هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

رابطه تیروئید و مو

ممکن است خیلی از ما در برهه ای از زندگی مان با موهایی کم پشت، نازک یا تاسی بخشی از موها روبرو شویم. خیلی ها راهکار را اکستنشن مو یا حتی کاشت دائمی مو می دانند. این در حالی است که گاه ریزش مو ریشه در بیماری های ساده یا اختلالات سیستمی بدن دارد. یکی از این اختلالات نسبتا شایع کم یا پرکاری غده تیروئید است. بیایید رابطه میان تیروئید و موها را بشناسیم.
بیماری های غده تیروئید ، اختلالات کم کاری و پرکاری تیروئید ، علائم و نشانه های گسترده ای را در برمی گیرد.
از میان این نشانه ها، ریزش مو نیز که جز علائم بسیاری از بیماری ها محسوب می شود، ممکن بیانگر اختلال تیروئیدی باشد. ریزش موی ناگهانی و سریع در فرد می تواند نشانه پرکاری یا کم کاری مزمن تیروئید باشد.
شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چه ارتباطی میان موها و اختلالات در نقاط مختلف بدن است. از آنجا که موها سلول های پرکاری هستند، زمانی که بدن شخص در وضعیت بحرانی قرار می گیرد، اولین بخشی از بدن که برای دفاع دست بکار می شود، موها هستند. در چنین زمان هایی، فولیکول های مو با توقف رشد خود، سعی در رساندن انرژی به سایر نواحی بدن می کنند.
ریزش موی هورمونی
ریزش موی هورمونی در زمان تغییر هورمون های بدن رخ می دهد. هورمون تستوسترون به نوع کم تاثیرتر خود یعنی هورمون دی هیدرو تستوسترون – DHT - تبدیل می شود.
هورمون DHT به فولیکول های مو جمله کرده و فعالیت آنها را کم می کند و در بسیاری از موارد آنها را به طور کامل از بین می برد.
رابطه تیروئید و مو
در مبتلایان به اختلال پرکاری و کم کاری تیروئید، تبدیل هورمون تستوسترون به دی هیدروتستوسترون سرعت می گیرد و این دلیل ریزش موی مداوم این بیماران است.
در بسیاری از بیماران ریزش مو بدترین حالت بیماری تیروئیدی است. در اغلب موارد، این مسئله با نازک و کم پشت شدن موها، ریختن دسته های مو با کمترین تحریک و شکننده شدن موها همراه است.
اگر شما نیز از نازکی موها و کم پشتی آنها رنج می برید، پیش از آنکه مستقیم به نزدیک ترین آرایشگاه رفته و اکستنشن مو را انتخاب کنید، از پزشک متخصص پوست و مو راهنمایی بگیرید. موهای طبیعی بدون جایگزین هستند.

منبع: سی اس وب

لذت خوردن غذای خوشمزه در منظره ای رو به کوه

فست فودی که امروز می خواهیم معرفی کنیم جز رستوران های خوب منطقه ولنجک است و یکی از قدیمی های منطقه بحساب می آید.
فست فود شاران در منطقه بسیار خوش آب و هوای ولنجک قرار دارد. رستوران به گونه ای ساخته شده که دیوار رو کوه، تماما شیشه ایست و منظره زیبای کوهستانی را می شود تماشا کرد.
تجهیز فست فود شاران به تیم آشپزی ماهر و سرآشپزی دوره دیده، منویی خوشمزه و با طعم هایی منحصر به فرد را ایجاد کرده است.
مانند دیگر فست فودی ها انواع پیتزا، پاستا، ساندویچ، برگر و ... در منوی شاران دیده می شود. اما یک بخش ویژه هم برای غذاهای رژیمی در نظر گرفته شده است.
با توجه به منطقه ای که رستوران در آن قرار دارد، قیمت ها متوسط و معقول است.
یکی از ویژگی های خوب شاران اینست که آشپزخانه در دید است و کسانی که می خواهند از نزدیک نحوه طبخ و رعایت استانداردهای لازم را ببینند، می توانند به راحتی نظاره گر کار کارکنان باشند.
در مدت بیست تا سی دقیقه ای که باید برای آماده شدن غذای تان صبر کنید، می توانید از بخش پیش غذاها، خوارکی های خوشمزه ای را سفارش دهید.
رستوران شاران در ولنجک، بلوار دانشجو، مجتمع تجاری ولنجک، نبش خیابان گلریزان، مقابل پارک گلریزان، طبقه بالا، پلاک 79 قرار دارد. تلفن رستوران : 02122422202
منبع: سایت معرفی رستوران و کافی شاپ ویکی فودز

