی ایشان محل حادثه یک پاساژ دو طبقه بود که مغازه‌های آن به صورت متروکه و تعطیل بودند که تنها در طبقه ی همکف آن یک مغازه ی تهیه غذا وجود داشت که صاحبان آن قصد داشتند کف آن را قیرگونی کنند.
ایشان در ادامه گفت: افرادی که در مغازه حضور داشتند در طبقه منفی یک مشغول آب کردن قیر بودند که ناگهان ظرف قیر دچار آتش‌سوزی شده و بر اثر این حریق دود زیادی طبقات بالایی پاساژ را فراگرفته بود همچنین دو کارگر مشغول کار در مغازه، پس از بروز آتش‌سوزی خود را به پشت‌بام رسانده بودند.
به گفته ی ملکی آتش ‌نشانان به سرعت عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و سریعا حریق را تحت کنترل درآوردند. خوش بختانه دو کارگری هم که به پشت بام پناه برده بودند از طریق نردبان آتش نشانی به پایین منطق شدند. در این حادثه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی وجود نداشت و کارشناسان در حال بررسی خسارات حادثه هستند.

راهکار ساده برای جلوگیری از آسیب اجتماعی کار از منزل

 این روزها افرادی که از خانه کار می کنند بسیار بیشتر از افرادی که شغل تمام وقت دارند درآمد کسب می کنند. شما می توانید بر مبنای تخصصی که دارید صاحب بهترین کار از منزل بشوید و ماهانه کلی درآمد داشته باشید.



هر شخصی دارای روحیه ی دورکاری و فریلنسینگ نیست، برخی ترجیح می دهند هر روز طبق یک برنامه ی مدون در سرکار حاضر بشوند و سرماه حقوق دریافت کنند. اما اگر دارای یک تخصص هستید و در حیطه ی کاری خود حرفه ای، کار از منزل بهترین گزینه برای کسب درآمد خواهد بود. مزایای کار کردن در منزل آنقدر زیاد است که اگر شما درگیر این نوع کسب و کار شوید ممکن است هفته ها رنگ بیرون از منزل را به خود نبینید.

در دورکاری یا فریلنسینگ شخص در خانه پشت سیستم می نشیند و کار پروژه ای انجام می دهد. در این نوع سیستم کاری زمان کاری دست خود شما است و با مدیریت صحیح می توانید بیشتر از زندگی لذت ببرید. اما اگر خیلی غرق در پروژه های خود بشوید ممکن است به مرور زمان تنها شده و در روابط اجتماعی تان با مشکل روبه رو بشوید. از این روی بهتر است یک سری راهکارها را برای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی در دورکاری پیش بگیرید.
 از جمله این راهکارها بیرون رفتن با دوستان و همکاران دیگر است. شما می توانید در حوزه ی کاریتان با دیگر فریلنسرها طرح دوستی ریخته و در رابطه با کار و مسائل مختلف تبادل نظر کنید و حتی قرارهای حضوری بگذارید. در این میان ممکن است ایده های همکاری بزرگی به ذهن شما خطور کند و به صورت تیمی بتوانید آنرا راه بیندازید. این کار شما را از انزوا نیز خارج می کند.
برای خود برنامه ریزی داشته باشید و ساعاتی از روز و یا یک روز از هفته را بی خیال پروژه شده و به خودتان بپردازید. می توانید برای تنوع هر چند وقت یکبار برای صرف غذا با دوستانتان به بیرون از منزل بروید.
اگر هم یک زمانی کار از منزل و دور کاری برایتان آزار دهنده شد و احساس کردید که دارید دچار اضظراب اجتماعی و انزوا می شوید، مسئله ای نیست. در این صورت می توانید یک میز کار در خارج از منزل در یک شرکت پر رفت و آمد اجاره کنید و همین کار از منزل را در بیرون از منزل انجام بدهید. در این صورت گرچه باید ماهانه بخشی از درآمد خود را بابت اجاره پرداخت کنید، اما نا خودآگاه با افراد بیشتری در ارتباط می شوید که می تواند برای شما بسیار سودمند باشد.

داعش اروپا را هدف قرار داده است.

بنا بر تازه ترین خبرهای منتشر شده، در بارسلونا حادثه ای تروریستی رخ  داده است. بنا بر این گزارش، کسانی که با خرید تور اسپانیا به این کشور سفر کرده بودند، در معروفترین خیابان بارسلونای اسپانیا، توسط یک ون زیر گرفته شدند که در پی آن 13 نفر کشته و 50 نفر نیز زخمی شدند. داعش مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

هنوز زمانی از این حمله نگذشته است که با انتشار خبری در سایت تلگرام، این گروهک، هدف بعدی خود را ایتالیا اعلام کرده است. در حالی که این گروهک تصویری از کولوسئوم را در حال سوختن منتشر کرده، اعلام کرده است که همه گمان می کنند که این امر (سوختن کولوسئوم در شعله های آتش) روی نخواهد داد اما ما بزودی آن را اجرا می کنیم.

کولوئسوم که در 69 تا 70 ساخته شده است، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ایتالیا محسوب می شود که سالانه افراد زیادی را به خود جلب می کند.
حمله تروریستی در بارسلونا