هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

ساینا هاچ بک اتوماتیک

ساینا هاچ بک شد اما با تغییراتی. این تغیرات و اضافه شدن آپشن هایی مانند نمایشگر 7 اینچی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور دنده عقب، کروز کنترل، صندلی برقی راننده، خروجی USB و آینه های برقی، استفاده از گیربکس اتوماتیک و سیستم فرمان برقی شاید این خودرو را به رقیبی برای 206 تیپ دو تبدیل کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره  ی کوئیک سایپا به لینک زیر مراجعه کنید.


http://digiato.com/article/2017/03/06/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%a7-%da%a9%d9%88%db%8c%db%8c%da%a9-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%a9%d9%88%db%8c%db%8c%da%a9-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%a9%d9%88%db%8c%db%8c/


در ادامه از شما دوت می کنیم به تصاویری از این خودرو توجه کنید:














اهمیت تحقیقات بازار

دست اندرکاران تبلیغات با یک چالش عمده روبرو هستند و آن این است که چگونه کالاها، خدمات و ایده های خود را از طریق رسانه ها به خریداران ارایه کنند .

از این راه حداکثر بهره وری را از فعالیتهای تبلیغاتی و ترفیعی خود به دست آورند . برای انجام این کار، آنها باید درک مهمی از ارتباط بین محصولات و بازارها داشته باشند .

برقراری ارتباط بین محصول و بازار، اصل اساسی بازاریابی و مدیریت بازاریابی است و آنها بااستفاده از ابزارهای خود می توانند به این ارتباطات دست یابند .

متأسفانه نقش و اهمیت بازاریابی در بعضی از موارد به درستی برای دست اندرکاران صنعت و تجارت روشن نیست . مثلاً برای تأمین مالی صنعت و خرید مواد اولیه برای تولیدات اهمیت بالایی وجود دارد اما اهمیت اینکه چه محصولاتی را مشتریان می خواهند، چگونه باید این محصولات به اطلاع مشتریان رسانده شود و چگونه این محصولات توزیع شود به خوبی تبیین نشده است .

به منظور طراحی کالا و اثربخشی برنامه ارتباطات منسجم بازاریابی ضروری است که متصدیان تبلیغات درک صحیح و مناسبی از فرایند تحقیقات بازاریابی داشته باشند تا بتوانند با دیدی جامع از فرصتهای بازار، بازارهای هدف مناسب برای شرکت، سیاستها و برنامه های قیمت گذاری، توزیع، طراحی و تولید محصولات این برنامه را به صورت کارا و اثربخش طراحی کنند .
تهیه اهداف تبلیغات باید برمبنای تحلیل وضعیت ( تحقیق بازار از جایگاه بازار، مشتری، رقبا ) و شناسایی و تعریف ویژگی های ترفیعی که شرکت یا نام تجاری محصول با آن مواجه است صورت پذیرد . اهداف تبلیغات از اهداف و بازاریابی شرکت نشات می گیرد .

اهداف و استراتژی های بازاریابی بیان کننده این است که برنامه کلی بازاریابی شرکت طی یک مدت معین به چه چیزهایی دست پیدا خواهد کرد .

اهداف بازاریابی غالباً در نتایج مشخصی همانند حجم فروش، سهم بازار، سود، یا برگشت سرمایه تعریف می شود . در بخش مصرف X اهداف بازاریابی مناسب و دقیق غالباً قابل کمی شدن مثلاً افزایش 10 درصد فروش محصول کنندگان بازار در ماه 12 آینده - واقع گرایانه و قابل دستیابی هستند .

مثلاً بعضی از شرکتها در جستجوی توسعه توزیع و فروش محصولات شان در بخشهای مختلف بازار هستند . یا بعضی از شرکتها می خواهند حجم فروش محصولات خود را به مشتریان فعلی خود افزایش دهند .

به سبب اینکه تبلیغات جزیی از ابزار آمیخته بازاریابی است مدیران ارتباطات بازاریابی شرکت ( مدیران تبلیغات) باید برنامه بازاریابی شرکت را مرور کنند و دریابند که شرکت طی برنامه بازاریابی خود می خواهد به چه چیزی دست پیدا کند .

مدیران تبلیغات باید توانایی تبدیل و تفسیر اهداف بازاریابی شرکت به اهداف ارتباطات و اهداف ترفیعی ویژه را داشته باشند .

اهداف اطلاع رسانی در بازاریابی مبتنی بر ارتباطات با مشتری

آگاه کردن مشتری از محصول جدید ؛
پیشنهاد استفاده جدید از محصول آگاه کردن بازار از تغییر قیمت ( موارد استفاده جدید یک کالا ) ؛
آگاه کردن مشتری از قیمتهای جدید محصول ؛
آگاهی به مشتری درباره طرزکار محصول ؛
توصیف و تشریح خدمات موجود برای محصول ؛
تصحیح برداشتهای غلط مشتریان ؛
کاهش ترس مشتریان ؛
ایجاد تصویر مناسب برای شرکت .

