هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

ساخت عکس های کلاژ با اپلیکیشن Fuzel Collage


با گشتی در میان اخبار فناوری اپلیکیشن های محبوب موبایل، اپلیکیشن‌های ساخت عکس های Collage از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند. اپلیکیشن‌های Collage به شما این اجازه را می دهد تا ب عکس ‌های خود را ترکیب کرده و کلاژ بسازید. چنین برنامه هایی با استفاده از قاب ‌های زیبا و بسیار جذاب، از عکس ‌های شما یک تصویر واحد می ‌سازند تا امکان نمایش چند عکس مختلف در یک قاب را در اختیار کاربر قرار دهند.
یکی از اپلیکیشن های مورد توجه این روزها، Fuzel Collage است.  در Fuzel Collage شما به صد‌ها حالت مختلف برای ترکیب تصاویر دسترسی خواهید داشت. بعد از انتخاب عکس‌ های مورد نظر که تعداد آن ‌ها می‌ تواند از ۱ تا ۱۰۰ عکس باشد، Fuzel Collage اقدام به ساخت خودکار تصاویر کلاژ ‌کرده و شما قادر خواهید بود تا با یک لمس، به حالت ترکیب بعدی بروید و در نهایت با انتخاب حالت ترکیب مورد نظرتان گزینه Save To Device را زده و گلاژ ساخته شده را در گوشی خود ذخیره کنید. 
علاوه بر امکان ساخت تصاویر کلاژ، قابلیت های دیگری همچون اضافه کردن افکت به عکس‌ ها، وجود استیکرهای مختلف برای چسباندن به عکس و ... نیز در برنامه وجود دارد. اپلیکیشن Fuzel Collage با حجم ۲۸ مگابایت برای اندروید ۴.۴ یا بالاتر و با حجم ۶۰ مگابایت برای آی او اس ۸ به بالا منتشر شده است . 
لینک دانلود برای آندورید
لینک دانلود برای ios

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.