هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

رستوران و کافه مجلل ارکیده



کافه رستوران مجلل ارکیده در میدان آرژانتین می تواند انتخابی خوب برای یک مهمانی کوچک خانوادگی باشد. رستوران ارکیده بسیار لوکس است و ظرفیت 500 نفر را دارد.

این رستوران دارای وای فای رایگان است و پخش موسیقی دارد. در قسمت کافه این رستوران با میز های غذاخوری چوبی گرد چیده شده و در رستوران، میز و صندلی های غذاخوری بلند فضا را رسمی کرده اند.

در هر دو منوی ارکیده، کافه و رستوران، تنوع غذایی بسیار بالایی دیده می شود. خوشمزگی غذاها با تزیین زیبای هر ظرف غذا دو چندان می شود.

گل بازی در گل افشان

کسانی که به چابهار سفر می کنند حتما باید از کوه های گل افشان هم دیدن کنند. این منطقه بکر می تواند به جاذبه گردشگری خوبی در این منطقه تبدیل شود.

کوه های گل افشان در نزدیکی بندر تنگ قرار دارند. سه تپه کوچک گل افشان را تشکیل می دهند. یکی از این تپه ها شبیه به آتشفشانی روشن فعال است؛ فقط بجای مواد مذاب از خود گل تراوش می کند.

اخبار گردشگری حاکی از این است که کوه های گل افشان علارغم بکر و خاص بودن شان مورد بی لطفی مسئولان هستند و توجه لازم به آنها نشده است.

مردم منطقه و بخصوص گردشگرانی که فرصت یکباره بازدید از این منطقه را دارند، در گل های این کوه به یاد کودکی گل بازی می کنند.



هتل امیرکبیر مشهد، ارزان و باکیفیت

اگر قصد سفر به مشهد را دارید و در میان هتل های مشهد به دنبال هتلی ارزان ولی باکیفیت هستید، هتل امیرکبیر مشهد انتخاب خوبی است.

هتل امیرکبیر مشهد، هتلی دو ستاره است ولی خدماتی خوب در اختیار مشتریانش قرار می دهد. کیفیت خوب سرویس دهی، تمیزی اتاق ها، رستوران با منوی باز از جمله خدمات این هتل هستند.

این هتل در چهارراه شهدا واقع شده و فاصله اش تا حرم در حدود 10 دقیقه پیاده روی است. اگرچه این هتل در نزدیکی حرم است، محل استقرار در خیابانی آرام و بدور از شلوغی است.


بازار داغ تورهای ارزان ترکیه در تابستان



شروع فصل تابستان، شروع فصل سفر است. افراد سعی دارند نهایت بهره را از تعطیلات سه ماهه تابستان برده یا حداقل استراحتی کوتاه داشته باشند. یکی از مقاصد پرطرفدار در چند سال اخیر، ترکیه است.

کشور ترکیه به بازاری ارزان و باکیفیت معروف است و اکثرا افراد دوست دارند در مراکز خرید زیبایش چرخی بزنند. البته جاذبه های طبیعی و تاریخی ترکیه هم نقش زیادی در جذب گردشگران دارند. به طور مثال سواحل لارا و مسجد آیاصوفیه بسیار پرطرفدار هستند.

در کنار جذابیت های ترکیه، هزینه های بالای سفر و خرید در این کشور ترکیه را به سفری لوکس تبدیل کرده است. تورهای ارزان ترکیه در فصل تابستان می تواند آژانس های مسافرتی را بسیار پررونق کند.


کافی لند نارسیس





خیلی از ما بدنبال کافه ای خوب برای یک قرار رسمی هستیم. کافه ای که خاص باشد و منحصر به فرد. کافی لند نارسیس همان جایی است که بدنبالش هستید.

این کافه بزرگ ترین و مجلل ترین روف گاردن در تهران است. منوی کافی لند نارسیس تنوع بی نظیری دارد. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، کیک ها و غیره با تزیناتی وسوسه انگیز در منو جای داده شده است.

یکی از ویژگی های جالب این کافه سیستم باران ریز است. این سیستم در فصل گرم تابستان با ایجاد قطرات باران مصنوعی، هوا را مطبوع می کند.

این کافی هم فضای باز دارد و هم فضای سرپوشیده. میز و صندلی های رستوران در فضای بزرگ کافی لند با فواصل زیاد از هم چیده شده اند.

کافی لند نارسیس در مجتمع الماس هروی قرار دارد. سطح قیمتی آن متوسط است.