اهداف ترغیب مشتریان
ایجاد ترجیحات نسبت به محصولات و خدمات شرکت در نزد مشتریان ؛
تشویق و ترغیب مشتری برای خرید محصولات شرکت به جای رقبا ؛
تغییر و تصحیح ادراک مشتری نسبت به ویژگیهای محصول ؛
تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیمات فوری در خرید محصول ؛
تشویق مشتری برای برقراری تماس تلفنی با بخش فروش و بازاریابی شرکت .
یادآوری کردن به مشتری نسبت به آنکه ممکن است محصول و خدمات در آینده موردنیاز باشد ؛
یادآوری کردن به مشتری نسبت به اینکه محصولات و خدمات را باید از کجا خریداری کند ؛
یادآوری کردن محصول در ذهن مشتری در زمانی که محصول خارج از فصل استفاده باشد ؛
حفظ ونگهداری جایگاه محصول در ذهن مشتری

همانطور که مشاهده می کنیم، اهمیت دانش بازاریابی در سازمان هایی که با مشتریان به طور گسترده ای در ارتباطند بسیار مهم است، به همین دلیل امروز شرکت ها نسبت به استخدام بازاریاب حرفه ای اهمیت زیادی می دهند. بخش عمده ای  از موفقیت سازمان در دست مشتریان است.

اپلیکیشن موبایل تلگرام و رباتهای استیکر ساز

گوشیهای هوشمند ابزاری برای نصب انواع اپلیکیشن موبایل هستند.یکی از اپلیکیشنهای موبایل محبوب که کاربران گوشی موبایل بدو خرید گوشی به نصبش اقدام می کنند اپلیکیشنهای پیام رسان هستند.اپلیکیشنهای پیام رسان رایگان هستند و به راحتی بر روی انواع گوشی موبایل هوشمند قابل نصب هستند. تلگرام یکی از اپلیکیشنهای محبوب در این حوزه به حساب می آید.محبوبیت تلگرام به دلیل امنیت و سرعت بسیار بالای آن در ارسال انواع فایلها است.همین موضوع باعث شده است که تلگرام در ایران طرفداران زیادی پیدا کند.در حال حاضر تلگرام در ایران بیش از 13میلیون کاربر دارد فعال دارد.

تلگرام روز به روز در حال پیشرفت است و هر روز یک قابلیت به آن افزوده می شود.یکی از قابلیتهای تلگرام رباتها هستند.رباتها در واقع نوعی حساب کاربری ویژه هستند که برای ارسال و دریافت خودکار پیام طراحی شده اند.با استفاده از ربات تلگرام می توان برخی خدمات را به ازای ارسال درخواست به صورت خودکار دریافت کرد.


چگونه می توان یک ربات تلگرام را اضافه کرد؟

تلگرام از صفر تا صد را یاد بگیرید


یکی از کاربرد های اپلیکیشن محبوب و بسیار پر کاربرد تلگرام، ساخت ربات است.

ربات بایستی به یک گروه و مکالمه ی شخصی اضافه شود.برای این منظور بایستی یک روبات را در قسمت جستجو پیدا کنید.خوب واضح است که بایستی نام کاربری ربات را داشته باشید تا بتوانید آنرا پیداکرده و Add کنید.باید با دانستن نام کاربری ربات مربوط آنرا جستجو کنید.

سپس وارد صفحه ی کاربردی ربات شوید.به روی آیکون سه نقطه در بالا سمت راست بروید و از لیستی که به شما نشان می دهد گزینه ی Add To Group را انتخاب کنید.حال گروهی را که قصد دارید ربات به آن اضافه شود را انتخاب کنید تا ربات به آن اضافه شود.حالا می توانید از خدمات خودکاری که ربات ارائه می دهد بهره ببرید.

با ربات Clippy آشنا شوید

Clippy یکی دیگر از ربات های فوق العاده و بسیار کاربردی تلگرام است که می تواند عکسی که شما از خود گفته اید را دریافت کرده و آن را تبدیل به یک استیگر جذاب کند. نکته ی جالبی که در رابطه با این اپلیکیشن وجود دارد این است که برای تبدیل عکس هایتان به استیکر نیاز ندارید و با تلفن همراهتان می توانید این استیکرهای فوق العاده را بسازید. عکسی که به Clippy می دهد باید دارای شرایطی باشد:

    دارای فرمت PNG باشد.
    تصویر بدون حاشیه یا با حاشیه تک رنگ به ربات ارسال شود.

