هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

قوانینی برای داشتن یک استارت آپ موفق


1. انتخاب زیرکانه بنیان گذار استارت آپ

انتخاب بنیان‌ گذار یک استارت‌ آپ به معنی بنا نهادن بنیان اولیه چیزی است. فرض کنید می خواهید ساختمانی بسازید، پس از ساخت همه چیز را می شود تغییر داد؛ جز زمین بنا. پس زمین بنای استارت آپی را خوب انتخاب کنید.

2. استارت‌ آپ‌ تان را سریع راه بیاندازید


راه اندازی سریع استارت آپ، محصول شما را به سرعت در بازار وارد می کند. باید کار عرضه شود تا بتوانید روی ارتقا و بهبودش کار کنید.

3. اجازه دهید ایده‌هایتان ارتقا پیدا کند

لازم نیست از ابتدای راه،  ایده کامل و صد در صدی داشته باشید. تکامل ایده‌ ها مرحله دوم راه‌ اندازی سریع یک استارت‌ آپ است. پس وقتتان را بیش از حد بر روی ایده تلف نکنید.

4. شناختن مصرف‌ کننده‌ و مشتریان


ثروتی که یک استارت‌ آپ ایجاد می کند ، از جیب مصرف کننده تامین می شود. تنها با شناخت کافی از مصرف کننده ها و مشتریان خود می توانید محصولی خوب ارائه داده و کسب درآمد کنید. محصولات شرکت های رقیب را مقایسه کنید. یادتان باشد محصول شم نباید چیزی از بقیه کم تر داشته باشد.

5. بدون دریغ به مشتریان تان خدمت رسانی کنید

خیلی از شرکت‌ ها ، در ارائه خدمات به مشتری های کم می گذراند. به مرور زمان ممکن است ایده‌های شما تمام شود، تا زمانی که ذهن خلاقتان باز جوشش ندارد، این ارائه خدمات مطلوب به مشتری است که استارت آپ تان را سرپا نگه می دارد.

6. خیلی خرج نکنید

یکی از مهم‌ ترین نکات برای استارت زدن یک استارت‌ آپ این است که برای راه‌اندازی آن خیلی هزینه نکنید. بسیاری از استارت‌ آپ‌ ها قبل از جان گرفتن به طور کامل  شکست می خورند. نگذارید عدم داشتن سرمایه کافی، مانع از شروع مجددتان شود. پس صرفه جویی کنید تا نتیجه کارتان را عینا ببینید.

رمان سکوت بره ها

یکی از شاهکارهای رمان نویسی جهان، کتاب سکوت بره ها نوشته ی توماس هریس می باشد. برای معرفی کتاب سکوت بره ها، می توانیم آن را در زمره ی کتاب های جنایی و روانشناختی جهان بدانیم. توماس هریس در نوشتن این رمان چیره دستی بسیاری به خرج داده است.

فیلمی نیز بر مبنای این رمان ساخته شده و در دنیا بسیار سر و صدا کرد.



داستان از جایی شروع می شود پلیس اف بی آی در می یابد یک سری آدم ربایی و قتل زنجیره ای دختران جوان صورت می گیرد. پس از بررسی ها معلوم می گردد که بخشی از پوست بدن اجساد به جا مانده کنده شده است.

دانشجوی تازه فارغ التحصیل شده و تازه کار به نام کلاریس استرلینگ برای تحقیق روی پرونده به کمک گرفته می شود. افسر مسئول پرونده وی را نزد دکتر هانیبال لکتر که در زندانی مخوف تحت تدابیر شدید امنیتی نگهداری می شود، می فرستد تا از طریق وی اطلاعاتی در مورد این قاتل کسب کند.



دکتر لکتر پیش از این پزشک روانشناس متبحری بوده که مرتکب جرم و جنایات بسیاری که وحشتناک ترین آن ها آدم خواری بوده شده است. بین استرلینگ و دکتر لکتر رابطه ای خوب شکل می گیرد، در حالی که پیش از این هر کس برای گفتگو با لکتر رفته مایوس بازگشته است.
لکتر سرنخ هایی به کلاریس استرلینگ می دهد که وی را به قاتل زنجیره ای بسیار نزدیک می گرداند. در نهایت با کمک های لکتر این پلیس جوان موفق به دستگیری قاتل دختران جوان می گردد، اما چگونگی این ماجرا بسیار خواندنی ست.


