هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

معرفی فست فود آگرین در تهران پارس

اگر در شرق تهران ساکن هستید،فست فود آگرین فضایی دل باز همراه با آرامش را به شما ارائه می دهد.فست فود آگرین در تهران پارس اتوبان باقری با ظرفیت 100نفر در محیطی شیک و دنج با غذاهای لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می کند.

معرفی فست فود آگرین در تهران پارس

برای معرفی فست فود آگرین باید گفت که این فست فود فضای سبز روح بخش را به فضای داخلی آورده است تا مهمانان فست فود احساس خوشایندی را از این فضای سبز در فضای بسته کسب کنند.
به علاوه دیواره های فست فود به رنگ صورتی هستند و میز و صندلی و کاناپه های فست فود از ترکیب رنگی سفید و سبز در کنار رنگ صورتی دیوارها بسیار خوشایند و چشم نواز به نظر می رسند. در کل فضای رستوران با ظرفیت 100نفر بسیار دل باز و شیک است و صرف غذا در آن با آرامش همراه است.
در منوی آگرین انواع برگر و پیتزا با بهترین کیفیت دیده می شود.شما از این منو می توانید انواع برگر مانند آگرین،اسموکی،بلوچیز،آمریکن و بسیاری دیگر را از 16هزار تا18هزار تومان سفارش بدهید.در منوی پیتزا نیز پیتزا آگرین،اسموکی،بلوچیز،آمریکن و غیره از 14هزار تا 23هزار تومان به چشم می خورند.به همراه غذای اصلی خود می توانید سالاد سزار،سالاد مخصوص و فصل به همراه سیب زمینی و انواع نوشیدنی سفارش دهید.
خبر خوش اینکه با خرید از نت برگ از 28دی تا 30بهمن می توانید از 45درصد تخفیف برای انواع برگر  و پیتزا بهره مند شوید. این فست فود زیبا و دنج همه روزه از ساعت 12 الی 17 و 19 الی 23:30 آماده ی پذیرایی از مهمانان خوش سلیقه ی خود است.
آدرس: تهرانپارس، اتوبان باقری، نبش گلبرگ شرقی، بطرف فلکه اول تهرانپارس، فست فود آگرین
شماره تماس: 76701719


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.