هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

چرا استفاده از وردپرس برای طراحی سایت خوب است؟

نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس دارای قابلیتهای رایگان فوق العاده ای است و شاید یکی از بهترین و سریعترین راه ها برای طراحی سایت باشد. طراحی سایت با ورد پرس قالب های آماده ای را در اختیار شما قرار می دهد که شاید در هیچ جای دیگری نبینید.

وردپرس با پی اچ پی نوشته شده است و بنابراین یک سی آر ام open source است. شما می توانید کدهای آن را ببینید و همچنین هر روزه توابع زیادی توسط افراد مختلف به آن اضافه می شود که کار را راحت تر می کند.

وردپرس به روز است و در نتیجه در کار کردن با آن به مشکل برنخواهید خورد.همچنین اگر هر توسعه و ارتقا ای داده شود بلافاصله به شما اطلاع داده می شود. همچنین قابلیت دیگر وردپرس این است که انعطاف پذیر است و همین انعطاف پذیری دست شما را باز می گذارد اما از لحاظ دیگری هم آن را پیچیده تر می کند.

علاقه مندان به خودرو های کلاسیک ببینند

علاقه مندان به خودرو فرسوده ، خودروهایی که در زمان های گذشته لوکس بوده اند و امروز عنوان خودروهایی فرسوده به خود گرفته اند و تمیز ترین آنها به عنوان خودروهای کلاسیک نام برده میشود، در تبریز از نمایشگاهی که به همین منظور برگزار شد، دیدن کردند. در ادامه میتوانید عکس هایی از این نمایشگاه را ببینید:






لاکونچا، شهر ساحلی زیبا در اسپانیا

کسانی که با خرید تور اسپانیا عازم این کشور میشوند، خود را برای انواع تفریحات و جاذبه های گردشگری متفاوت آماده میسازند. یکی از بهترین مکان هایی که میتوانید با سفر کردن به آن از دغدغه های خود دور شد، لا کونچا است. با خرید تور اسپانیا به راحتی میتوانید به این شهر ساحلی، که یکی از بهترین شهرهای ساحلی اسپانیا است، برسید.

لاکونچا نه تنها در اسپانیا، بلکه در اکثر مناطق اروپا زبانزد است. کسانی که به این شهر میروند، میتوانند به تفریحات آبی مانند موج سواری

 بپردازند. علاوه بر این، در تفرجگاه های اطراف ساحل، انواع رستوران ها وجود دارد که در آنجا میتوانید در کنار صرف غذای لذیذ از مناظر زیبا نیز لذت ببرید.

آلایندگی خودرو فرسوده و اهمیت خروج آن

آلودگی هوا بحثی است که هیچگاه صحبت درباره ی آن تمامی ندارد و همه به دنبال راهی هستند تا معضل آلودگی هوا را برای همیشه حل کنند.در بحث آلودگی هوا به خودروها می رسیم که در این میان خودروهای فرسوده عامل اصلی آلودگی هوا به حساب می آیند.دولت چند سالی است با ارائه ی طرحی سعی می کند خودروهای فرسوده را از ناوگان حمل و نقل عمومی حذف کند.مالکین خودرو فرسوده بایستی با ثبت نام خودرو فرسوده در این طرح مشارکت کنند.


اما میزان آلایندگی خودرو فرسوده به چه میزان است؟
هر خودرو فرسوده به ازای هر یک کیلومتر مسیری که طی می کند به میزان 40گرم ذرات معلق تولید می کند.بنابراین اگر یک خودروی فرسوده روزانه 200کیلومتر طی مسیر کند این خودرو حدود 8هزار ذرات معلق تولید می کند.حال تصور کنید تنها 17هزار تاکسی فرسوده در شهر تهران تردد می کنند.بنابراین می بینید که همین ناوگان حمل و نقل عمومی سهم اصلی را در تولید آلاینده های هوای شهر تهران دارند.
پس برای حذف این تولید کنندگان باید قدمی اساسی برداشت.اما خوشبختانه از دی ماه تردد خودروهای فرسوده ی پیکان محدود می شود و ما شاهد کاهش آلودگی هوا تا حد زیادی خواهیم بود.

کشتی یونانی در سفر به کیش


بسیاری ترجیح می دهند به جای سفر با تور دبی به سواحل زیبای خلیج فارس به جزایر جنوبی کشور مانند جزیره ی کیش سفر کنند.هتلهای کیش و فروشگاههای متعدد در کیش در کنار سواحل زیبای خلیج فارس باعث می شود تا گردشگران کیش را برای سفر انتخاب کنند.گاهی رزرو هتل از نوع 5ستاره در کیش سبب می شود سفری گرانتر از سفر با تور دبی را تجربه کنند.اما هرچه هست ایران خودمان است و باید تا می توانیم از جاهای دیدنی در کشور خودمان دیدن کنیم.
جزیره ی کیش مملو از مراکز توریستی است که دل گردشگران را برده است.در این میان هیچ جیزی بهتر از گرفتن عکس با کشتی یونانی به گل نشسته ی در سواحل کیش نیست.

کشتی یونانی در سال 1332 توسط شرکتی به نام ویلیام هامیلتون به وزن 7061 و طول 136متر در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد و در 4مرداد سال 1345هنگام سفر به کشور یونان در بندر ایرانی به گل نشست.علت به گل نشستن کشتی هنوز در هاله ای از ابهام است.اما هرچه هست پس از گذشت سالها و فرسودگی منظره ی زیبایی را در سواحل جزیره ی کیش سبب شده است.وجود کشتی یونانی سبب شده است تا در سواحل کیش در محوطه ی پیرامون کشتی یک پارک ساحلی با امکانات تفریحی بسیار مانند آمفی‌تئاتر، کافه تریا، رستوران ایرانی و لبنانی، غرفه های فروش تنقلات، ایستگاه های کرایه اسکیت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشی احداث شود.