هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل طلوع خورشید اصفهان

تا وقت باقیست یک بلیط هواپیما به اصفهان را خریداری کنید و در تعطیلات نوروزی به اصفهان، نصف جهان ،شهر تمدن سفر کنید و از اثار باستانی آن لذت ببرید.




هتل طلوع خورشید اصفهان

یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی ایران شهر اصفهان است. برای رزرو هتل در اصفهان، دامنه انتخاب بسیار گسترده است و می توان از میان هتلهای شهر، با هر سلیقه و بودجه ای، یک هتل خوب و باب میل انتخاب کرد. یکی از هتل های سه ستاره و مقرون به صرفه شهر اصفهان، هتل طلوع خورشید است. هرچند که قیمت هتل در سطح متوسط است اما باز هم می توان با خرید تورهای لحظه آخری، اقدام به رزرو هتل با تخفیف نمود.

معرفی یکی از بهترین هتلهای سه ستاره اصفهان :

هتل طلوع خورشید اصفهان در قدیمی ترین محله اصفهان و در نزدکی دو جاذبه گردشگری مهم شهر یعنی مسجد جامع اصفهان و میدان عتیق واقع شده است. ساختمان هتل بیش از یک قرن عمر دارد و متعلق به دوران قجر است. این بنا با بازسازی، تبدیل به هتلی سنتی شد. از آنجا که بافت بنا قدیمی است و برای حفظ اصالت معماری و قدمت آن، هیچ بخش جدیدی به آن اضافه نشده و در فضای موجود، 12 اتاق ایجاد شده است.

تمامی اتاق ها با سبک و سیاق سنتی اصفهانی آراسته شده اند اما امکاناتشان به روز است. از پنجره اتاق ها می توان حیاط مستطیلی شکل هتل که در وسطش حوضی بزرگ با فواره خروشان قرار دارد را تماشا کرد. اتاق ها با تخت هایی راحت، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خط تلفن تجهیز شده اند. در هتل یک رستوران، با دو بخش سنتی و فرنگی وجود دارد. چایحانه سنتی هتل نیز می تواند جای خوبی برای استراحت و خوردن یک دمنوش آرام بخش باشد.


موقعیت قرارگیری هتل بسیار عالی است. می توان با پیاده روی به مراکز توریستی و مراکز خرید رفت. هتل نیز تاکسی سرویس دارد و مکان های دورتر را می توان به راحتی طی کرد.  با پرداخت هزینه اضافی، هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد.
هتل طلوع خورشید اصفهان
هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل طلوع خورشید اصفهان

یک خبر خوب برای مسافران اصفهان:

شما هم اکنون می توانید با مراجعه به لینک زیر، این هتل را با تخفیف 17 درصدی رزرو هتل سایت پین تا پین رزرو کرده و در هزینه ی خود صرفه جویی کنید:

https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%B9-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.