رودخانه ی ماناوگات- ترکیه

در همین نزدیکی مقصد گردشگری بسیار جذابی وجود دارد که برای راه اندازی یک تور خارجی ایده آل، فوق العاده به نظر می رسد.
کشور ترکیه و شهرهای زیبای استانبول و آنتالیا از پر طرفدارترین نقاط توریستی ایرانیان می باشند. به همین سبب تور گردشگری و توریستی ترکیه به عنوان پرفروش ترین تور خارجی فصل مطرح است.

شهر سیده
شهر سیده یکی از نقاط توریستی و دیدنی ترکیه می باشد. آثار باستانی و معماری های تاریخی به جا مانده در این منطقه در جذب توریست نقش بسیار پر رنگی داشته است. یکی از بهترین مناظر و نقاط در محدوده سیده رودخانه و آبشار زیبای ماناوگات به شمار می رود. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال این رودخانه واقع شده است. این رودخانه ی رویایی از قسمت جنوبی کوه های طرس سرازیر شده و به سوی دریای مدیترانه پیش می رود.

اگر با کشتی در اطراف شهر دیدنی سیده به گردش پرداخته باشید، موفق به دیدن این رودخانه ی تماشایی خواهید شد.

رودخانه ی ماناوگات مکان مناسبی برای شنا و آب تنی به نظر می رسد و اگر به ماهی گیری علاقه مند باشید، می توانید ناهار فوق العاده ای را پس از صید ماهی، در کنار این رودخانه ی زیبا نوش جان کنید.

رو نمایی از iOS 10


بروز رسانی نسخه سیستم عامل موبایلی اپل در کنفرانس WWDC 2016 بزرگترین بروز رسانی تاریخ بشمار می رود.از اخبار فناوری و شگفتی های iOS 10  می توان به بهبود عملکرد نسخه جدید از سیستم عامل موبایلی اپل با ویژگی‌های جدید اضافه شده مانند صفحه قفل افزاینده اشاره کرد. علاوه بر این در iOS 10 دسترسی به اپلیکیشن دوربین نیز آسوده‌تر از گذشته شده است. راه میانبر اجرای اپلیکیشن دوربین آیفون، کشیدن انگشت از سمت راست لبه صفحه نمایش خواهد بود. با این ویژگی سریع‌تر از هر زمان دیگری تصاویر خود را خواهید گرفت.
دیگر بهبودهای نسخه جدید آی او اس، لمس سه بعدی  که بسیار کاربردی‌تر ازقبل شده است.
پیام رسانی اپل
iOS 10 دقیق‌تر از گذشته در حین تایپ کردن  شما را با کلمات پیشنهادی روبه‌رو می کند، اینکه در حال چت با چه کسانی هستید و یا با آوردن یک تاریخ، زمان بندی تقویمی شما را نشان می¬دهد.خبر فناوری جالب این است که شما می‌توانید با فعال کردن تایپ چند زبانه، از سایر زبان‌ها پیشنهاداتی را دریافت می کنید.
تشخیص چهره موجود در این نسخه اپل  بهبود یافته و علاوه بر آن تشخیص هدف و مکان نیز به قابلیت های این سیستم اضافه شده است.

کارآفرینان بخوانند

در پست "استار آپ و استارت آپ ویکند " گفتیم که استارت آپ ها همان کسب و کارهای نوپایی هستند که ایده های بسیاری را در پس خود دارند، ایده هایی که در بوته ی آزمایش قرار میگیرند و استراتژی های مختلفی را دنبال میکنند.


به همین منظور، کسانی که یک استارت آپ را شروع میکنند، خود را بیش از اندازه درگیر پروژه ها میکنند. برای این افراد استراحت هیچ معنایی ندارد و یک وقفه ی کوتاه برای آنها به منزله ی از دست دادن سرمایه های گزاف و از دست دادن وقت است که به نظرشان لطمه ای اساسی به کسب و کارشان وارد میشود.

اما این کاملا اشتباه است. کار آفرینان نیز میبایست در چند بازه ی زمانی استراحت کنند و به مسافرت بروند. از نظر آنها سفر کردن حکم نابودی کسب و کارشان را دارد و این کاملا اشتباه است. یک فکر نا آرام و خسته بیش از هرچیز میتواند زوال یک کسب و کار را جلو اندازد.

بر طبق اخبار منتشر شده، کار آفرینان میبایست به ذهن خود استراحت دهند، این استراحت به آنان کمک میکند تا ایده های بهتری به ذهن آنها خطور کند و تصمیم های بهتری اتخاد شود. پس نترسید، وقفه های کوتاه مدت، آسیبی به کسب و کار شما وارد نمیکند. کافیست یک فرد قابل اعتما و حرفه ای را به جای خود قرار داده و جند روزی را به استراحت بپردازید و سپس با فکری باز به کار خود ادامه دهید.