وام خودرو غیرهوشمندانه بود!

با اینکه حدود سه ماه از اجرای طرح وام خرید خودرو صفر برای گذر از رکود بازار خودرو می گذرد،اما هنوز انتقادات روانه ی این طرح می شود،چراکه به اعتقاد برخی این طرح غیرهوشمندانه بود و تنها به بار مشکلات شهرهای پرجمعیت کشور اضافه کرده است.به عبارتی این طرح با غفلت از نوسازی خودروهای فرسوده به خصوص تاکسیهای پیکان،افزایش آلودگی هوا و  نگاه یکسان به خودروهای پرمصرف و کم‌مصرف ایرادات عمده ای به همراه داشته است.اعطای این وام همچنین باعث تضعیف حمل‌ونقل عمومی، افزایش ترافیک و افزایش مصرف سوخت در کشور شده است که اگر با الویت قرار دادن تاکسیهای فرسوده اجرا می شد،این مشکلات تا حدودی در کشور حل می شدند.
درباره ی اعطای وام 25میلیون تومانی خودرو بسیاری از منتقدان بر این عقیده هستند که اعطای وام با تزریق 2500میلیارد تومان نقدینگی همراه بوده است که می توانست به جای اضافه کردن 110هزار خودرو به خیابانهای کشور،به شرط اسقاط خودروهای فرسوده به داوطلبین اختصاص می یافت تا هم بازار خودرو از رکود نجات پیدا کند و هم تاکسیها و ماشینهای اسقاطی نوسازی شوند.اصلی ترین عامل آلایندگی هوای شهرهای ایران همین تاکسیهای فرسوده هستند که بیشترین تردد را در سطح شهرها دارند و در مقابل بیشترین سهم را در آلوده کردن هوا دارند.بنابراین انتقادی که روانه ی طرح می شود بسیار منتقی است.
در ادامه ی اعتراضات و انتقادات،دولت خبر اجرای  فاز دوم طرح را با هدف قرار دادن خودروهای فرسوده به خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی منتشر کرد که با گذشت چند هفته از انتشار این خبر هنوز خبری از اجرایی شدن طرح به گوش نمی رسد.گویا نقدینگی به پایان رسیده است!
 

رزرو هتل در مشهد با تخفیف هتل لاله دور از حرم

سفر به مشهد در طول سال طرفدار دارد.این سفر نه سرما می شناسد و نه گرما ،زائران حرم امام رضا از هر فرصتی بهره می برند تا به این شهر زیارتی سفر کنند و اوقات خوشی را سپری کنند.در این میان مسافران با تورهای مشهد و یا با رزرو آنلاین هتل و با قطار،هواپیما،اتوبوس و یا خودروی شخصی به این شهر سفر می کنند.گشت در وب سایتهای رزرو هتل این امکان را می دهد تا با اطلاع دقیق از هتل اقدام به رزرو کنید.مزیت دیگر آن رزرو هتل در مشهد با تخفیف است.در این صورت می توانید هتل خود را با تخفیف خریداری کنید و سفر مقرون به صرفه ای را برای خود رقم بزنید.ما نیز به شما رزرو آنلاین هتل در مشهد را توصیه می کنیم تا از تخفیف رزرو برخوردار شوید.
بهتر است اگر برای نوروز قصد سفر به مشهد را دارید
،از همین حالا اقدام به رزرو هتلهای مشهد کنید تا با ازدحام در آن روزهای شلوغی روبه رو نشوید.یکی از هتلهای مشهد که از این تخفیف برخوردار است، هتل سه ستاره ی لاله ی مشهد است.

