هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

گرند هتل، هتلی در قلب پایتخت

کمتر از یک هفته به شروع سال جدید مانده است، برای سفر برنامه ریزی کرده اید؟


اگر ساکن شهر تهران نیستید، سفر به تهران خالی از لطف نخواهد بود. پایتخت در تعطیلات نوروز خلوت است و گشت و گذار در ان بدون ترافیک صورت می گیرد.



جاذبه های گردشگری متفاوتی دارد، از انواع پارک ها و جنگل های درختی گرفته تا دریاچه مصنوعی و آبشار مصنوعی و انواع مراکز خرید.




برای رزرو هتل تهران، انتخاب های بسیاری وجود دارد، اما اگر با سفر به این شهر میخواهید در یکی از هتلهای قدیمی اما خوب تهران اقامت کنید، ادامه ی مطلب را مطالعه فرمایید، قصد داریم یکی از هتلهای خوب تهران را به شما معرفی کنیم.



گرند هتل


یکی از هتل های قدیمی تهران، که سالانه پذیرای گردشگران زیاد داخلی و بخصوص خارجی است، هتل بزرگ تهران یا همان گرند هتل است. این هتل در منظقه قدیمی تخت طاووس(مطهری) واقع است. هتلی بزرگ که در خود مرکز خرید، طلا فروشی، شیرینی و خشکبار، و مغازه ظروف نقره را جای داده است.


این هتل که در قلب تهران قرار دارد، می تواند دسترسی آسانی به مراکز تجاری و اداری اصلی شهر داشته باشد و به همین دلیل اکثر مسافرانی که برای تجارت به تهران سفر می کنند، این هتل را انتخاب می کنند.


مانند تمامی هتل های برتر، گرند هتل به ارائه خدماتی مانند آرایشگاه زنانه و مردانه، سالن ورزش، اتاق سیگار، استخر سرپوشیده و سالن سونا، روم سرویس 24 ساعته، خشک شویی و صرافی می پردازد. یکی دیگر از ویژگی های این هتل، آژانس هواپیمایی است که در طبقه دوم قرار دارد و مهمانان می توانند از بلیت های داخلی و خارجی و تورهای ویژه آن استفاده کنند.


رزرو این هتل از طریق سایت این هتل هم ممکن است و در برخی مواقع سال، تخفیفاتی برای مشتریان در نظر گرفته می شود.


گراند هتل تهران





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.