هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تجهیزات حرفه ای آشپزخانه کافی شاپ

اگر قصد راه اندازی حرفه ای کافی شاپ را دارید، باید درباره ی تجهیزاتی که در آشپزخانه های کافی شاپ ها نیاز به حضور آن ها داریم، اطلاعات نسبی به دست بیاورید.


تجهیزات آشپزخانه کافی شاپ در دنیای امروزی فوق العاده متفاوت از آن چه در گذشته بوده اند، شده و دیگر نمی توان انتظار داشت که همه چیز را خیلی ساده و ابتدایی پیش ببریم.


برترین تجهیزات کافی شاپ


شما حتما به دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز احتیاج خواهید داشت. و اضافه بر این آسیاب قهوه نیز برای این که خودتان بتوانید دانه های باکیفیت قهوه را آسیاب نمایید، مورد نیازتان می باشد.


از آن جایی که مرتبا در سفارشات خود نیازمند گرم کردن شیر هستید، شیر گرمکن نیز باید در میان تجهیزات کافی شاپ قرار داشته باشد.

به علاوه مخلوط کن، شیکر نیز باید در فهرست خریدهای کافی شاپی شما باشند.



در فصل پاییز و زمستان داشتن آب پرتقال گیری لازم است. و به طور کلی شما باید در میان تجهیزات کافی شاپ خود حتما آب میوه گیری و شربت سرد کن نیز داشته باشید.


بسیای از مشتری های کافی شاپ در فصل گرما انواع و اقسام یخ در بهشت را سفارش می دهند، به همین علت دستگاه یخ در بهشت ساز در میان تجهیزات کافی شاپی شما جای خواهد داشت.


گل خامه زن، ساندویچ ساز، وافل ساز، کرپ ساز، تستر نان، سالاماندر، بن ماری گرم و... نیز در شمار تجهیزات ضروری کافی شاپ قرار دارند.


اگر در منوی کافی شاپ خود انواع پاستاها را نیز دارید، لازم است که یک دستگاه پاستا پز هم خریداری کرده و در آشپزخانه ی کافی شاپ قرار دهید. این دستگاه در کمترین زمان پاستا به شما ارائه خواهد داد.


از دیگر تجهیزات کافی شاپ می توان به فر کانکوکش، شوکیک، تاپینگ بستنی، همزن برقی، یخساز، بویلر آب جوش، ویترین گرم و... اشاره داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.