تصویر ارسالی شما به ربات Clippy به صورت یک استیکر بدون حاشیه و با فرمت webp. به شما بازگردانده می شود. توجه داشته باشید که بهتر است عکس ارسالی شما به این روبات از اول حاشیه نداشته باشد، اگر هم داشت این حاشیه حتما باید تک رنگ باشد تا Clippy بتواند آن را تشخیص داده و از دور سوژه اصلی عکس حذف کند.

در صورت ارسال تصویر JPEG یا دارای حاشیه شلوغ، Clippy عکس شما را به صورت یک استیکر با قاب مربعی شکل تحویل خواهد داد که چندان مطلوب نیست.

برای ارسال تصاویر به Clippy باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- از طریق آیکن ذره بین در منوی اصلی تلگرام، عبارت Clippy را جستجو کرده یا از طریق مرورگر لینک https://telegram.me/clippy را باز کنید. پس از این کار به صفحه مکالمه با این ربات راهنمایی خواهید شد.

2- تصاویر خود را با فشردن گزینه گیره در پایین صفحه انتخاب و به صورت File برای Clippy بفرستید. پس از چند ثانیه، روبات یاد شده استیکری از تصویر ارسالی را به شما تحویل می دهد. حالا می توانید این استیکر را برای دوستان خود فوروارد کنید.

بر خلاف روش ثبت پکیج، استیکرهای ساخته شده توسط Clippy را نمی توانید به آرشیو استیکرهایتان بیفزایید؛ بلکه هر دفعه می بایست عکس را از گالری انتخاب و وارد صفحه مکالمه با ربات کنید تا از آن استیکر بگیرید. بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از روش رسمی ثبت استیکرها در تلگرام است.


اطلاعات بیشتری را با مراجعه به لینک زیر در ارتباط با این پلیکیشن قدرتمند به دست آورید:


http://digiato.com/article/2017/03/04/%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%81%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-%d8%b5%d8%af%d8%9b-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d8%af%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9/

وضعیت پروازها امروز چگونه است؟

طی بارش باران و برفی که امروز بسیاری از شهرهای کشور را فرا گرفته است، اطلاعاتی از سوی شرکت فرودگاه ها منتشر شد که حاکی از آن است که پرواز در تمامی فرودگاه‌های بدون محدودیت جدی ادامه دارد.
طبق این اطلاعات ارائه شده از سوی فرودگاه مهرآباد به افرادی که اقدام به رزرو بلیط هواپیما کرده بودند، اعلام شد که از صبح امروز تقریبا تمامی پروازها به مقصد شهرهای مختلف کشور انجام شده و جز چند پرواز محدود به  مشهد که با تاخیرهای کوتاه مدت مواجه شده دیگر برنامه‌های پروازی بدون محدودیت پیگیری می‌شوند.

فرودگاه امام خمینی نیز که از صبح امروز با برف و باران رو به رو بوده اعلام کرده در حال حاضر هیچ مشکلی برای ادامه پروازها ندارد و باند این فرودگاه‌ها پذیرای پروازهای ورودی و خروجی است.

اطلاعات پرواز فرودگاه پرواز تبریز نشان می‌دهد تمامی پروازهای صبح امروز انجام شده و جز ثبت چند تاخیر دیگر برنامه‌های پروازی طبق روال عادی خود پیگیری می‌شوند. در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز با وجود تاخیر خوردن تعدادی از پروازها همچنان باند فرودگاه به روی پروازهای خروجی و ورودی باز است.

فرودگاه اهواز نیز با وجود مشکلاتی که برای این شهر به وجود آمده فعال است و چند برنامه پروازی برای این فرودگاه پیش‌بینی شده که در دستور کار هستند.

همبرگر شکم پر


همبرگر یکی از فست فودهای بسیار خوشمزه ایست که معمولا به شکلی خاص تهیه و درون نان گرد سرو میشود. اما همبرگری که امروز قصد آموزش آن را داریم، همبرگری شکم پر است که با مواد مختلف می توان آن را پر کرده و طعم های مختلفی به آن بخشید.

در ادامه با http://wikifoods.ir/ همراه شوید و طریقه ی پخت آن را یاد گرفته و از مهمانانتان بر سر میز و صندلی ناهار خوری  به بهترین شکل پذیرایی کنید.

 

همبرگر، اینبار  شکم پر

 

مواد لازم برای تهیه همبرگر شکم پر

گوشت چرخ کرده : نیم کیلو

پیاز رنده شده : 2 عدد متوسط ( رنده شده با رنده ریز )

نمک، فلفل و ادویه : به مقدار لازم

مغز نان باگت سرخ شده : به مقدار لازم ( تا هر زمان چسبندگی لازم را داشت )

طرز تهیه  در لینک زیر:

http://wikifoods.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b1-%d8%b4%da%a9%d9%85-%d9%be%d8%b1/