هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

پرچمدار جدید مایکروسافت چه ویژگی هایی دارد؟

جدیدترین پرچمدار مایکروسافت که نوکیا لومیا 950 نام دارد، مدتی قبل معرفی شد. لومیای جدید دارای صفحه نمایش OLED است وپردازشگرهای 6 و 8 هسته ای است . از دیگر ویژگی های خوب این گوشی این است که دوربین بسیار قدرتمندی دارد.
قیمت موبایل لومیا 950 ، 955 دلار نهاده شده است و دارای نمایشگر GLANCE SCREEN است.این گوشی همچنین دارای یک سیستم خنک کننده ی مایع است که به کاربران آن اجازه میدهد تا بدون کوچکترین نگرانی ای از گوشی های خود استفاده کنند و دیگر هنگام run  کردن و اجرا کردن برنامه های سنگین نگران داغ شدن گوشی خود نباشند.
فناوری دیگری که در پرچمدار جدید مایکروسافت استفاده شده است و قبلا درباره ی هیچ یک از گوشی های قبلی آن اعمال نشده بود، استفاده از 2 آنتن برای آنتن دهی بهتر است. آیا به نظر شما مایکروسافت می تواند شکست های قبلی خود را جبران کند؟

معرفی Html5

چه چیزی در html5  جدید است و به درد طراحی سایت حرفه ای میخورد؟ در واقع w3c به معنای کنسرسیوم جهانی سازمانی است که استانداردها ی بین المللی برای سایت ها اعلام می کند تا سایت ها در تمام مرورگرها و بروزرها قابل دیدن باشند. این استانداردها در واقع مانند چهارچوب هایی است که بهتر است به آن ها اهمیت داده شود. اعلان DOCTYPE در html5 بسیار ساده است و بصورت زیر است:
<!DOCTYPE html> 
اعلان کاراکتر charset هم بسیار ساده است:
<meta charset=”utf-8”>
المان های جدید در html5 عبارتند از: المان های معنایی جدید مانند <header> <footer> <section> <article>
المان های چند رسانه ای مانند <audio> <video>
المان های گرافیکی مانند <canvas> <svg>
مشخصه های کنترلی مانند اعداد،تاریخ،زمان ،تقویم و بازه.

فرم بدن گلابی شکل

حتی اگر لباس ساده به تن می کنید باید فرم بدن خود را بشناسید تا متناسب با آن لباس خود را انتخاب کنید.این طوری لباسی که به تن می کنید به تن شما برازنده است و در مهمانی و جمعهای دوستانه می درخشید.یکی از فرمهای بدن رایج در میان بانوان ایرانی فرم گلابی است.در این حالت پایین تنه نسبت به بالا تنه بزرگتر است.یعنی دور  باسن از شانه ها بیشتر است.این افراد با رعایت چند نکته می توانند شیک به نظر برسند.
این افراد باید لباسی به تن کنند که پایین تنه را باریک تر از بالاتنه نشان بدهد.بهتر است در پایین تنه از رنگ لباس تیره استفاده کنند و در بالاتنه از رنگ لباس روشن.لباس یقه باز و یقه قایقی برای این افراد مناسب است.همچنین لباس دکلته و بدون بند این افراد را لاغرتر نشان می دهد.
اما اگر این افراد مایل هستند شلوار به تن کنند شلوار دم پا گشاد به آنها پیشنهاد می شود.این افراد باید از پوشیدن لباسهایی که پایین تنه را درشت تر نشان می دهد پرهیز کنند.به عنوان مثال شلوار شش جیب و دامنهای طرح دار باعث می شوند پایین تنه درشت تر به نظر برسد.
با رعایت این چند نکته ی کلیدی این افراد به شیک ترین فرد بدل می شوند.


طرحی که جایگزین زوج و فرد می شود

به اعتقاد برخی از کارشناسان طرح ترافیکی زوج و فرد یک طرح نادرستی بوده است و تاثیر به سزایی در کاهش آلودگی هوا نداشته است.در طرح مذکور روزانه  تردد 50درصد خودروها در شهر گرفته می شود که بسیاری از آنها خودروهای پاکی هستند.یعنی عدم ترددشان تاثیر چندانی در کاهش آلودگی هوا ندارد.در مقابل خودروهای فرسوده که عمدتا تاکسیها هستند اجازه تردد دارند و باعث افزایش آلودگی هوا می شوند.
با انتقاداتی که سالها به این طرح می شده است از دو سال قبل صحبتها بر سر طرح جدیدی برای جایگزینی بوده است.طرح جدید با نام کاهش آلودگی یا LEZ تردد خودروها را براساس میزان آلایندگی محدود می کند.یعنی خودروها در سه گروه سبز،زرد و قرمز قرار می گیرند و براساس گروهی که قرار دارند ترددشان محدود می شود.خودروهای قرمز به هیچ وجه اجازه ی تردد در محدوده ی طرح را ندارند و به شدت جریمه می شوند.خودروهای فرسوده و کاربراتوری در گروه قرمز قرار دارند.
صحبتها بر سر این بود که طرح از ابتدای آبان در تهران اجرا شود اما هنوز زیرساختها برای اجرای طرح فراهم نیست و پلیس با اجرای آن موافقت نکرده است.

خرید اینترنتی لباس و مزایای آن

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در میان اقشار مختلف مردم ، امروزه دیگر اینترنت نه تنها به عنوان وسیله ای برای ارتباطات بلکه وسیله ای برای خرید کالا هم تبدیل شده است. یکی از بزرگترین خرید و فروش هایی که از طریق اینترنت انجام می شود، خرید لباس است که بزرگترین مزیت آن صرفه جویی در بودجه و خرید لباس ارزان است.

اما این تنها مزیت آن نیست. دلایل متعددی برای آن وجود دارد که از جمله ی آن عبارتست از دسترسی جهانی به کالا که می توان به راحتی به کالای مورد نظر در هر کجای جهان دسترسی داشت و بعد از انتخاب آن را سفارش داد. علاوه بر این تنوع بیشتری در محصولات وجود دارد و می توان از میان تمام لباس های موجود بهترین را انتخاب کرد.همچنین اگر یک لباس را بخواهیم انتخاب کنیم که برای مثال در شهر دیگری است لازم نیست حتما به آنجا سفر کرد. می توان از راه دور آن را انتخاب کرد و سفارش داد بنابراین نیازی به حضور فیزیکی نخواهد بود.

قیمت، صرفه جویی در زمان و تنوع بیشتر اجناس از جمله مزایایی است که نقش خرید اینترنتی را بیشتر مشخص می کند.