هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

کارآفرینان بخوانند

در پست "استار آپ و استارت آپ ویکند " گفتیم که استارت آپ ها همان کسب و کارهای نوپایی هستند که ایده های بسیاری را در پس خود دارند، ایده هایی که در بوته ی آزمایش قرار میگیرند و استراتژی های مختلفی را دنبال میکنند.


به همین منظور، کسانی که یک استارت آپ را شروع میکنند، خود را بیش از اندازه درگیر پروژه ها میکنند. برای این افراد استراحت هیچ معنایی ندارد و یک وقفه ی کوتاه برای آنها به منزله ی از دست دادن سرمایه های گزاف و از دست دادن وقت است که به نظرشان لطمه ای اساسی به کسب و کارشان وارد میشود.

اما این کاملا اشتباه است. کار آفرینان نیز میبایست در چند بازه ی زمانی استراحت کنند و به مسافرت بروند. از نظر آنها سفر کردن حکم نابودی کسب و کارشان را دارد و این کاملا اشتباه است. یک فکر نا آرام و خسته بیش از هرچیز میتواند زوال یک کسب و کار را جلو اندازد.

بر طبق اخبار منتشر شده، کار آفرینان میبایست به ذهن خود استراحت دهند، این استراحت به آنان کمک میکند تا ایده های بهتری به ذهن آنها خطور کند و تصمیم های بهتری اتخاد شود. پس نترسید، وقفه های کوتاه مدت، آسیبی به کسب و کار شما وارد نمیکند. کافیست یک فرد قابل اعتما و حرفه ای را به جای خود قرار داده و جند روزی را به استراحت بپردازید و سپس با فکری باز به کار خود ادامه دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.