معرفی هتل سه ستاره لاله مشهد

در ابتدا برای معرفی هتل لاله مشهد باید تاکید کرد که این مکان اقامتی جز هتلهای نزدیک حرم نیست و در فاصله ی 20دقیقه ای تا حرم با ماشین قرار دارد.این هتل در خیابان کوه سنگی،نزدیک بوستان زیبای کوهسنگی مشهد قرار دارد.شاید این دوری تا حرم در مواقع شلوغی مزیت محسوب شود،چراکه از شلوغی فضای اطراف حرم به دور خواهید بود.اما برای زائرانی که علاقه مند هستند در نزدیک حرم اقامت کنند و هر زمان پا به حرم بگذارند،بیشمار هتل و هتل آپارتمان در نزدیکی حرم توصیه می شود.
اما باید گفت این هتل سه ستاره دارای فضاهای تمیز و زیبایی است و از اتاقها و سوئیتهای مجهزی برخوردار است.کف همه ی اتاقهای هتل از موکت بوده و مجهز به امکاناتی نظیر یخچال،تلویزیون،ماهواره،حمام،تخت خوابهای راحت،سرویس ایرانی و فرنگی هستند.

هتل لاله امکانات دیگری مانند رستوران،کافی شاپ، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه و اینترنت در لابی را به مهمانانش ارائه می دهد.پس اگر برای نوروز به دنبال هتلی با تخفیف هستید،از طریق سایت آرمان سفر اقدام به رزرو آنلاین هتل کنید و از سفرتان به مشهد لذت ببرید.


آدرس:مشهد ، خیابان کوه سنگی ، نبش کوه سنگی 24 ، هتل لاله مشهد

معرفی فست فود آگرین در تهران پارس

اگر در شرق تهران ساکن هستید،فست فود آگرین فضایی دل باز همراه با آرامش را به شما ارائه می دهد.فست فود آگرین در تهران پارس اتوبان باقری با ظرفیت 100نفر در محیطی شیک و دنج با غذاهای لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می کند.

معرفی فست فود آگرین در تهران پارس

برای معرفی فست فود آگرین باید گفت که این فست فود فضای سبز روح بخش را به فضای داخلی آورده است تا مهمانان فست فود احساس خوشایندی را از این فضای سبز در فضای بسته کسب کنند.
به علاوه دیواره های فست فود به رنگ صورتی هستند و میز و صندلی و کاناپه های فست فود از ترکیب رنگی سفید و سبز در کنار رنگ صورتی دیوارها بسیار خوشایند و چشم نواز به نظر می رسند. در کل فضای رستوران با ظرفیت 100نفر بسیار دل باز و شیک است و صرف غذا در آن با آرامش همراه است.
در منوی آگرین انواع برگر و پیتزا با بهترین کیفیت دیده می شود.شما از این منو می توانید انواع برگر مانند آگرین،اسموکی،بلوچیز،آمریکن و بسیاری دیگر را از 16هزار تا18هزار تومان سفارش بدهید.در منوی پیتزا نیز پیتزا آگرین،اسموکی،بلوچیز،آمریکن و غیره از 14هزار تا 23هزار تومان به چشم می خورند.به همراه غذای اصلی خود می توانید سالاد سزار،سالاد مخصوص و فصل به همراه سیب زمینی و انواع نوشیدنی سفارش دهید.
خبر خوش اینکه با خرید از نت برگ از 28دی تا 30بهمن می توانید از 45درصد تخفیف برای انواع برگر  و پیتزا بهره مند شوید. این فست فود زیبا و دنج همه روزه از ساعت 12 الی 17 و 19 الی 23:30 آماده ی پذیرایی از مهمانان خوش سلیقه ی خود است.
آدرس: تهرانپارس، اتوبان باقری، نبش گلبرگ شرقی، بطرف فلکه اول تهرانپارس، فست فود آگرین
شماره تماس: 76701719