هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هنگام خرید میز ناهارخوری چوبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت میز چوبی ناهارخوری به تناسب جنس چوب به کار رفته در آن می تواند مناسب باشد. علاوه بر این نوع طراحی و احیانا دستکاری های تزئینی روی چوب باعث بالا رفتن قیمت میز خواهد شد.


با این حساب زمانی که برای خرید میز چوبی ناهارخوری به جستجو می پردازیم. علاوه بر زیبایی باید به فاکتوهای دیگری نیز توجه داشته باشید، که طول عمر میز به حدی طولانی باشد که از صرف هزینه ای که برای آن کرده اید احساس رضایت مندی کنید.





فاکتورهای  مرغوب بودن میز چوبی ناهارخوری


برای تشخیص مرغوب و با کیفیت بودن میز چوبی ناهارخوری فاکتورهای گوناگونی وجود دارند از جمله:


استحکام و قطر پایه های میز


توجه داشته باشید بسته به سایز صفحه ی روی میز چوبی، قطر و فرم آن نیازمند پایه های مستحکمی هستیم.

اگر پایه میز چوبی در مرکز آن قرار داشته باشد، حتما پایه ای با سطح مقطع بزرگ تر و از محل اتصال پایه به صفحه ی میز می خواهیم.
در صورتی که پایه ها به صورت جداگانه و در چهار گوشه ی میز قرار داشته باشند، ترجیح می دهیم اتصال ثابت بوده و قطر پایه ها به شکلی باشد که تعادل میز به خوبی حفظ شود. ضعف و سستی پایه ها می تواند استحکامو تعادل میز را تحت تاثیر مستقیم قرار داده و هنگام استفاده از آن بعضا با تکان های ناخوشایند صفحه ی رویی مواجه شویم.




ضخامت صفحه ی رویی میز ناهارخوری


از آن جایی که غالبا چندین نفر دور میز ناهار خوری می نشینند، لازم است که صفحه ی رویی میز قطر قابل توجهی داشته و استحکام خوبی در مقابل وزنی که ممکن است روی آن سوار شود، از خود نشان دهد.


قابلیت تمیز شدن و برق افتادن راحت


جنس چوب به کار رفته شده در ساخت میز چوبی اهمیت زیادی دارد و باید میز را با جنسی خریداری کنیم که به راحتی تمیز شده و دوباره برق انداخته شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.